درهم برهم

کوگار کروز چیست؟

کوگار کروز چیست؟

کوگار کروز چیست؟

کروز کوگار نوعی سفر دریایی تک نفره است. اصطلاح کوگار اغلب برای توصیف زنی مسن‌تر که به دنبال مردان جوان‌تر برای تلقین‌های عاشقانه است، استفاده می‌شود. افرادی که ممکن است به یک کروز کوگار بروند معمولاً مردان بیست ساله و زنان تقریباً 45 سال و بالاتر هستند. هدف از سفر دریایی این است که مردان جوان و زنان مسن فرصتی برای ملاقات و درگیری عاشقانه در حین استراحت در تعطیلات سرگرم کننده داشته باشند. زنان مسن‌تری که در خط کروز در جستجوی مردان جوان هستند، عموماً کوگرها در نظر گرفته می‌شوند، در حالی که مردان جوان‌تر در جستجوی زنان مسن‌تر به شوخی توسط بسیاری از مردم به عنوان توله یاد می‌شوند.

با وجود اینکه تعداد زیادی از مردم از مفهوم کروز حمایت می کنند، برخی هستند که از این ایده آزرده خاطر شده اند. بیشتر منفی ها از اصطلاح کوگار نشات می گیرد که برخی از زنان آن را یک اصطلاح تحقیرآمیز می دانند. اولین سفر رسمی کروز کوگار در یک کشتی کروز محبوب در سال 2009 انجام شد و بسیار موفقیت آمیز بود. سه شب طول کشید و بیشتر مردم آن را با قیمت مناسب در نظر می گیرند. مردان و زنانی که مجرد بودند، مچ بندهای رنگی داشتند که نشان دهنده وضعیت موجود آنها بود، که ممکن بود تشخیص افراد حاضر در کشتی برای کروز کوگار را از افرادی که صرفاً برای تعطیلات در کشتی بودند، آسان کند.

Cougar cruises are for singles of certain ages.

کروز کوگار برای مجردها در سنین خاص است.

موفقیت اولین سفر دریایی باعث شد که سایر خطوط کروز بزرگ نیز از همین روش پیروی کنند و کشتی های دریایی مشابهی راه اندازی کنند. برخی از خطوط کروز ترتیبی دادند که سفرهایشان به جای سه روز، هفت روز طول بکشد، که ممکن است منجر به فروش بلیط کمتر شود. قیمت‌های این سفرهای دریایی نیز در برخی از کشتی‌ها پس از اولین سفر دریایی کوگار افزایش یافت، که ممکن است باعث کاهش کمی در محبوبیت شود. علاوه بر این، مردان جوان تری نیز وجود دارند که با بیان اینکه مایل به شرکت در کشتی کروز پشمالو نیستند، مگر اینکه زنان مسن تر هزینه خود را پرداخت کنند، جنجال برانگیخته اند.

آیا آمازون واقعاً به شما قیمت رقابتی می دهد؟ این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد.

Buffet-style meals are typically served on cruise ships.

وعده های غذایی به سبک بوفه معمولا در کشتی های کروز سرو می شود.

از آن زمان، سفرهای دریایی کوگار توسط اولین خط کروز که یکی از آن ها وجود داشت، کنار گذاشته شد، علیرغم این واقعیت که اولین سفر دریایی بسیار موفقیت آمیز بود. دلایلی که در پس این ایده برای نداشتن دیگر سفرهای دریایی پشمک وجود دارد، فاش نشده است، اما برخی از افراد حدس می زنند که خط کشتیرانی ممکن است تصمیم گرفته باشد که نام خود را با چنین ایده بحث برانگیز مرتبط نکند. علیرغم اختلاف نظرها، این سفرهای دریایی ممکن است روندی باشد که همچنان در بین مجردها محبوب خواهد بود. بسیاری از مردم این سفرهای دریایی را راهی بی ضرر و سرگرم کننده برای ملاقات زنان مسن با مردان جوان و مردان جوان برای ملاقات با زنان مسن تر در تعطیلات می دانند.

حتما بخوانید : پایه چمدان چیست؟
چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا