درهم برهم

پایه چمدان چیست؟

پایه چمدان چیست؟

پایه چمدان چیست؟

اصطلاح “پایه چمدان” اغلب برای توصیف یک پایه تاشو استفاده می شود که به طور خاص برای نگهداری چمدان مسافر طراحی شده است. این نوع استند معمولا در هتل ها و سایر اقامتگاه های موقت دیده می شود، اما ممکن است در خانه های شخصی نیز استفاده شود. سبک پایه و موادی که از آن ساخته شده است ممکن است متفاوت باشد.

هرکسی که در هتل اقامت داشته باشد احتمالاً یک باربند دیده است. این پایه یک پایه جمع شونده است که معمولاً از دو پایه x شکل با یک تکه پارچه یا یک سری تسمه در بالای آن کشیده شده است، چیزی شبیه یک تخت بسیار کوچک. این غرفه اغلب در نزدیکی کمد قرار دارد، زیرا هدف آن فراهم کردن مکانی برای مسافران است تا چمدان‌های خود را در حین باز کردن بسته‌بندی یا در طول مدت اقامت قرار دهند.

Luggage stands are most common in the guest rooms of hotels.

جایگاه های چمدان بیشتر در اتاق های مهمان هتل ها رایج است.

در بیشتر موارد، پایه های پایه چمدان از فلز یا چوب ساخته شده اند. غرفه‌ها در بیشتر هتل‌های زنجیره‌ای دارای پایه‌هایی هستند که از آلومینیوم یا چوب ساده ساخته شده‌اند. هتل‌های مجلل‌تر، استراحتگاه‌ها، مسافرخانه‌ها و امکانات تختخواب و صبحانه اغلب دارای غرفه‌هایی با ظاهری زیباتر هستند. این ممکن است شامل پایه هایی با روکش آلومینیومی برس خورده یا آنهایی باشد که از چوب سطح بالاتری مانند چوب ماهون ساخته شده اند. پاها ممکن است حک شده یا حکاکی شده باشند و همچنین ممکن است منحنی یا s شکل باشند تا جذابیت طراحی قطعه را افزایش دهند.

سکوی جایگاه چمدان نیز بر اساس نوع استقرار متفاوت است. بسیاری از هتل‌های زنجیره‌ای از غرفه‌هایی استفاده می‌کنند که در آن سکو از یک سری نوارهای پارچه‌ای پهن یا تسمه‌های پلاستیکی، اغلب سیاه، ساخته شده است. سایر مؤسسات ممکن است از یک پلت فرم بوم استفاده کنند، که گاهی اوقات با نشان‌واره هتل یا مرکز استراحت چاپ می‌شود. تزئینات اضافی، مانند بند یا دوخت کنتراست، ممکن است در مدل‌های لوکس‌تر پایه چمدان وجود داشته باشد.

آیا آمازون واقعاً به شما قیمت رقابتی می دهد؟ این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد.

در حالی که پایه‌های چمدان عمدتاً در اتاق‌های مهمان هتل‌ها یا سایر امکانات کوتاه مدت استفاده می‌شوند، دکوراتورها استفاده از آنها را به روش‌های منحصربه‌فرد از جمله در خانه پیشنهاد می‌کنند. چنین غرفه ای می تواند افزودنی بسیار ارزشمند برای اتاق مهمان باشد. استند را می‌توان با یک سینی سرو بزرگ جفت کرد تا یک میز موقت و با قابلیت جابجایی آسان در فضای داخلی یا بیرونی ایجاد کند.

در برخی از نقاط جهان، ممکن است اصطلاح “پایه چمدان” کاملاً متفاوت استفاده شود. برای مثال می توان از این اصطلاح برای اشاره به یک کیوسک یا غرفه مستقل که چمدان می فروشد استفاده کرد. چنین کیوسک هایی را می توان در مراکز خرید یا بازارهای سرپوشیده یا بیرونی قرار داد.

حتما بخوانید : مقصد گردشگری چیست؟
چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا