اخبار روز

مزاحم واتساپی در بندرعباس بازداشت شد

بندرعباس – رئیس پلیس فتا هرمزگان از شناسایی ودستگیری عامل شناسایی متهم سایبری که با ایجاد مزاحمت از طریق شبکه اجتماعی باعث سلب آرامش شاکی پرونده شده بود، خبر داد.

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان بهمنی اظهار کرد: در پی شکایت فردی مبنی بر ایجاد مزاحمت، تهدید و فحاشی بوسیله شخصی ناشناس در شبکه اجتماعی واتس‌آپ و ارسال مطالب توهین‌آمیز برای وی، پرونده اولیه تشکیل و موضوع در دستورکار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی اظهار داشت: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط تیم کارشناسان این پلیس مشخص شد متهم با استفاده از بستر شبکه اجتماعی واتس‌آپ با ارسال پیام مبادرت به مزاحمت برای شاکی پرونده در فضای مجازی نموده است.

این مقام مسئول بیان داشت: با توجه به حساسیت موضوع که منجر به اختلاف خانوادگی بین زوجین گردیده بود، پس از انجام اقدامات پلیسی توسط کارشناسان خبره پلیس فتا و با بررسی ادله ارائه شده توسط شاکی و طبق مستندات جمع‌آوری گردیده، متهم شناسایی و طبق دستور مقام قضائی در این پلیس حضور یافت.

سرهنگ بهمنی اذعان داشت: متهم ابتدا منکر بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌رو شدن با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری گردیده لب به سخن گشود و به بزه ارتکابی اعتراف نمود و اعلام کرد به دلیل اختلافات خانوادگی با شاکی جهت انتقام از وی اقدام به ایجاد مزاحمت برای شاکی پرونده کردم.

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان به کاربران فضای مجازی توصیه نمود: در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرائم رایانه‌ای می‌توانند با مراجعه به پلیس فتا از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی استفاده کنند یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و یا با شماره تماس 096380 درخواست خود را ثبت کنند.

منبع:خبرگزاری مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا