مد

طرح های خاص ناخن برای عید نوروز

آیا به رنگ کردن و لاک زدن ناخن های خود علاقه دارید؟ اگر بله، آیا از یک رنگ استفاده می کنید یا از لاک شفاف ناخن راضی هستید؟ گاهی اوقات، کشف خلاقیت و انجام کاری که قبلا هرگز انجام نداده اید، سرگرم کننده است. حدس بزن چی شده؟ رنگ های ناخن آمبره باید امتحان کنید! ناخن های آمبره یکی از ترندهای مانیکور است که هرگز از مد نمی افتد. شما می توانید با هر ترکیب رنگی که مناسب استایل و شخصیت شماست و با موقعیت های مختلف همخوانی دارد بازی کنید. لیست ایده های زیبای رنگ ناخن ما را در زیر بررسی کنید:

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

1. Ombre فرانسوی با استفاده از این رنگ ناخن فرانسوی ombre به نوک های فرانسوی با ثبات اضافه کنید. مانند مانیکور فرانسوی، این طراحی ناخن شیک و پیچیده است که به خوبی با هر لباس یا مراسمی سازگار است. همچنین در روزهای معمولی، مانند نگاه امضای شما به محل کار یا حتی رفتن به مرکز خرید، عالی به نظر می رسد. فقط برای اینکه براق به نظر برسید نیازی به تزیینات پر زرق و برق ندارید—این طراحی ناخن فرانسوی آمبره تمام چیزی است که شما نیاز دارید!

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

2. ناخن طبیعی آمبره اگر به رنگ‌های پر زرق و برق ناخن عادت ندارید، همیشه می‌توانید رنگ‌های طبیعی مانند لاک‌های صورتی یا قهوه‌ای روشن را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید شخصیت و استایل بیشتری به ناخن‌های رنگی طبیعی خود بدهید، می‌توانید یک افکت ombre ایجاد کنید. برای انجام این کار، می توانید یک رنگ را انتخاب کنید و اجازه دهید با استفاده از یک برس آرایشی روی ناخن شما ترکیب شود تا جلوه ombre مورد نظر را به دست آورید. 2. ناخن طبیعی آمبره اگر به رنگ‌های پر زرق و برق ناخن عادت ندارید، همیشه می‌توانید رنگ‌های طبیعی مانند لاک‌های صورتی یا قهوه‌ای روشن را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید شخصیت و استایل بیشتری به ناخن‌های رنگی طبیعی خود بدهید، می‌توانید یک افکت ombre ایجاد کنید. برای انجام این کار، می توانید یک رنگ را انتخاب کنید و اجازه دهید با استفاده از یک برس آرایشی روی ناخن شما ترکیب شود تا جلوه ombre مورد نظر را به دست آورید.

3. Coffin Nails Ombre Color ناخن‌های تابوت‌شکل در حال حاضر به خودی خود یک سرگردان هستند. این طراحی ناخن ممکن است برای کسانی که هنوز آن را امتحان نکرده اند چالش برانگیز باشد، به خصوص اینکه بیشتر ناخن های تابوت با زوایای تیزشان طولانی تر می شوند. اما هنگامی که یک افکت ombre را روی ناخن های خود اعمال می کنید، از طول آن قدردانی خواهید کرد زیرا می توانید طرح ombre را به وضوح مشاهده کنید. فقط مطمئن شوید که ترکیب رنگ مناسبی را برای یک ظاهر کاملاً خیره کننده ناخن تابوت انتخاب کنید.

https://m1.khalg.ir/m2/13811239.jpg

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا