سلامت

کلسترول خود را کاهش دهید: توصیه ما

کلسترول خود را کاهش دهید: توصیه ما

کلسترول خود را کاهش دهید: توصیه ما

سرمقاله عمومی

برند ProActiv و محدوده آن ProActiv Expert به شما این امکان را می دهد که تغییرات کوچکی را در رژیم غذایی و سبک زندگی خود اعمال کنید تا تأثیر واقعی بر زندگی شما داشته باشد. سطح کلسترول!

ProActiv تنها مارگارین در فرانسه غنی شده با استرول های گیاهی است که به طور قابل توجهی کلسترول را کاهش می دهد. از نظر بالینی توسط بیش از 50 مطالعه ثابت شده است، آنها به کاهش سطح کلسترول بد LDL کمک می کنند. مصرف 30 گرم ProActiv EXPERT® در روز دوز بهینه استرول های گیاهی را فراهم می کند و تنها در 21 روز، کلسترول را 7 تا 10 درصد کاهش می دهد، به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متنوع و متعادل.

علاوه بر این، ProActiv Tartine و ProActiv Tartine & Gourmet، با دستور العمل های 100٪ گیاهی، بدون روغن پالم و مواد نگهدارنده است و می تواند به متحد لذت همه مصرف کنندگانی تبدیل شود که مایل به مراقبت از سلامت خود هستند.

آیا می دانستید که 62٪ از فرانسوی ها کلسترول بالایی دارند*؟ برای حمایت از شما در کاهش کلسترول، ProActiv همچنین یک ایجاد کرده است. راهنمایی و دستور العمل ها. این کتاب رایگان در دسترس همه فرانسوی‌هایی است که می‌خواهند سطح کلسترول خود را کاهش دهند. نکات، توصیه‌های عملی و ایده‌های دستور العمل‌هایی که باید هر روز دنبال کنید تا به صورت روزانه از شما در کاهش سطح کلسترول حمایت کنید.

ProActiv در کنار بنیاد تحقیقات قلب و عروق

متعهد است. ProActivs با تامین مالی یک کمک هزینه تحقیقاتی “قلب زنان” که توسط شورای علمی بنیاد اعطا می شود (که هدف آن توسعه تحقیقات و درمان های خاص برای قلب زنان است)، در کنار بنیاد تحقیقات قلب و عروق. برنامه تندرستی و تغذیه “قلب گیاهی” دو چالش دارد: آگاه کردن مصرف‌کنندگان از مزایای یک رژیم غذایی سالم‌تر و متعادل‌تر مبتنی بر گیاه و حمایت از تحقیقات قلبی عروقی.

*TNS، 2015

توجه این مطلب نمی تواند جایگزین نشخه پزشکی شود و رسانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا