سلامت

چگونه سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنیم؟

چگونه سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنیم؟

چگونه سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنیم؟

Comment renforcer son système immunitaire ?

سیستم ایمنی سد بدن در برابر ویروس های مختلف است که به دفاعیات آن حمله می کنند. خوب غذا خوردن یا ورزش کردن بهترین راه برای مبارزه با این ویروس ها است و سیستم ایمنی بدن ما را تا حد ممکن قوی نگه می دارد.

چرا باید از دفاع طبیعی خود مراقبت کرد؟

بدن به طور طبیعی حاوی تمام عناصر لازم برای دفاع است. اما گاهی اوقات این ترکیبات ضعیف می شوند. به همین دلیل ضروری است که مراقب رژیم غذایی خود باشید.

میوه ها، سبزیجات، غذاهای نشاسته ای کامل، حبوبات، پروتئین ها، حیوانات و گیاهان برخی از آنها هستند. منابعی که می تواند به بدن کمک کند دفاع خود را تقویت کند.

اتحاد NCD، که به پیشگیری و ترویج سبک زندگی سالم در سراسر جهان اختصاص دارد. ، این دیدگاه را به اشتراک می گذارد. «آنچه می خوریم و وضعیت تغذیه ما تأثیر مستقیمی بر بیماری های قلبی عروقی، انواع خاصی از سرطان و دیابت دارد. غذاها، رژیم غذایی، اضافه وزن و چاقی نیز با فشار خون بالا و سطح کلسترول خون و همچنین مقاومت در برابر عملکرد انسولین مرتبط هستند. این شرایط فقط عوامل خطر نیستند، بلکه خود علل اصلی بیماری هستند. »¹

بزرگنمایی ویتامین ها و مواد معدنی ضروری و آنها مزایا

مصرف کنندگان به طور فزاینده ای تعداد زیادی از ویتامین ها را می بینند که روی بسته بندی ظاهر می شوند اما واقعاً نمی دانند که این ویتامین ها با چه چیزی مطابقت دارند.

ویتامین های B1، B2، B3، B5، B6، B8، B9، B12 و C کوآنزیم هایی هستند که به ویژه در متابولیسم، سنتز گلبول های قرمز خون، عملکرد صحیح قلب، سیستم عصبی یا حتی ماهیچه ها نقش دارند. آنها توسط رژیم غذایی روزانه ما تامین می شوند.

ویتامین D استخوان ها را تقویت می کند و به بدن اجازه می دهد کلسیم و منیزیم را جذب کند. در ماهی های چرب مانند شاه ماهی و ساردین، در قارچ های خاص، در مارگارین های گیاهی یا در شکلات تلخ یافت می شود. یک راه موثر برای سنتز آن این است که برای چند دقیقه در معرض نور خورشید قرار بگیرید.

ویتامین E به لطف خاصیت آنتی اکسیدانی خود از سلول ها در برابر آسیب اکسیداتیو محافظت می کند. این ماده در بادام، فندق، زردآلو و تخم مرغ وجود دارد.

دو جزء دیگر برای بدن جالب هستند و در غذاها نیز یافت می شوند: روی و منیزیم. . اولین مورد برای جلوگیری از خستگی، مشکلات پوستی استفاده می شود… منیزیم برای تقویت استخوان ها و پیشگیری از بیماری ها استفاده می شود.

این ویتامین ها و عناصر کمیاب ضروری می توانند فقط با یک رژیم غذایی متنوع و سبزیجات تامین می شود. برای بهینه سازی این کمک ها و محدود کردن کمبودها، جالب است که مواد تشکیل دهنده رژیم روزانه خود را با دقت انتخاب کنید، به ویژه محصولات غنی شده با مواد مغذی، مانند مارگارین گیاهی.

نمونه ای از مارگارین ایمنی، از ProActiv

سرمقاله عمومی

برند ProActiv به طور کامل چالش این تغییر در عادات غذایی را درک کرده است. این یک چیز جدید ارائه می دهد: ProActiv Immune که یک دستور غذا است 100٪ گیاهی و بدون روغن پالم برای حفظ سلامتی شما مانند سلامت کره زمین.

ProActiv Immune حاوی ویتامین ها و عناصر کمیاب ضروری برای جلوگیری از کمبودهای خاص است. سرشار از ویتامین‌های B6، B12، D، اسید فولیک و منبع روی و امگا 3 و 6، حاوی مواد فعال ضروری برای کمک به دفاع ایمنی* است. علاوه بر این، به تمام خانواده اجازه می دهد تا با ادغام در یک رژیم غذایی سالم و متعادل، بدون محرومیت از سلامت خود مراقبت کنند.

* ویتامین های B6، B12 و D، اسید فولیک و روی به طبیعی بودن کمک می کنند. عملکرد سیستم ایمنی بدن.

توجه این مطلب نمی تواند جایگزین نشخه پزشکی شود و رسانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا