سلامت

چگونه سرویس بهداشتی خود را به درستی مرتب کنیم؟

چگونه سرویس بهداشتی خود را به درستی مرتب کنیم؟

چگونه سرویس بهداشتی خود را به درستی مرتب کنیم؟

Comment bien aménager sa salle de bain ?

حمام یک مکان ضروری در زندگی روزمره است. بنابراین شایسته است که با تمام راحتی و ایمنی لازم طراحی شود.

حمام یا بدون وان؟

در صورت مشکل سلامتی است، اما همچنین زمانی که ما بزرگتر می شویم، حمام کردن کمتر و کمتر می شود زیرا خطر زمین خوردن آنها وجود دارد.

تعویض وان حمام با یک قسمت دوش امن و در دسترس ممکن است گزینه جالبی به نظر برسد. قرار دادن دوش حمام به جای وان، همان فضای روی زمین را اشغال می کند و نیازی به کار سنگین ندارد، به جز هر گونه اتصالات آب بندی، اتصالات و پوشش (اگر کاشی کاری نشده باشد، کف و دیوارها اگر کاشی کاری نشده باشد. تمام سطح).

سینی دوش تا حد امکان صاف خواهد بود تا دسترسی آسان‌تری داشته باشد و سطحی خوب و بدون لغزش و ایمن‌تر فراهم کند. در حال حاضر دوش ها بین 90 تا 160 سانتی متر طول و بین 70 تا 100 سانتی متر عمق دارند. مدل دوش بستگی به اندازه حمام و پیکربندی آن دارد.

درب دوش باید برای دسترسی به دوش انتخاب شود: برای این منظور، مدل‌های بدون ریل کم ترجیح داده می‌شوند تا از هرگونه خطر سقوط جلوگیری شود.

میکسر دوش، اگر ترموستاتیک باشد، ایمنی بیشتری را با یک بریدگی قفل ارائه می دهد که از تجاوز از 38 درجه سانتی گراد جلوگیری می کند و بنابراین از هرگونه خطر سوختگی تصادفی جلوگیری می کند. . با دستگیره‌ها یا دسته‌هایی با کاربری آسان انتخاب می‌شود که هنگام خیس بودن دست‌ها نمی‌لغزند. سر دوش می تواند برای آرامش و راحتی بهینه به صورت هیدروماساژ باشد.

انتخاب ذخیره سازی هوشمند

برای صرفه جویی بیشتر، فضای ذخیره سازی نیز باید مطالعه شود فضایی تا حد امکان داشته باشد و دسترسی خوبی به وسایل مختلف آن ارائه دهد.

در هنگام کار به ایجاد فضاهای ذخیره سازی فکر کنید، مانند انباری طاقچه ها یا قفسه ها، به منظور سپرده گذاری محصولات و اشیاء انتخابی شما.

از فضای ذخیره‌سازی زیاد که نیاز به بالا رفتن از یک پله دارد و می‌تواند باعث سقوط شود اجتناب کنید.

گاری های چرخ دار کاربردی هستند و به راحتی جابه جا می شوند تا همه چیز در دسترس باشد.

اشتراک شوید!

و بهترین توصیه ما را در صندوق پستی خود دریافت کنید تا از سلامتی خود مراقبت کنید. !

*آدرس ایمیل شما توسط خدمات دیجیتال M6 برای ارسال خبرنامه شما حاوی پیشنهادات تجاری شخصی استفاده خواهد شد. همچنین ممکن است به برخی از شرکای ما به شکل مستعار منتقل شود، اگر شما در بنر کوکی ما پذیرفته‌ایم که داده‌های شخصی شما از طریق ردیاب‌ها جمع‌آوری شده و برای اهداف تبلیغاتی شخصی‌سازی شده استفاده می‌شود. در هر زمان، می‌توانید با استفاده از پیوند لغو اشتراک موجود در خبرنامه لغو اشتراک کنید و/یا از استفاده از ردیاب‌ها از طریق پیوند «اولویت‌های کوکی» در سرویس ما خودداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از حقوق خود، منشور رازداری ما را بخوانید.

توجه این مطلب نمی تواند جایگزین نشخه پزشکی شود و رسانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا