ورزش

روایت تلخ روس‌ها از اتفاق نگران کننده ورزشگاه آزادی تهران

روایت تلخ روس‌ها از اتفاق نگران کننده ورزشگاه آزادی تهران

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

روایت تلخ روس‌ها از اتفاق نگران کننده ورزشگاه آزادی تهران

به گزارش خبرنگار مهر، برگزاری دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران با روسیه فرصتی شد تا تعدادی از خبرنگاران روسی گام در ورزشگاه آزادی بگذارند و از وضعیت این ورزشگاه گزارش تهیه کنند.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

ورزشگاه آزادی که در بدترین شرایط خود قرار دارد و بارها از سوی رسانه های ایران در مورد ناایمن بودنش هشدار داده شده، حالا به سوژه رسانه های روس هم تبدیل شده است.

سایت خبری championat در گزارشی به شرایط ورزشگاه آزادی برای دیدار ایران و روسیه پرداخت و در مورد شرایط بد این ورزشگاه نوشت:

«وقتی وارد ورزشگاه آزادی تهران می‌شوید حس عجیبی دارید. یک جام زیبا در ورود ورزشگاه از شما استقبال می‌کند، اگرچه این‌جا بسیار نامناسب به نظر می‌رسد؛ به خصوص با توجه به وضعیت فرسوده ورزشگاه. در چند روز اخیر در ایران باران می بارد. وارد اتاقی زیر غرفه‌ها می شوید و آب از سقف می‌چکد. صادقانه بگویم، از همه جا آب جاری می‌شود. انگار عرصه در شرف تخریب است.»

«تخریب» ورزشگاه آزادی پیش بینی است که مدتهاست رسانه های داخلی به آن پرداخته اند و نسبت به اتفاق تلخ در آن هشدار داده اند اما هیچ گوش شنوایی برای ترمیم و بازسازی آن وجود نداشت.

حالا صدای روس ها همه در آمده و آنها هم تاکید کرده اند که از همه جای سقف ورزشگاه آب می چکد. این در حالی است که در روز بازی ایران و روسیه بارندگی وجود نداشت و این آب ها مربوط به بارس روزهای قبل است.

پرسش نگران کننده در مورد ورزشگاه آزادی این است که آیا باز هم «مدرسه مسئولان دیر می شود»؟

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا