روانشناسی

چگونه از مسیر خود خارج شوید: 20 نکته بسیار مؤثر

چگونه از مسیر خود خارج شوید: 20 نکته بسیار مؤثر

“من نمی توانم این کار را انجام دهم. من به اندازه کافی باهوش نیستم من هرگز موفق نخواهم شد.”

آیا این عبارات آشنا به نظر می رسند؟

اینها همه نمونه های کلاسیک خود خرابکاری هستند. این روایت می تواند به طور قابل توجهی بر سلامت، رفاه و دیدگاه شما در مورد زندگی تأثیر بگذارد.

خود خرابکاری، اعتماد به نفس، عزت نفس و ارزش شخصی افراد را از بین می برد و آنها را متقاعد می کند که صحبت های منفی با خود صادقانه و دقیق است.

اگرچه تغییر می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما مطمئناً غیرممکن نیست. در واقع، این مقاله 20 نکته را در مورد اینکه چگونه از مسیر خود خارج شوید، به اشتراک گذاشته است.

وقتی از مسیر خود خارج شدید، می‌توانید شکوفا شوید، شکوفا شوید و رشد کنید. مطمئن شوید که تا آخر مطالعه کرده اید تا یاد بگیرید چگونه از باورهای محدودکننده و الگوهای خود خرابکاری خودداری کنید. به خود واقعی خود تکیه کنید تا بتوانید بهترین زندگی خود را داشته باشید!

با یک درمانگر معتبر و با تجربه صحبت کنید تا به شما کمک کند از مسیر خود خارج شوید. ممکن است بخواهید از طریق BetterHelp با یکی صحبت کنید. com برای مراقبت با کیفیت در راحت ترین حالت آن.

نشانه های خود خرابکاری و شکست خود

قبل از اینکه بتوانید از مسیر خود خارج شوید، باید بدانید که چگونه شاخص های خود خرابکاری و خودشکستگی را شناسایی کنید. اگر متوجه می‌شوید که معمولاً روی چیزی تمرکز می‌کنید که کار نمی‌کند، چه چیزی اشتباه پیش می‌رود، چگونه ایده‌ها خوب نمی‌شوند، و احساس می‌کنید که ارزشی ندارید، اینها نشانه‌هایی از خود خرابکاری هستند. تفکر خودباخته به داشتن دیدگاه های منفی درباره خود و جهان اشاره دارد.

خود خرابکاری همچنین می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • احساس اینکه هدفی ندارید
  • به تعویق انداختن کار
  • خود انتقادی
  • نگاه بدبینانه به زندگی
  • سندرم ایمپوستر

20 نکته برای خروج از مسیر خود

زندگی با باورهای محدود کننده و الگوهای رفتاری خود خرابکارانه می تواند زندگی شما را بسیار تحت تاثیر قرار دهد. این عوامل می توانند بر ارزش خود، اعتماد به نفس، عزت نفس و شادی کلی شما تأثیر بگذارند. بنابراین، باید الگوهای خود خرابکاری خود را شناسایی کنید تا آنها را تغییر دهید. در زیر ۲۰ نکته برای امتحان کردن پیدا خواهید کرد تا بتوانید از مسیر خود خارج شوید و زندگی واقعی و واقعی خود را داشته باشید.

1. متوجه شوید که به روش خودتان هستید.

قبل از برداشتن گام‌های عملی برای تغییر، ابتدا باید شرایط را درک و درک کنید. بپذیرید که باورهای محدود کننده و خودگویی منفی دارید و احساس می کنید که در زندگی هدفی ندارید. قبل از اینکه بتوانید رویکرد خود را به آن تغییر دهید، باید بدانید که مشکلی وجود دارد.

2. دلیل خود را بشناسید.

دانستن «چرا» برای کنار گذاشتن مسیرتان و داشتن شادترین زندگی بسیار مهم است. “چرا” شما دلیل بیدار شدن شما در صبح است. متأسفانه، آنچه اغلب در زندگی اتفاق می افتد این است که ما به جای زندگی با قصد و نیت، با خلبان خودکار کار می کنیم.

دانستن “چرا” بخشی جدایی ناپذیر از بهترین خود بودن، بهترین زندگی کردن و خروج از مسیر خود است. هنگامی که دلیل خود را شناسایی کردید، توانایی بیشتری برای یافتن رضایت و خوشبختی در زندگی خود خواهید داشت.

پس چرا چیست؟ وقتی به رویای خود فکر می کنید، این آتش در شکم شماست. این چیزی است که به شما احساس زنده بودن می دهد. چرایی اشتیاق و هدف شماست. چرا که شما را با شجاعت، شجاعت، و انگیزه ترسیم می کند، همانطور که هر روز با اشتیاق و هدف پیش می روید.

هنگامی که با آشفتگی چالش برانگیز مواجه می شوید، دلیل شما آن چیزی است که به شما عزم را برای استقامت می دهد. چرایی شما چیزی است که حتی سخت‌ترین روزها را کمی سبک‌تر می‌کند، تاریک‌ترین زمان‌ها را کمی روشن‌تر می‌کند و شما را با شفقت، همدلی و قدرت در آغوش می‌گیرد.

نمونه‌هایی از «چرا» یک شخص:

  • سفر به دنیا و داشتن تجربیات زندگی با فرهنگ ها، غذاها و مردم
  • ایجاد کسب و کاری که به نحوی به مردم کمک می کند
  • داشتن خانواده و پدر و مادری فوق العاده
  • حمایت از سیاره و مردم برای بازیافت، کاهش زباله و رفتار بهتر با سیاره زمین

البته، من فقط انتخاب چیزی از لیست بالا را پیشنهاد نمی کنم. در عوض، من به شما ایده ای از یک “چرا” می دهم. هنگامی که آنچه مال شماست را پیدا کردید، متوجه خواهید شد که حمل کردن زندگی کمی سبک تر است. یافتن هدف خود به تعویق افکار و احساسات خود خرابکارانه کمک می کند. این به شما کمک می کند روزهای سخت را پشت سر بگذارید و به شما انگیزه می دهد تا مهارت های مقابله ای خود را بهبود بخشیده و تقویت کنید.

زندگی بدون “چرا” یا هدف می تواند بی جهت و خسته کننده باشد. آیا شما فقط از طریق حرکات انجام می دهید و در واقع زندگی نمی کنید؟ شاید شما کاری را که باید انجام دهید، اما بدون هیچ احساسی. اگر هر یک از اینها را احساس می کنید، شما در راه خود هستید. زندگی بدون جهت یا هدف می تواند شما را در یک حالت دائمی اضطراب، ترس و نگرانی قرار دهد.

چگونه «چرا»/هدف خود را شناسایی کنید:

با شناسایی هدف خود، نقشه زندگی را برای خود ترسیم می کنید. این یک پایه محکم برای اینکه کجا و چگونه به آنجا برسید به شما می دهد.

3. نحوه صحبت کردن با خود را تغییر دهید.

قدرت خودگویی منفی غیرقابل انکار است. حتی اگر بیشتر گفتگوهای درونی منفی در واقع درست نیستند، بلکه نقاط ناامنی شما هستند، پیام رسانی تاثیرگذار و معنادار است.

اگر تنها چیزهایی که به خود می‌گویید مخرب، خودشکسته، خودخراب‌کننده و مضر هستند، طبیعی است که فکر کنید درست است. خودگویی منفی می تواند منجر به مشکلات خواب، سلامت روانی ضعیف، استرس مزمن و موارد دیگر شود.

وقتی می‌خواهید از مسیر خود خارج شوید، عادت مهمی است که باید به آن توجه کنید. روایت درونی شما به طور قابل توجهی نحوه نگرش شما به جهان و جایگاه شما را در آن تغییر خواهد داد.

فرض کنید گفتگوی درونی شما در درجه اول منفی است. به عنوان مثال، «امروز در محل کار همه چیز را به هم ریختم. همه چیز تقصیر من است. من به اندازه کافی خوب نیستم.”

این افکار در زندگی واقعی شما ظاهر می شوند و منجر به سلامت روانی ضعیف و مشکلات در تعیین و دستیابی به اهداف می شوند. اساساً این طرز تفکر پتانسیل واقعی شما را محدود می کند. شما با منفی گفتن با خود مانعی در مسیر خود ایجاد می کنید.

برای اینکه از سر راه خود خارج شوید، باید افکار خود را تغییر دهید، گفتگوی درونی خود را تغییر دهید، و یک طرز فکر خوش بینانه و مثبت را در آغوش بگیرید.

تغییر گفتگوی درونی به زمان، تلاش و صبر نیاز دارد. اولین قدم این است که خودگویی منفی را شناسایی کنید. هنگامی که آن را شناسایی کردید، تعیین کنید که آیا این فکر درست است یا خیر. در مرحله بعد، گفتگو با خود را بررسی کنید و اثبات گفتگو را بیابید. اکثر گفتگوهای درونی منفی نمی توانند هیچ مدرکی ارائه دهند زیرا درست نیست. هنگامی که این مراحل را انجام دادید، سپس فکر را تغییر داده و قالب بندی مجدد می کنید.

برای مثال، “من هرگز در محل کار ترفیع نخواهم گرفت”، ممکن است تبدیل به “اگر به سختی کار کنم، فرصتی پیش خواهد آمد.”

“من بدترین مادر دنیا هستم”، ممکن است اینگونه باشد، “من یک مادر خسته هستم که بهترین کار را انجام می دهم.”

زبانی را که با خود استفاده می‌کنید تغییر دهید و مهربان‌تر، نرم‌تر و با دلسوزی‌تر با خودتان صحبت کنید. با خودتان همانطور که بهترین دوستتان در شرایط مشابه صحبت می کنید، صحبت کنید.

4. به خودتان اجازه اشتباه بدهید.

بسیاری از ما بزرگ می شویم که باید کامل باشیم یا تا حد امکان به آن نزدیک باشیم. هنگامی که ما در مدرسه اشتباه می کنیم، اغلب منجر به نمرات پایین تر یا پیامدهای منفی دیگر می شود. وقتی اشتباهات مالی مرتکب می شویم، در نهایت جریمه دیرکرد یا افزایش نرخ بهره را پرداخت می کنیم.

اشتباهات بار معنایی منفی دارند و می توانند امیال، اشتیاق و آرزوهای فرد را خفه کنند. ترس از اشتباه ممکن است شما را از زندگی بالقوه واقعی خود باز دارد. زندگی با ترس از اشتباه می تواند در راه خود مانعی برای شما باشد.

من از شما دعوت می‌کنم که افکارتان را تغییر دهید و به خودتان اجازه اشتباه بدهید. به خود این لطف را بدهید که بدون قضاوت همه چیز را امتحان کنید. با مرتکب اشتباه کردن، به خود اجازه می دهید پیشرفت کنید و رشد کنید.

5. عادات مثبت ایجاد کنید.

برای اینکه از مسیر خود خارج شوید و از سر راه خود دور بمانید، باید پایه ای قوی بسازید که با عادات مثبت شروع کنید. عادات مثبت تفکر مثبت، تجربیات مثبت و طرز فکر مثبت را پرورش می دهند. اگرچه این کار به تلاش نیاز دارد، اما زمانی که سعی می کنید از مسیر خود خارج شوید ضروری است.

چند عادت مثبتی که می توانند زندگی و طرز فکر شما را تغییر دهند عبارتند از: مدیتیشن روزانه، تمرکز حواس، سپاسگزاری، بیشتر لبخند زدن، تغذیه سالم و مهارت های مدیریت زمان کارآمد. این عادت‌های سالم می‌توانند به شما کمک زیادی کنند.

6. به نقاط قوت خود پی ببرید.

اگر در مسیر خود ایستاده‌اید، به احتمال زیاد در اثر خرابکاری، گفتگوی درونی منفی و انتقاد از خود احساس فشار می‌کنید. با درک نقاط قوت خود، می توانید بر این موانع غلبه کنید.

ابتدا، فهرستی از چیزهایی که شما خوب هستید تهیه کنید. در، چیزهایی که در مورد خودتان دوست دارید و دستاوردهایتان. فهرست خود را در دسترس آسان قرار دهید تا بتوانید دائماً از آن برای یادآوری نقاط قوت خود استفاده کنید.

من شما را به چالش می کشم تا به نقاط قوت خود تکیه کنید تا بهترین زندگی خود را داشته باشید. پذیرفتن نقاط قوت شما نیز می تواند ابزار موثری در یافتن «چرا» شما باشد.

7. به خودتان اجازه ضعف بدهید.

با شناسایی نقاط قوت، نقاط ضعف شما نیز آشکار خواهد شد. به خود اجازه دهید نقاط ضعفی داشته باشید و تمایلات و تمایلات کمال گرا را کنار بگذارید. به خود اجازه دهید در هر چیزی که با آن روبرو می شوید بهترین نباشید.

به خود فرصت دهید تا پیشرفت کنید، تغییر کنید و رشد کنید و در عین حال به خود اجازه دهید کامل نباشید. از تمایل به درست کردن همه چیز دوری کنید و زندگی را دقیقاً همانطور که هستید کشف و تجربه کنید. به خود اجازه دهید ناقص باشید.

8. از انجام بازی مقایسه خودداری کنید.

اگر فردی هستید که خود را با دیگران مقایسه می‌کنید، باید تأثیرات آن را بدانید. مقایسه می تواند آسیب زا و مخرب باشد و باعث شود شما احساس بی ارزشی و بی ارزشی کنید. اگرچه گاهی اوقات مقایسه می‌تواند منبع انگیزه باشد، اما می‌تواند به سرعت تبدیل به وسواس شود و منجر به از بین رفتن ارزش خود مثبت شود.

وقتی خود را با دیگران مقایسه می کنید، افکار مثبت خود را به شدت کاهش می دهید. برای تغییر این عادت، باید خودآگاهی خود را افزایش دهید و بر عشق به خود و پذیرش خود تمرکز کنید.

با بهبود احساس خود نسبت به خود، می‌توانید موفقیت دیگران را بدون احساس ناکافی بودن جشن بگیرید. به یاد داشته باشید که موفقیت دیگران نشانه شکست شما نیست. فقط خودتان را با خودتان مقایسه کنید.

برای اینکه خود را با دیگران مقایسه نکنید، باید طرز فکر خود را تغییر دهید. به جای اینکه دیگران را به عنوان رقیب ببینید، باید آن را در خودتان ببینید. مقایسه خود با دیگران بسیار ناعادلانه است. ما معمولاً نقاط ضعف خود را با نقاط قوت دیگران مقایسه می کنیم و با تفکرات مضر و مخرب به پایان می رسد. ما در نهایت احساس ناکافی و بی لیاقتی می کنیم.

موفقیت خود را با خودتان بسنجید. به این فکر کنید که در گذشته کجا بوده اید و چگونه تکامل یافته اید. موفقیت شخصی را جشن بگیرید و از دیگران نیز حمایت کنید. با حضور در تیم خود از مسیر خود خارج شوید. به جای اینکه خود ویرانگر و خود خرابکار باشید، خودتان را تشویق کنید. موفقیت ها و پیشرفت های خود را در راه رسیدن به اهداف خود تصدیق کنید.

9. با افراد سمی وقت نگذرانید.

ما محصول محیط خود هستیم، بنابراین اگر همیشه با افراد سمی وقت می گذرانید، احتمال زیادی وجود دارد که سمیت آنها بر شما سرایت کند. افرادی را که ظرفیت ذهنی شما را تحلیل می‌برند قطع کنید، شما را مجبور کنید دقیقاً خودتان حدس بزنید، یا چرخه های فکری منفی را القا کنید.

در عوض، وقت خود را با افراد همفکر با اهداف و آرزوها بگذرانید. انگیزه آنها به شما الهام می بخشد و به شما کمک می کند تا ارزش و ارزش خود را درک کنید. با افراد خوبی تعامل کنید که باعث می شوند احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید و به آنها نگاه می کنید.

به جای اینکه به روش خودتان بمانید، جامعه بسازید. با دیگران ارتباط برقرار کنید و متوجه شوید که چگونه احساس تعلق و حمایت می کنید. برای ماندن در صندلی راننده زندگی خود قدرت پیدا کنید.

وقتی با افراد سمی وقت می گذرانیم، می تواند به روش های مختلفی بر ما تأثیر بگذارد. مسمومیت از عادات منفی، الگوهای رفتاری خود خرابکارانه، افکار خودشکسته و عزت نفس پایین حمایت می کند. وقتی احساس اجتماعی پیدا کردید و احساس کردید که به آن تعلق دارید، این قدرت را خواهید یافت که کنترل زندگی خود را به دست بگیرید و به نوبه خود، شروع به زندگی بهترین و واقعی خود کنید.

10. از تلاش برای آموزش افرادی که نمی خواهند یاد بگیرند دست بردارید.

اگر متوجه شدید که همیشه در حال تکرار هستید، چیزهای مشابهی را می گویید، و سعی می کنید در مورد موضوعات مشابه آگاهی خود را گسترش دهید، در واقع مسیر خود را مسدود کرده اید. این شکل از رفتار خود خرابکارانه به اندازه دیگران آشکار نیست، اما به همان اندازه مضر است، اگر نه بیشتر.

شما باید از صرف زمان و انرژی برای تغییر افرادی که علاقه ای به تغییر ندارند دست بردارید و در عوض آن انرژی را روی علایق خود متمرکز کنید. وقتی از تلاش برای تغییر دادن افراد و تمرکز روی خودتان دست بردارید، متوجه تغییر خواهید شد. دری باز می‌شود و ناگهان به روی فرصت‌های جدید باز می‌شوید. انرژی خود را برای دیگران هدر ندهید؛ آن را برای تبدیل شدن به بهترین خود سرمایه گذاری کنید. تلاش های خود را دوباره روی خود متمرکز کنید.

11. موفقیت خطی نیست.

یکی از مهم‌ترین درس‌هایی که در زندگی خود خواهید آموخت این است که موفقیت خطی نیست. این یک سواری مستقیم و بدون هیچ پیچ یا سقوط نیست. در واقع، کاملا برعکس است. وقتی اهدافی را تعیین می کنید، احتمالاً لحظاتی از شک و ناامیدی خواهید داشت، و این احساسات معتبر و طبیعی هستند.

رشد شخصی شما بسیار شبیه ضربان قلب در EKG است. با سرعتی تا حدی ریتمیک بالا و پایین می رود. بدی ها نقص نیستند بلکه فرصت های یادگیری هستند. این فرصتی است برای ارزیابی اینکه کجا هستید و به کجا می‌خواهید بروید تا بتوانید اقدامات عملی برای اطمینان از رسیدن به مقصد خود انجام دهید.

موفقیت یک مقصد نیست، یک سفر است. داشتن یک زندگی موفق مستلزم مراقبت از خود، عدم سنجش موفقیت های خود با دیگران، و اجازه دادن به خود برای رشد و تکامل از انسانی است که اکنون هستید و به نسخه ای حتی بهتر از خود در آینده تبدیل می شوید.

12. از جملات تاکیدی روزانه استفاده کنید.

تأییدها جملات یا عباراتی هستند که شما در مورد چیزهایی که به آنها اعتقاد دارید و تأیید می کنید در جهان صحبت می کنید. این راهی برای شیرجه رفتن در ضمیر ناخودآگاه و خودآگاه برای الهام بخشیدن و ایجاد انگیزه در شما است.

تأییدات روزانه می تواند به آرامی پیام های داخلی منفی را معکوس کند و عزت نفس شما را بهبود بخشد. این راهی برای حمایت از خودتان توسط خودتان است. جملات تاکیدی روزانه می تواند هر روز یکسان یا متفاوت باشد. شما با تأیید خود و تشویق موفقیت های خود، یکپارچگی خود را حفظ می کنید. تمرین جملات تاکیدی روزانه می تواند سلامت روانی و جسمی، روابط، ارتباطات و همدلی شما را بهبود بخشد.

نمونه هایی از جملات تاکیدی روزانه:

  • من برای زندگی سپاسگزارم.
  • من هر روز در حال رشد و پیشرفت هستم.
  • من می توانم نور زیبا را ببینم.
  • من قوی و توانا هستم.

13. همدلی و شفقت را نسبت به دیگران تمرین کنید.

تبدیل شدن به فردی دلسوزتر و دلسوزتر، یک استراتژی موثر برای کنار گذاشتن مسیر خود است. با افزایش مهارت های همدلی خود، می توانید روابط خود را عمیق تر کنید، با دیگران ارتباط بهتری برقرار کنید و دوست/حمایت کننده بهتری باشید.

چند راه برای همدلی بیشتر عبارتند از افزایش کنجکاوی شما در مورد افراد جدید، تصور اینکه در کفش دیگران چگونه خواهد بود و مهارت های گوش دادن خود را بهبود بخشید. همدلی چیزی است که به شما امکان می دهد با مردم به روشی معنادار ارتباط برقرار کنید.

14. مجله هر روز.

مزایای داشتن یک دفترچه روزانه بسیار زیاد است. روزنامه نگاری راهی عالی برای ارزیابی خود، مشارکت در بازتاب شخصی و ردیابی الگوهای رفتاری مختلف است. علاوه بر این، ژورنال نویسی یک راه عالی برای پاسخگو نگه داشتن خود و در عین حال در مسیر رسیدن به اهدافتان است.

مزایای ژورنال:

  • پیگیری و نظارت بر پیشرفت خود
  • رشد خود را شناسایی کنید
  • استرس را کاهش دهید
  • بهبود حافظه
  • احساس سپاسگزاری را افزایش دهید
  • احساس شادی کلی بیشتر

ژورنال‌نویسی همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا تشخیص دهید چرا به روش خود هستید. این می تواند هر ترسی را که ممکن است داشته باشید، اما از آن آگاه نیستید، نشان دهد و به شما در پیگیری نگرانی ها کمک کند. روزنامه نگاری می تواند چیزهای زیادی را در مورد وجود شخصی شما فاش کند. علاوه بر این، این ابزار فوق‌العاده‌ای برای حفظ سلامت روانی مثبت، ایجاد فضایی امن برای کشف احساسات و حتی اجازه دادن به احساسات شما بدون قضاوت است.

15. خوشبین شوید.

یک فرد خوش بین، چیزها را در سایه روشن تری از یک بدبین می بیند. آنها نسبت به آینده خود امیدوارتر و مطمئن تر هستند و بیشتر به خود اعتقاد دارند.

خوش‌بین‌ها معمولاً به جای پیش‌بینی چالش‌ها، انتظار دارند اتفاقات خوب بیفتد و موانع را به‌عنوان فرصت‌های یادگیری و رشد می‌دانند. با تبدیل شدن به یک خوشبین، از مسیر خود خارج می شوید و به طور همزمان فرد مثبت تری خواهید شد.

چگونه خوش بین شویم:

  • ذهن‌آگاهی را تمرین کنید
  • قدردانی را تمرین کنید
  • گفتگوهای درونی منفی را تغییر دهید
  • اعتماد به نفس را افزایش دهید
  • به خوبی ها توجه کنید

16. بخوانید.

مزایای خواندن بسیار زیاد است. مغز را تقویت می کند، همدلی را افزایش می دهد، استرس را کاهش می دهد و با علائم افسردگی مبارزه می کند.

مطالعه می‌تواند چیزهای زیادی به شما بیاموزد و محیطی را ایجاد کند که رویاهای روزانه وجود دارد.

مطالعه می‌تواند درهایی را به روی آنچه فکر می‌کردید غیرممکن است بگشاید، مهارت جدیدی به شما بیاموزد یا باعث بهبود خود شود.

خواندن می تواند به شما کمک کند با تصور یک امکان متفاوت، از مسیر خود خارج شوید. کنجکاوی، تعجب و رویا را تشویق می کند.

17. پاسخگویی شخصی.

توسعه مسئولیت‌پذیری شخصی یک جزء حیاتی در پاکسازی مسیر شماست. مسئولیت‌پذیری شخصی زمانی است که به جای اینکه خود را یک مسافر ناتوان در سفر زندگی تصور کنید، مالکیت آنچه را که در موقعیت‌هایی که در آن قرار دارید اتفاق می‌افتد را در اختیار می‌گیرید.

توسعه مسئولیت‌پذیری شخصی می‌تواند منجر به تضادهای کمتر در روابط، بهبود عملکرد و احساس رضایت کلی بیشتر از خود شود.

18. نارضایتی خود را شناسایی کنید و از آن به عنوان سوخت برای ایجاد انگیزه استفاده کنید.

به زندگی خود نگاهی بیندازید و بخشهایی از آن را که از آنها احساس نارضایتی می کنید، شناسایی کنید. دانستن اینکه از چه چیزی راضی نیستید می تواند به شما کمک کند تا برنامه ای برای تکامل فراتر از آن داشته باشید. چیزهایی که در زندگی شما را شاد می کنند و چیزهایی که خسته کننده هستند را بپذیرید.

به محیط‌هایی که سلامت روان شما در بهترین حالت است و احساس می‌کنید شنیده می‌شوند و مورد احترام هستند، توجه کنید. به چیزهایی که دوست دارید متفاوت باشند توجه داشته باشید، و به جای اینکه آنها را در خود خرابکاری درونی کنید، آنها را به انگیزه تغییر خود تغییر دهید.

19. به خود اجازه تغییر دهید.

به عنوان انسان، ما موجوداتی عادی هستیم. ما تمایل داریم کارهای مشابه انجام دهیم و همان افراد باشیم. اما، برای اینکه از مسیر خود خارج شوید، باید به خود اجازه دهید متفاوت باشید و فضایی برای رشد، تغییر و تکامل داشته باشید. شما باید افکار خود را در مورد اینکه چگونه یا کجا «باید» در زندگی باشید، رها کنید. تجربیات جدید را در آغوش بگیرید و از نحوه شکل دادن آنها به شما استقبال کنید.

شما باید به فرصت به عنوان دریچه ای برای ورود به تغییر نگاه کنید و هر دری را طوری در آغوش بگیرید که گویی شروع جدیدی است. شما باید به خودتان اجازه دهید که اشتباه کنید، زمین بخورید و گاهی اوقات خونریزی کنید، زیرا در این لحظات چالش برانگیز است که ما واقعاً چه کسی هستیم.

از ناشناخته ها نترسید. حرکت کنید و اجازه دهید خودتان آن را تجربه کنید. به خودتان اجازه دهید متفاوت باشید و نتیجه خود را ایجاد کنید.

20. به افکار مثبت فکر کنید.

قدرت مثبت اندیشی واقعاً دیدنی است، و من از شما می خواهم که افکار منفی خود را به چیزی سازنده و/یا مثبت تبدیل کنید. مثبت اندیشی می تواند بر نحوه دید شما از زندگی و نحوه تناسب شما با آن تأثیر بگذارد. می تواند بر نگرش، طرز فکر و فرصت های زندگی شما تأثیر بگذارد. بنابراین سعی کنید فعالانه به افکاری فکر کنید که سرشار از مثبت هستند.

هنوز نمی‌دانید چگونه از سر راه خود کنار بیایید؟ صحبت کردن با کسی واقعاً می‌تواند به شما کمک کند تا با هر چیزی که زندگی به سرتان می‌آورد کنار بیایید. این یک راه عالی برای از بین بردن افکار و نگرانی‌هایتان است تا بتوانید با آنها کار کنید.

در مورد آن با یک درمانگر صحبت کنید. چرا؟ زیرا آنها برای کمک به افراد در موقعیت هایی مانند شما آموزش دیده اند. آنها می توانند به شما کمک کنند تا افکار و رفتارهای خودخراب کننده خود را به چالش بکشید تا بتوانید به اهداف و رویاهای بیشتری دست یابید.

BetterHelp.com است وب‌سایتی که در آن می‌توانید از طریق تلفن، ویدیو یا پیام فوری با یک درمانگر ارتباط برقرار کنید.

در حالی که ممکن است سعی کنید خودتان این مشکل را حل کنید، ممکن است مشکلی بزرگتر از آن باشد که خودیاری بتواند به آن رسیدگی کند. و اگر بر سلامت روانی، روابط، یا به طور کلی زندگی شما تأثیر می گذارد، موضوع مهمی است که باید حل شود.

بسیاری از مردم سعی می‌کنند از پس مشکلات برآیند و تمام تلاش خود را برای غلبه بر مسائلی انجام دهند که هرگز واقعاً با آنها دست و پنجه نرم نمی‌کنند. اگر در شرایط شما اصلا امکان پذیر است، درمان 100٪ بهترین راه پیش رو است.

این دوباره پیوند است اگر مایلید در مورد سرویس BetterHelp.com ارائه شده و روند شروع آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.

شما قبلاً با جستجو و خواندن این مقاله اولین قدم را برداشته اید. بدترین کاری که در حال حاضر می توانید انجام دهید هیچ کاری نیست. بهترین کار این است که با یک درمانگر صحبت کنید. بهترین کار بعدی این است که همه چیزهایی را که در این مقاله آموخته اید توسط خودتان پیاده سازی کنید. انتخاب با شماست.

شما ممکن است این موارد را نیز دوست داشته باشید:

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا