سریال و انمیشن

انیمیشن روح کانترویل ؛ داستان، بازیگران، نمرات

انیمیشن روح کانترویل ؛ داستان، بازیگران، نمرات

انیمیشن روح کانترویل یکی از انیمیشن‌هایی است که در سال 2023 منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با انیمیشن The Canterville Ghost آشنا شوید.

ژانر انیمیشن روح کانترویل فانتزی و کمدی است. این انیمیشن بر اساس یک داستان کوتاه با همین عنوان اثر Oscar Wilde تولید شده و کارگردانی آن را Kim Burdon بر عهده داشته است. تاریخ اکران روح کانترویل 22 سپتامبر 2023 برابر با 31 شهریور 1402 در بریتانیا بود. از جمله افرادی که صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند می‌توان استیون فرای (Stephen Fry)، هیو لوری (Hugh Laurie)، فردی هایمور (Freddie Highmore)، امیلی کری (Emily Carey) و میراندا هارت (Miranda Hart) را نام برد. همچنین مدت زمان انیمیشن The Canterville Ghost حدود 1 ساعت و 30 دقیقه است. در ادامه این مقاله از پلازا به بررسی انیمیشن The Canterville Ghost 2023 خواهیم پرداخت و بیشتر درباره داستان، بازیگران و نمرات این انیمیشن صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان انیمیشن روح کانترویل

انیمیشن The Canterville Ghost

به طور خلاصه روح کانترویل داستان یک خانواده آمریکایی را دنبال می‌کند که به خانه جدید خود در انگلستان نقل مکان کرده‌اند و متوجه می‌شوند که حدود سه قرن توسط یک روح تسخیر شده است اما وقتی می‌خواهد آن‌ها را بترساند با همتای خود ملاقات می‌کند. برای ادامه داستان می‌توانید انیمیشن The Canterville Ghost را تماشا کنید.

همچنین بخوانید :

بازیگران انیمیشن روح کانترویل

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های روح کانترویل و نام‌های کاراکترهایی که در این انیمیشن در نقش آن‌ها بازی کرده‌اند آشنا خواهیم شد.

استیون فرای

بررسی انیمیشن The Canterville Ghost 2023

استیون فرای یک بازیگر، کمدین، کارگردان و نویسنده انگلیسی است که در تاریخ 24 آگوست 1957 برابر با 2 شهریور 1336 در لندن (London) متولد شد. او کاندید دریافت جایزه‌های گلدن گلوب و بفتا شده است. مجموعه فیلم‌های The Hobbit از جمله آثاری است که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است. از جمله انیمیشن‌های دیگری که او در آن‌ها صداپیشه بوده است می‌توان The Inventor محصول سال 2023 را نام برد. استیون فرای در انیمیشن روح کانترویل در نقش کاراکتر Sir Simon de Canterville بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

هیو لوری

معرفی انیمیشن روح کانترویل

هیو لوری یک بازیگر، کمدین، موزیسین و نویسنده انگلیسی است که در تاریخ 11 ژوئن 1959 برابر با 20 خرداد 1338 در آکسفورد (Oxford) متولد شد. او دو جایزه گلدن گلوب برای بازی در سریال House دریافت کرد و کاندید دریافت جایزه Primetime Emmy نیز شد. از جمله انیمیشن‌های چند سال اخیر که هیو لوری در آن‌ها صداپیشه بوده است می‌توان انیمیشن The Amazing Maurice محصول 2022 را نام برد. هیو لوری در انیمیشن The Canterville Ghost ایفای نقش کاراکتر The Grim Reaper را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

فردی هایمور

بازیگران انیمیشن روح کانترویل

فردی هایمور یک بازیگر انگلیسی است که در تاریخ 14 فوریه 1992 برابر با 25 بهمن 1370 در لندن متولد شد. او بازیگری را از کودکی آغاز کرد و از جمله فیلم‌هایی که در آن‌ها بازی کرد می‌توان Finding Neverland را نام برد که جانی دپ (Johnny Depp) نیز در آن حضور داشت. از جمله سریال‌های چند سال اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان The Good Doctor را نام برد که برای بازی در آن کاندید دریافت جایزه گلدن گلوب شد. فردی هایمور در انیمیشن روح کانترویل در نقش کاراکتر The Duke of Cheshire بازی کرده است.

امیلی کری

هنرپیشه های روح کانترویل

امیلی کری یک بازیگر انگلیسی است که در تاریخ 30 آوریل 2003 برابر با 10 اردیبهشت 1382 متولد شد. از جمله سریال‌های معروف چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان House of the Dragon محصول سال 2022 را نام برد. امیلی کری در انیمیشن The Canterville Ghost به ایفای نقش کاراکتر Virginia Otis پرداخته است.

همچنین بخوانید :

میراندا هارت

داستان انیمیشن روح کانترویل

میراندا هارت یک بازیگر، کمدین و نویسنده انگلیسی است که در تاریخ 14 دسامبر 1972 برابر با 23 آذر 1351 متولد شد. او کاندید دریافت جایزه‌های مختلفی از جمله بفتا شده است. از جمله آثاری که او در آن‌ها نقش ایفا کرده است می‌توان سریال Miranda را نام برد. میراندا هارت در انیمیشن روح کانترویل در نقش کاراکتر The Ghost Catcher بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

نقد کارتون روح کانترویل و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات انیمیشن روح کانترویل و نقدهای آن می‌پردازیم. این انیمیشن تا الان در دو سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی و راتن تومیتوز به ترتیب نمره‌های 7.2 از 10 و 60 از 100 را کسب کرده است. البته این نمرات از تعداد کاربران کمی از این سایت‌ها به دست آمده است. بعضی از مخاطبان در نقدهای خود درباره انیمیشن The Canterville Ghost بیان کرده‌اند که با اینکه کیفیت تولید انیمیشن کمی دارد اما روایت داستان و اشتیاق صداپیشگان آن باعث شده است بتوانند به تماشای آن ادامه دهند.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی انیمیشن روح کانترویل پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید تریلر انیمیشن The Canterville Ghost 2023 را تماشا کنید و اگر از انیمشن‌های فانتزی خوشتان می‌آید و می‌خواهید با داستان و شخصیت‌های آن آشنا شوید انیمیشن The Canterville Ghost را تماشا کنید. همچنین می‌توانید نظرتان را در مورد انیمیشن روح کانترویل و نمره‌ای که به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر انیمیشن جدید دیگری دیده‌اید که در این سایت مقاله آن وجود ندارد می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید که آن را هم به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران

منبع :پلازا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا