سریال و انمیشن

اگر طرفدار ناروتو هستید این انیمه‌ها را از دست ندهید!

اگر طرفدار ناروتو هستید این انیمه‌ها را از دست ندهید!

اگر اوتاکو هستید، حتما یک بار هم که شده باید انیمه ناروتو را تماشا کنید. این انیمه زیبا و ماجراجویانه بسیاری از افراد را به دنیای انیمه علاقمند کرده است. حال اگر ناروتو را دیده و از آن لذت برده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که انیمه های مشابه ناروتو را نیز تماشا کنید.

ناروتو اوزوماکی، پسری که سفر پرپیچ و خمی را برای هوکاگه شدن طی نمود. این سفر پرماجرا در 770 قسمت به طور کامل نشان داده می‌شود و علیرغم تحسین منتقدان یک انیمه پرطرفدار بین انیمه‌بازها است. naruto به راحتی ویژگی‌های بارز انیمه شونن را دارد؛ سفر قهرمانان، قدرت دوستی که فاتح همه چیز است و ارزش سخت کوشی و پشتکار.

برای این که لذت دیدن ناروتو را دوباره بچشید، انیمه‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم را به همراه دوستانتان ببینید.

فهرست مطالب

انیمه های مشابه ناروتو

توجه داشته باشید که انیمه های مشابه ناروتو، 100 درصد شبیه آن نیستند. بلکه تنها حال و هوای این انیمه را به مخاطب القا می‌کنند. بنابراین، می‌توان گفت اگر از دیدن انیمه ناروتو لذت برده‌اید، انیمه‌های لیست زیر را نیز دوست خواهید داشت:

همچنین بخوانید :

1. بلیچ (Bleach)

بهترین انیمه های مشابه Naruto

  • سال انتشار: 2004
  • تعداد قسمت‌ها: 392
  • امتیاز IMDB: نمره 8.2
  • امتیاز MAL: نمره 7.93

انیمه معروف ناروتو داستان هوکاگه شدن ناروتو را دنبال می‌کند، بلیچ ماجراهای ایچیگو کوروساکی که از جهان در برابر تهدیدات ماوراطبیعی محافظت می‌کند، را نشان می‌دهد. ایچیگو پسری است که جایگزین یک شینیگامی می‌شود و سعی می‌کند جهان را از ارواح شیطانی یا همان هالوها حفظ کند.

جنگ‌ها و ماهیت اکشن انیمه بلیچ برای طرفداران ژانر شونن بسیار هیجان‌آور است. به همین دلیل ممکن است انیمه بلیچ را طرفداران ناروتو دوست داشته باشند.

2. یویو هاکوشو (Yu Yu Hakusho)

معرفی انیمه های مشابه ناروتو

  • سال انتشار: 1992
  • تعداد قسمت‌ها: 112
  • امتیاز IMDB: نمره 8.5
  • امتیاز MAL: نمره 8.46

ژانر کلاسیک و ماجراجویانه انیمه ناروتو را می‌توانید به وضوح در انیمه یویوهاکوشو ببینید. به همین دلیل، آن را یکی از بهترین انیمه های مشابه Naruto می‌دانند. این انیمه حول محور پسری به نام یوسوکه یورامشی (Yusuke Urameshi) می‌چرخد. او در راه نجات یک بچه می‌میرد، اما پس از مرگ دوباره به زندگی برمی‌گردد. هر چند این تناسخ بدون دلیل نبوده است.

یوسوکه باید به عنوان یک کارآگاه مشکلات و معماهایی که در رابطه با ارواح وجود دارد را حل کند. او به اجرای عدالت معنوی برای بدجنس‌هایی که سعی می‌کنند به بی‌گناهان و افرادی که به آن‌ها اهمیت می‌دهد آسیب برسانند، می‌پردازد. در این راه او دوستانی نیز پیدا می‌کند.

همچنین بخوانید :

3. بازیلیسک (Basilisk) از انیمه های مشابه ناروتو

انیمه های شبیه ناروتو

  • سال انتشار: 2005
  • تعداد قسمت‌ها: 48
  • امتیاز IMDB: نمره 7.8
  • امتیاز MAL: نمره 7.54

انیمه باسیلیسک یکی دیگر از انیمه های شبیه ناروتو است و براساس مانگای سینن با همین نام نوشته ماساکی سگاوا (Masaki Segawa) ساخته شده است. این انیمه داستان دو قبیله نینجا را روایت می‌کند که سال‌ها است جنگی خونین بین آن‌ها درافتاده است. که می‌تواند پایانی برای هر دو آن‌ها باشد. با پایان یافتن زمان شوگان، از قبیله‌ها خواسته می‌شود تا بهترین مبارزان خود را برای شرکت در یک نبرد رویال انتخاب کنند تا مشخص شود که کدام گروه حکومت را به دست خواهد گرفت. در این بین، رابطه عاشقانه‌ای بین دو جنگجو در جبهه‌های مخالف شکل می‌گیرد.

وقتی صحبت از جنگ‌ها و صحنه‌های اکشن می‌شود، بازیلیسک شباهت بیشتری به انیمه ناروتو دارد. با وجود این که این دو در دو ژانر شونن و سینن هستند، اما مخاطبان انیمه بازیلیسک را یکی از انیمه های مشابه ناروتو می‌دانند.

همچنین بخوانید :

4. دراگون بال (Dragon Ball)

انیمه‌ شبیه به انیمه ناروتو

  • سال انتشار: 1986
  • تعداد قسمت‌ها: 153
  • امتیاز IMDB: نمره 8.6
  • امتیاز MAL: نمره 8

یکی دیگر از انیمه های فانتزی و اکشن که می‌توان آن را انیمه‌ شبیه به انیمه ناروتو دانست، دراگون بال است. با وجود ارزش بالایی آن، انیمه دراگون بال در کشور ما طرفداران چندانی ندارد و ناشناخته است. با این حال، پیشنهاد می‌کنیم آن را تماشا کنید و از فضای ماجراجویی و فانتزی آن لذت ببرید.

داستان دراگون بال حول محور پسری به نام سون گوکو (Son Goku) می‌چرخد که به دنبال به دست آوردن گوی‌های جادویی اژدها و تبدیل شدن به بهترین جنگجو است. او با دوستان و همراهانش به یک سفر دور و دراز پا می‌گذارد.

همچنین بخوانید :

5. اینویاشا (Inuyasha) یکی از انیمه های مشابه ناروتو

انیمه های مشابه ناروتو

  • سال انتشار: 2000
  • تعداد قسمت‌ها: 193
  • امتیاز IMDB: نمره 7.9
  • امتیاز MAL: نمره 7.9

اینویاشا را می‌توان جز بهترین انیمه های مشابه Naruto دانست. این انیمه با دربرداشتن موضوعاتی همچون ماجراجویی و اکشن در کنار ژانر ایسکای توانسته داستان بسیا خلاقانه‌ای روایت کند.

داستان دختری 15 ساله به نام کاگومه هیگوروشی (Kagome Higurashi) را روایت می‌کند که توسط یک روح شیطانی به دنیای سنگوکوی ژاپن منتقل می‌شود. کاگومه برای نجات جان خود، نیمه دیو قدرتمندی به نام اینویاشا را زنده می‌کند تا هیولایی که به دنبال او است را شکست دهد. در این بین، در میان هرج و مرج، جواهر شیکون تکه تکه شده و در سراسر زمین پراکنده می‌شود. کاگومه و اینویاشا را برای بازیابی قسمت‌های شکسته آن راهی سفری دور و دراز می‌شوند.

همچنین بخوانید :

6. شیطان کش (Demon Slayer) از انیمه های مشابه ناروتو

بهترین انیمه های مشابه Naruto

  • سال انتشار: 2019
  • تعداد قسمت‌ها: 55
  • امتیاز IMDB: نمره 8.6
  • امتیاز MAL: نمره 8.49

انیمه شیطان کش یکی دیگر از انیمه‌ های مشابه ناروتو است؛ چرا که به موضوعاتی همچون عدالت، دوستی و پشتکار تمرکز دارد. همچنین، داستان ماجراجویانه و سکانس‌های فایت و اکشن آن نیز ممکن است همان لذتی که از دیدن انیمه ناروتو برده‌اید را به شما القا کند.

این انیمه حول محور پسری به نام تانجیرو می‌چرخد که در دنیای فانتزی پر از شیاطین زندگی می‌کند. یک روز که به خانه بازمی‌گردد می‌بیند شیطان تمام خانواده او را کشته است و خواهرش هم به یک نیمه شیطان تبدیل شده است. او برای این که بتواند خواهرش را نجات دهد، تصمیم می‌گیرد یک شیطان کش شود؛ مبارزی که شیاطین را سلاخی می‌کند.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

با انیمه‌ های مشابه ناروتو آشنا شدید. همانطور که می‌دانید Naruto یکی از جذاب‌ترین انیمه‌های دنیا است و نباید آن را از دست بدهید. همچنین، بعد از دیدن آن با تماشای انیمه های شبیه ناروتو دوباره لذت سفر به دنیای ماجراها و فایت‌های نفس‌گیر را به خود هدیه دهید. نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید کدام انیمه مشابه انیمه تحسین شده ناروتو است؟

منبع :پلازا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا