سریال و انمیشن

جولیا گارنر به فیلم Wolf Man پیوست

جولیا گارنر به فیلم Wolf Man پیوست

فیلم The Wolf Man یکی از جدیدترین محصولات سال 2024 بوده که از سوی کمپانی بلوم هاوس درحال توسعه بوده است و اخیرا اطلاعات جدیدی از ان منتشر شده که نشان میدهد جولیا گارنر به این فیلم پیوسته است. این فیلم در ژانر نقش افرینی قرار داشته که جولیا گارنر به دلیل ایفای نقش در سریال Ozark به شهرت بالایی دست یافته است که این محصول از سرویس نتفلیکس پخش شده است.

بدنیست بدانید فارغ از سبک نفش افرینی فیلم The Wolf Man شاهد بخش های ترسناک بسیاری در طول فیلم خواهیم بود که داستان آن با مزایای بسیاری همراه بوده که بدنیست بدانید اولین نسخه از این فیلم در سال 1941 منتشر شده بود و حال با گذشت بیش از 80 سال قرار است شاهد نسخه جدیدی از آن باشیم. درکنار دیگر فیلم هایی که در این ژانر قرار دارند این محصول یکی از بهترین آنها بوده است که بی تردید میتواند امتیاز بالایی کسب کند.

The Wolf Man محصولی از لی وانل بوده که کارگردانی آنرا برعهده داشته است و یونیورسال و بلوم هاوس وظیفه تامین مالی این فیلم را برعهده داشته اند که بدنیست بدانید این فیلم قرار است در 25 اکتبر 2024 یعنی 4 آبان سال 1403 روی پرده هیا سینما قرار بگیرد. با این تفاسیر نظر شما نسبت به این موضوع چیست؟ باما همراه باشید و نظرات خود را باما به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

منبع :پلازا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا