حاشیه

همسر بهرام رادان کیست؟ | مینا مختاری همسر بهرام رادان را بیشتر بشناسید

همسر بهرام رادان کیست؟ | مینا مختاری همسر بهرام رادان را بیشتر بشناسید

همسر بهرام رادان کیست؟ | مینا مختاری همسر بهرام رادان را بیشتر بشناسید



آنچه دیگران می خوانند:

بهرام رادان با مینا مختاری، بلاگر فعال سبک زندگی و مد و فشن در ۱۹ تیر مراسم ازدواج کرد. بهرام رادان روز گذشته تصاویر  و فیلم ازدواج خود را منتشر کرد. بهرام رادان تصویر متفاوتی از مراسم ازدواجش را به اشتراک گذاشت. بهرام رادان اخیرا در سریال جیران خوش درخشید.

بهرام رادان امروز با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامی‌اش از ازدواج خود خبر داد. گفته می‌شود مراسم عروسی آنان در هتلی در گرجستان برگزار شده است.

مینا مختاری یکی از چهره‌های اینستاگرامی است که در زمینه مد و فشن فعالیت می‌کند. گفته می‌شود که او مانتو‌های که خود طراحی کرده است در اینستاگرام به فروش می‌رساند. او صاحب مزونی است که میمو نام دارد. گفته می‌شود که این دو نفر از سال ۱۴۰۱ در ارتباط بودند.

بهرام رادان کیست؟​

بهرام رادان متولد سال ۱۳۵۸ در تهران است. او که فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی بوده است، کم کم به بازیگری علاقه‌مند شده و وارد دنیای هنر می‌شود. او فرزند آخر یک خانواده شش نفری است. بهرام رادان خواهری به نام ژیلا و برادری به نام شهرام دارد که هر دو بزرگ‌تر از او هستند.

فیلم «شور عشق» با این فیلم سال ۱۳۷۹ در ۲۱ سالگی اولین بار جلوی دوربین می‌رود.

از اولین تجربه‌های بازیگری‌اش در فیلم «آواز قو» به کارگردانی سعید اسدی رقم می‌خورد. او حتی در نخستین تجربه‍اش نیز خوش می‌درخشد و نامزد دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشن خانه سینما می‌شود.

رادان در فیلم سنتوری نیز بازی کرده است. فیلمی از داریوش مهرجویی که البته ممنوع اعلام شد. او موفق به دریافت سیمرغ بلورین بازیگر نقش اول مرد می‌شود.

شهرت او با فیلم «شمعی در باد» به کارگردانی خانم پوران درخشنده در سال ۱۳۸۲ شروع شد که برایش سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول را به ارمغان آورد.

او سال ۹۱ بعد از حضور در فیلم «پل چوبی» کنار بازیگرانی، چون مهران مدیری، هدیه تهرانی و مهناز افشار مدتی به کانادا رفت و دوره شش ماهه بازیگری را گذراند.

بهرام رادان کار مدلینگ نیز انجام داده است. در حاشیه بازیگری او تهیه کنندگی، خوانندگی و بازیگری تئاتر را نیز تجربه کرده است.

او در سال ۸۹ به عنوان اولین سفیر ایرانی برنامه جهانی غذا در مبارزه علیه گرسنگی منصوب شد و در سال ۹۶ مشعل بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ را در سئول حمل کرد.

منبع:شما نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا