اخبار روز

احداث پایانه مکانیزه غلات شماره ٣ بندر امام ١٣ درصد پیشرفت دارد

احداث پایانه مکانیزه غلات شماره ٣ بندر امام ١٣ درصد پیشرفت دارد

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

احداث پایانه مکانیزه غلات شماره ٣ بندر امام ١٣ درصد پیشرفت دارد

به گزارش خبرنگار خالق، صدراله بهرامی ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: به دنبال شروع مجدد عملیات اجرایی احداث این پایانه، ١٢٠ هزار تن مخلوط به منظور بهسازی بستر وارد کارگاه عملیاتی شده است.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

معاون مهندسی و عمران اداره کل دریانوردی و بنادر خوزستان با اشاره به ورود ۶٠٠ قطعه شمع بتنی سانتریفیوژ به کارگاه این پروژه برای تکمیل مراحل تحکیم بستر گفت: عملیات اجرایی در این مرحله با ورود و بهره‌گیری از ١١ دستگاه انواع تجهیزات سنگین راهسازی و ساختمان‌سازی در حال انجام است.

وی از کوبیده شدن شمع‌ها برای انجام تست‌های استاتیکی خبر داد و بیان کرد: از مجموع ١۴ لایه با ضخامت هر لایه ٢٠ سانتی متر، ١٠ لایه برای احداث زیرفونداسیون سیلوها و گالری انتقال خاک‌ریزی شده است.

معاون مهندسی و عمران اداره کل دریانوردی و بنادر خوزستان در خصوص تأمین تجهیزات این پایانه تصریح کرد: ٢ دستگاه مکنده ساخت شرکت‌های مطرح جهان به همراه تجهیزات مربوطه خریداری شده و به زودی مراحل انتقال آن توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی صورت می‌گیرد.

بهرامی با اشاره به سرمایه‌گذاری پنج هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی برای احداث این پایانه مکانیزه تصریح کرد: این پایانه مکانیزه مشتمل بر سیلوهای ذخیره غلات، خطوط ریلی داخلی، یک باب انبار به مساحت پنج هزار متر و گالری انتقال غلات از اسکله به سایت به طول یک هزار متر است که در صورت تکمیل و بهره‌برداری، سه میلیون تن بر ظرفیت تخلیه و بارگیری غلات در این مجتمع بندری افزوده خواهد شد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا