درهم برهم

آیا می توانید 3 خرگوش پنهان شده در درخت را پیدا کنید؟

آیا می توانید 3 خرگوش پنهان شده در درخت را پیدا کنید؟

تست IQ توهم نوری: افراد با هوش بالا و توانایی توجه دقیق می توانند 3 خرگوش پنهان شده در درخت را در عرض 7 ثانیه ببینند. آیا می توانید آن را پیدا کنید؟

Ağacın tavşanı

آیا می توانید 3 خرگوش پنهان شده در درخت را پیدا کنید؟ آیا می دانستید که انواع بسیاری از توهمات نوری در اطراف ما وجود دارد؟ این توهمات بیشتر در دسته توهمات فیزیولوژیکی، فیزیکی و شناختی طبقه بندی می شوند. طبق تعریف، توهم نوری تصویری بسیار جذاب، شگفت‌انگیز و تغییر شکل از یک شی یا افراد یا نقاشی است که نحوه درک ما از چیزها را به چالش می‌کشد.

با این حال، این توهمات نوری نیز بخشی از روانکاوی هستند زیرا تا حدودی چگونگی درک مغز شما از رویدادها را روشن می کنند. بدیهی است که مغز یک انسان عادی می تواند اشیا یا تصاویر را از زوایای مختلف متفاوت ببیند و ادراک متفاوتی را ایجاد کند. یکی از این نمونه های هوشمندانه را می توان در تصویر به اشتراک گذاشته شده در شبکه های اجتماعی از خرگوش هایی که در درختی با برگ های افتاده پنهان شده اند مشاهده کرد.

3 خرگوش در درخت کجا پنهان شده اند؟

تصویر بالا به عنوان یک پازل طراحی شده است که بینندگان را برای پیدا کردن 3 خرگوش یا خرگوش پنهان در داخل درخت به چالش می کشد. در این توهم نوری، تصویر در ابتدا مانند یک درخت ساده به نظر می رسد. با این حال، این پازل یک گیرایی دارد! نه یک یا دو خرگوش در درخت، بلکه 3 خرگوش در داخل آن پنهان شده است.

بنابراین، بخش پیچیده‌تر این توهم نوری، دیدن 3 خرگوش است. این تصویر باعث شد که هزاران بزرگسال در حالی که سعی می کردند 3 خرگوش پنهان شده را در داخل درخت پیدا کنند، سر خود را خاراندند. این تصویر توهم نوری راه سرگرم کننده دیگری برای آزمایش ضریب هوشی شماست. با این حال، یک تست ضریب هوشی واقعی راه خوبی برای یافتن سطح IQ شما است.

نکته: آنها استتار شده اند

به این تصویر توهم نوری از نزدیک نگاه کنید و سعی کنید خرگوش های پنهان شده را در داخل درخت پیدا کنید. پیدا کردن خرگوش‌ها بسیار دشوار به نظر می‌رسد، زیرا به طرز هوشمندانه‌ای در میان شاخه‌های شیب‌دار درخت استتار شده‌اند و تشخیص آنها را دشوار می‌کند. چند خرگوش در درخت دیدی؟ 3 خرگوش در درخت پنهان شده اند.

اگر در تصویر گیر کرده اید و نمی توانید خرگوش های پنهان را پیدا کنید، خرگوش های موجود در تصویر را رنگ آمیزی کرده ایم. به خواندن ادامه دهید.

پاسخ:

اگر با دقت به پازل نگاه کنید، متوجه خواهید شد که شاخه های درخت شکل خرگوش ها را تشکیل می دهند. و اگر دقیق تر نگاه کنید، خواهید دید که برخی از برگ ها در واقع چشم حیوانات هستند. توانایی خارق‌العاده تشخیص چهره خرگوش پنهان شده در درخت تنها در ۷ ثانیه ادعا می‌شود که ممکن است نشانه‌ای از /a> شما باشد. البته، این قطعاً نشانگر سطح IQ نیست.

این پاسخ است:

taşvan cevap

مطالعات تحقیقاتی بسیاری نشان داده‌اند که هر چه بیشتر مغز خود را با پازل‌های دشوار تمرین دهید، باهوش‌تر می‌شوید. توهمات نوری همیشه بینش های جالبی در مورد نحوه عملکرد مغز ما ارائه می دهند. ترکیب خاصی از رنگ‌ها، نورها و الگوها می‌تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به‌طور بصری درک کند. به ما بگویید، آیا 3 خرگوش را در این توهم نوری دیدید؟

تست‌های غیرمعمول توهم نوری: می‌تواند چهره ها را در تصاویر می بینید؟ || ما را دنبال کنید: فیس بوک ، تویتر، <اینستاگرام < /h3>

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا