سریال و انمیشن

معرفی سریال راهبه جنگجو (Warrior Nun) | داستان، بازیگران و نمرات

معرفی سریال راهبه جنگجو (Warrior Nun) | داستان، بازیگران و نمرات

سریال راهبه جنگجو یک مجموعه تلویزیونی درام فانتزی آمریکایی است. برای آشنایی بیشتر با سریال Warrior Nun تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

سریال راهبه جنگجو توسط سایمون بری (Simon Barry) بر اساس شخصیت کمیک Warrior Nun Areala اثر بن دان (Ben Dunn) ساخته شده است. ژانر سریال Warrior Nun اکشن، درام و فانتزی می‌باشد. این ایده به عنوان اقتباس برای یک فیلم بلند مطرح شد اما در نهایت به صورت یک سریال تلویزیونی برای نتفلیکس به مراحل ساخت رسید. فیلمبرداری این سریال در چندین مکان در اندلس اسپانیا، مانند انتکورا، انجام شد.

سریال Warrior Nun توسط بازیگر پرتغالی آلبا باپتیستا (Alba Baptista) در نقش آوا سیلوا (Ava Silva)، یک یتیم که متوجه می‌شود اکنون دارای قدرت‌های ماوراء طبیعی است که او را مجبور می‌کند به گروه راهبه‌های جنگجو بپیوندد، روایت می‌شود. زمان پخش سریال راهبه جنگجو برای فصل اول 2 جولای 2020 برابر با 12 تیر 1399 می‌باشد. این سریال اولین حضور باپتیستا در یک اثر انگلیسی‌زبان است. در این مقاله از پلازا به معرفی سریال راهبه جنگجو می‌پردازیم.

همچنین بخوانید :

فهرست مطالب:

داستان سریال راهبه جنگجو

زمان پخش سریال راهبه جنگجو

خلاصه سریال Warrior Nun به این صورت است که زنی 19 ساله در سردخانه بیدار می‌شود  و می‌فهمد روحی تازه و یک مصنوع الهی در پشت او جاسازی شده است. او متوجه می‌شود که اکنون بخشی از یک نظم باستانی به نام The Order of the Cruciform Sword است؛ فرقه‌ای مخفی از کلیسای کاتولیک که وظیفه مبارزه با شیاطین روی زمین را بر عهده دارد و نیروهای قدرتمندی که هم بهشت ​​و هم جهنم را نمایندگی می‌کنند می‌خواهند او را پیدا و کنترل کنند.

همچنین بخوانید :

تعداد قسمت های سریال راهبه جنگجو

بازیگران سریال راهبه جنگجو

سریال راهبه جنگجو در هم اکنون دو فصل دارد که فصل اول آن در سال 2020 و فصل دوم آن در سال 2022 به انتشار رسید. طی اخبار منتشر شده، فصل سوم این سریال ساخته نخواهد شد و ادامه ساخت آن بلافاصله پس از انتشار فصل دوم، توسط نتفلیکس لغو شد. در جدول زیر جزئیاتی از دو فصل سریال Warrior Nun را مشاهده خواهید کرد.

همچنین بخوانید :
شماره فصل تعداد قسمت ها تاریخ انتشار
1 10 2 جولای 2020 (12 تیر 1399)
2 8 10 نوامبر 2022 (27 آبان 1401)

بازیگران سریال راهبه جنگجو

نقد سریال Warrior Nun

در 28 سپتامبر 2018 برابر با 6 مهر 1397، اعلام شد که نتفلیکس به تولید سریال راهبه جنگجو برای فصل اول جواب مثبت داده است. سایمون بری قرار بود به عنوان مجری برنامه در این سریال حضور داشته باشد. بری همچنین به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در کنار استفن هگیس و تری هیوز برتون به عنوان تهیه‌کننده اجرایی سریال نیز شناخته می‌شوند. در ادامه با هنرپیشه های سریال راهبه جنگجو آشنا خواهید شد.

همچنین بخوانید :

آلبا باپتیستا در نقش آوا سیلوا

هنرپیشه های سریال راهبه جنگجو

آلبا باپتیستا (Alba Baptista) متولد 10 ژوئیه 1997 برابر با 20 خرداد 1376 یک هنرپیشه اهل کشور پرتغال است. او کار خود را در زادگاهش پرتغال با سریال Jardins Proibidos آغاز کرد. او سپس در چندین سریال و فیلم پرتغالی مانند A Impostora، Filha da Lei، A Criação و Jogo Duplo به ایفای نقش پرداخت. از سال 2020 تا 2022، او در سریال Warrior Nun نتفلیکس بازی کرده است که اولین بازی انگلیسی زبان او را رقم زد.

باپتیستا در لیسبون پرتغال به دنیا آمد. مادر پرتغالی او با پدرش، یک مهندس برزیلی اهل ریودوژانیرو، هنگامی که او به عنوان مترجم در برزیل مشغول کار بود، ملاقات کرد. او در یک مدرسه آلمانی در پرتغال به تحصیل پرداخت. در 15 سالگی، آلبا تصمیم گرفت بازیگر شود. باپتیسا از The Hunchback of Notre Dame به عنوان فیلم مورد علاقه خود نام برده است.

همچنین بخوانید :

لورنا آندریا در نقش خواهر لیلیت

سریال راهبه جنگجو

لورا آندریا متئو (Lorena Andrea Mateo) متولد ۱۲ آوریل ۱۹۹۴ برابر با 23 فروردین 1373 یک هنرپیشه بریتانیایی است. او برای بازی در نقش خواهر لیلیت در سریال راهبه جنگجو شناخته شد. آندره آ از پدر و مادری اسپانیایی و کلمبیایی در شهر کمدن شمال لندن به دنیا آمد و انگلیسی و اسپانیایی را روان صحبت می‌کند. او قبل از بازگشت به انگلستان به مدت سه سال در اسپانیا زندگی کرد. او در دوران نوجوانی یک شناگر رقابتی و عضو باشگاه شنای آناکوندا در نزدیکی پارک تافنل بود. لورا همچنین در کلاس‌های بازیگری در تئاتر آنا شر شرکت کرد.

همچنین بخوانید :

کریستینا تونتری یانگ در نقش خواهر بئاتریس

سریال Warrior Nun

کریستینا تونتری یانگ (Kristina Tonteri-Young) در فنلاند از مادری فنلاندی و پدری چینی-نیوزیلندی اهل هنگ کنگ به دنیا آمد و به زبان انگلیسی و فنلاندی روان صحبت می‌کند. خانواده او زمانی که او 6 ساله بود به شهر نیویورک نقل مکان کردند. از سال 2009 تا 2012، او در آکادمی باله بولشوی در مسکو شرکت کرد و در آنجا زبان روسی را آموخت.

در طول مدت حضورش در آنجا، تونتری یانگ در La fille mal gardée در تئاتر بولشوی و زیبای خفته و لوکورسیر در باله کرملین ظاهر شد. در سن 16 سالگی به بازیگری روی آورد و در دوره‌های تابستانی شکسپیر در RADA شرکت کرد. او از سال 2016 تا 2019 در مدرسه موسیقی و درام گیلدهال به عنوان محقق لارنس آتول اسکینرز شرکت کرد و با مدرک لیسانس هنر فارغ التحصیل شد. در آنجا او در چند نمایش صحنه‌ای به ایفای نقش پرداخت.

همچنین بخوانید :

تریستان اولوا در نقش پدر وینسنت

بررسی سریال Warrior Nun

تریستان اولوا (Tristán Ulloa) متولد 6 مه 1970 برابر با 16 اردیبهشت 1349 یک بازیگر، نویسنده و کارگردان اسپانیایی است. او در اورلئان به دنیا آمد و با پدربزرگ و مادربزرگ اسپانیایی خود که در فرانسه تبعید شده بودند زندگی کرد. مادرش، استر سان رومان، از سال 2005 در هورتالزا، مادرید زندگی می‌کند. او در فیلم های متعددی ظاهر شده است. در 18 مارس 2019 برابر با 27 اسفند 1397، اعلام شد که اولوا در نقش پدر وینسنت در سریال Warrior Nun ایفای نقش خواهد کرد.

نمرات سریال راهبه جنگجو

خلاصه سریال Warrior Nun

سریال راهبه جنگجو نمرات بالایی از طرفداران و منتقدان دریافت کرد. بررسی سریال Warrior Nun در سایت Imdb نمره 7 از 10، در سایت Rotten Tomatoes نمره 84 از 100 و در سایت Metacritic نمره 62 از 100 را دریافت کرد. در ادامه، نقد سریال Warrior Nun توسط برخی منتقدان را مشاهده خواهید کرد.

Decider / جانی لوفتوس: 80

بررسی سریال راهبه جنگجو فصل 2: ​​راهبه جنگجو با شروع فصل دوم احساس احیا و انرژی دوباره‌ای پیدا می‌کند، هیچ کس در ابتدا مطمئن نبود که موفق می‌شود یا خیر. چیزهای زیادی برای حل کردن وجود دارد، مانند اصل و نسب واقعی آدریل و اینکه چه کسی جان سالم به در خواهد برد.

Paste Magazine / آنا گاورت: 80

فصل 2: ​​برای کسانی که به تازگی وارد این مجموعه شده‌اند، فرصتی عالی برای ورود به آن است، به خصوص بدون انتظار دو ساله بین فصل‌ها. بازگشت سریال Warrior Nun با ارائه اکشن‌های خیره‌کننده با مقداری اغراق، بسیار فوق العاده است.

Decider / مگان اوکیف: 80

فصل 1: سریال راهبه جنگجو یک نمایش فانتزی کم نظیر است که می‌داند چه زمانی باید به سمت بخش احمقانه خود برود و چه زمانی سرعت خود را کم کند و جدی شود. این باعث می‌شود که برای یک نوع خاص از طرفداران اکشن بسیار اعتیاد آور باشد.

Wall Street Journal / جان اندرسون: 70

فصل 1: این سریال گاهی اوقات لذت بخش است، عمدتاً به لطف خانم باپتیستا، که تندخو و ریز اندام است و شباهت زیادی به الن پیج بازیگر دارد. اما این فضا به طور عمده از دیدگاه هیستریک یک فرد نسبت به کاتولیک انتخاب شده است و به این ترتیب اهانت آمیز نیست، بلکه کمی بدیهی به نظر می‌رسد.

The A.V. Club / رکسانا حدادی: 67

 فصل 1: فیلمنامه گاهی اوقات می‌تواند بیش از حد به بیان اسطوره‌ای و مذهبی تکیه کند، زیرا راهبه‌ها مأموریت خود را برای آوا توضیح می‌دهند، اما بازیگران آنقدر شیمی خوبی دارند که جفت‌های مختلف آنها مری و آوا، آوا و بئاتریس، مری و لیلیت بسیار عالی عمل می‌کنند و صحنه‌های مبارزه با طراحی هوشمندانه به خوبی جای گرفته‌اند.

Collider / وینی مانکوسو: 67

فصل 1: مسئله اصلی سریال Warrior Nun این است که نیمی از داستان آن بی‌نهایت جذاب‌تر از دیگری است. جنبه‌های خسته‌کننده‌تر این سریال، خود باپتیستا است که اجرای او در نقش آوا جذاب به نظر می‌رسد.

The Independent / اد کامینگ: 60

فصل 1: چیزهای زیادی در باپتیستا است که باید آنقدر ساده به نظر برسد که بتوانیم در تبدیل او به قهرمان جنگجو باور کنیم، اما نه آنقدر که نتوانیم او را به عنوان یک جوان 19 ساله لذت‌گرا و مشتاق مصرف قرص‌ها بپذیریم. بر اساس شواهد قسمت اول، او تعادل معقولی برقرار می‌کند، و علی‌رغم برخی دیالوگ‌های یکنواخت و یک طرح قابل پیش‌بینی، انرژی قابل قبولی برای سریال راهبه جنگجو وجود دارد.

CNN / برایان لوری: 40

فصل 1: این مجموعه 10 قسمتی با الهام از کمیک، پیچ و خم‌های زیادی دارد در حالی که حال و هوایی از نوع سریال چیزهای عجیب را ارائه می‌دهد و به عنوان یک انحراف عجیب و غریب عمل می‌کند که در نهایت خوب به نظر می‌رسد.

کلام آخر

داستان سریال راهبه جنگجو

سریال Warrior Nun یکی از سریال‌های اقتباسی از کمیک است که طی دو فصل منتشر شد و در انتها پس از انتشار فصل دوم، ادامه ساخت لغو گردید. این سریال نمرات خوبی دریافت کرده است و اگر به دنبال یک سریال اکشن و فانتزی سرگرم‌کننده هستید می‌توانید به دانلود سریال Warrior Nun بپردازید و از آن لذت ببرید.

منتخب کاربران

منبع :پلازا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا