سریال و انمیشن

معرفی سریال بهم بگو که دوستم داری | یک اقتباس کره ای از یک سریال ژاپنی

معرفی سریال بهم بگو که دوستم داری | یک اقتباس کره ای از یک سریال ژاپنی

سریال بهم بگو که دوستم داری یکی از سریال‌های مورد انتظار کشور کره جنوبی است که به زودی روی آنتن می‌رود. در ادامه با معرفی کامل سریال Tell Me That You Love Me 2023 همراه شما هستیم.

ساخت آثار اقتباسی در کشورهای دنیا امری مرسوم است که همیشه با آن روبه‌رو می‌شویم. این اقتباس‌ها گاهی آنقدر موفق هستند که حتی از اثر اصلی جلو می‌زنند و معروف‌تر می‌شوند. گاهی اوقات نیز کاملا عکس این قضیه رخ می‌دهد و شاهد آن هستیم که آثار اقتباسی شکست می‌خورند. در ادامه با معرفی یک سریال کره ای اقتباسی همراه شما هستیم.

سریال کره ای بهم بگو که دوستم داری به کارگردانی کیم یون-جین (Kim Yoon-jin) و نویسندگی کیم مین-جونگ (Kim Min-jung) ساخته شد. این اثر اقتباسی از سریال ژاپنی Aishiteiru to Itte Kure اثر اریکو کیتاگاوا (Eriko Kitagawa) که در سال 1995 پخش شد. جونگ وو-سونگ (Jung Woo-sung) و شین هیون-بین (Shin Hyun-been) بازیگران اصلی سریال هستند و این عنوان متعلق به Genie TV است. در ادامه مقاله پیش رو پلازا با معرفی سریال بهم بگو که دوستم داری همراه شما هستیم.

فهرست مطالب:

زمان پخش سریال کره ای بهم بگو که دوستم داری

همچنین بخوانید :

ژانر سریال کره ای بهم بگو که دوستم داری عاشقانه، درام و ملودرام است. این اثر در تاریخ 27 نوامبر 2023 (6 آذر 1402) به روی پلتفرم‌های Genie TV و Disney+ می‌رود. همچنین در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ساعت 21:00 به وقت کره (2:30 بامداد به وقت ایران) شاهد پخش این مجموعه در شبکه ENA هستیم. تعداد قسمت های سریال بهم بگو که دوستم داری نیز 16 قسمت اعلام شده است.

داستان سریال بهم بگو که دوستم داری

داستان سریال بهم بگو که دوستم داری

همچنین بخوانید :

خلاصه سریال کره ای بهم بگو که دوستم داری درباره یک مرد به نام چا جین-وو است که شنوایی‌اش مشکل دارد و احساسات خود را از طریق استعداد بی‌نظیرش در نقاشی بیان می‌کند. از سوی دیگر جونگ مو-اون زنی است که حوزه بازیگری فعالیت می‌کند و استعداد خوبی نیز در این زمینه دارد. او احساساتش را با حرف زدن بیان می‌کند و صحبت کردن را دوست دارد. این دو با یکدیگر ملاقات می‌کنند و عاشق هم می‌شوند اما با تفاوت بزرگی که در دنیای آنها وجود دارد باید چه کنند؟

بازیگران سریال بهم بگو که دوستم داری

این بخش را به معرفی بازیگران این سریال اختصاص می‌دهیم. پیش از این گفتیم که بهم بگو دوستم داری با دو ستاره جو وونگ-سونگ و شین هیون-بین رولیت می‌شود. علاوه بر آنها دو نقش اصلی دیگر نیز حضور دارند که با بیوگرافی آنها آشنا می‌شویم.

همچنین بخوانید :

جو وونگ سونگ در نقش چا جین وو

خلاصه سریال کره ای بهم بگو که دوستم داری

جو وونگ-سونگ بازیگر اهل کشور کره جنوبی و سفیر کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل (UNHCR) متولد 22 آوریل 1973 (2 اردیبهشت 1352) است. او کار خود را از سال 1994 با مدلینگ شروع کرد و سپس در همان سال در فیلم The Fox with Nine Tails حضور پیدا کرد. این هنرپیشه سه سال بعد با فیلم Beat به شهرت رسید و توانست با بازی در آن صاحب جایزه شود‌. جو وونگ-سونگ نه تنها در کشور خود بلکه سایر کشورهای آسیایی و خصوصا ژاپن شهرت زیادی دارد. او در فیلم‌های Steel Rain (2017), Don’t Forget Me (2016) و Innocent Witness (2019) حضور پیدا کرده است. همچنین از کارهای تلویزیونی معروف این بازیگر باید به ,Asphalt Man (1995) Athena: Goddess of War (2010) و Padam Padam (2011) اشاره کنیم‌.

شین هیون بین در نقش جونگ مو اون

زمان پخش سریال کره ای بهم بگو که دوستم

شین هیون-بین بازیگر اهل کشور کره در 10 آوریل 1986 (21 فروردین 1365) به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 2010 با فیلم He’s on Duty شروع کرد و سال بعد توانست در سریال Warrior Baek Dong-soo حضور پیدا کند. این هنرپیشه در فیلم‌های سینمایی شاخصی همچون Confidential Assignment (2017), Sunset in My Hometown (2018) و Beasts Clawing at Straws (2020) ایفای نقش داشته است. همچنین از کارهای تلویزیونی او باید به Kimchi Family (2011), Mistress (2018), Confession (2019), Hospital Playlist (2020- 2021) و Reborn Rich (2022) اشاره کنیم‌.

همچنین بخوانید :

کیم جی هیون در نقش سونگ سئو کیونگ

بازیگران سریال بهم بگو که دوستم داری

کیم جی-هیون (Kim Ji-Hyun) بازیگر کره ای در 2 ژانویه 1982 (12 دی 1360) به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 2006 با نقشی کوتاه در فیلم Solace شروع کرد. دو سال بعد او با سریال Cooking up Romance وارد تلویزیون شد. از آثار مهم کیم جی-هیون باید به سریال‌های Jejungwon (2010), The Smile Has Left Your Eyes (2018), Romance Is a Bonus Book (2019), Hometown Cha-Cha-Cha (2021), Thirty-Nine (2022) و فیلم A Little Pond (2009) اشاره کنیم‌.

لی جه کیون در نقش یون جو هان

هنرپیشه های سریال کره ای بهم بگو که دوستم داری

لی جه-کیون (Lee Jae-Kyoon) بازیگر اهل کشور کره جنوبی در 23 مه 1990 (2 خرداد 1369) متولد شد‌. او بازیگری را از یک کارگاه بازیگری شروع کرد و در سال 2014 با سریال Seonam Girls High School Investigators اولین تجربه بازیگری خود را داشت و دو سال بعد اولین فیلمش با نام Boy Meets Girl را بازی کرد. لی جه کیون در سریال‌های همچون While You Were Sleeping (2017), 20th Century Boy and Girl (2017), The Ghost Detective (2018) و Song of the Bandits (2023) حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

سایر هنرپیشه های سریال کره ای بهم بگو که دوستم داری عبارتند از:

  • شین جه-هوی (Shin Jae-Hwi) در نقش جونگ مو-دام
  • پارک جین-جو (Park Jin-Joo) در نقش او جی-یو
  • هو جون-سوک (Heo Jun-seok) در نقش هونگ کی-هیون
  • پارک کی-دوک (Park Ki-deok) در نقش کون دو-هون
  • اوه سو-هیون (Oh So-Hyun)
  • کیم را-اون (Kim Ra-On)

نقد سریال Tell Me That You Love Me 2023

همچنین بخوانید :

هنوز برای نقد این سریال زود است و باید تا زمان انتشار و گذشتن چند قسمت از آن صبر کنیم. اما تا آنجایی که می‌توان حدس زد، سریال به سوی اقتباسی از یک اثر جذاب رفته است و انتظار می‌رود تا با توجه به‌ بازیگران شاهد یک اثر پخته و جا افتاده با مضمونی زیبا باشیم. احتمالا نمرات سریال بهم بگو که دوستم داری کره ای نیز بالا باشند.

کلام آخر

نقد سریال Tell Me That You Love Me 2023

با معرفی و بررسی سریال Tell Me That You Love Me 2023 همراه شما بودیم و سعی کردیم تا از تمام جزئیات این اثر شما را با خبر کنیم. این مجموعه به زودی پخش خواهد شد و انتظار علاقمندان نیز به پایان خواهد رسید. آیا قصد دانلود سریال Tell Me That You Love Me 2023 را دارید؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید. از همراهی شما متشکریم.

منتخب کاربران

منبع :پلازا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا