ورزش

پیست اسکی دیزین خط قرمز است/ نمی‌توانند بین ما اختلاف بیاندازند 

پیست اسکی دیزین خط قرمز است/ نمی‌توانند بین ما اختلاف بیاندازند 

پیست اسکی دیزین خط قرمز است/ نمی‌توانند بین ما اختلاف بیاندازند 

صادق کلهر پیشکسوت و کارشناس خبره فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در گفتکو با خبرنگار مهر گفت: پیست بین المللی اسکی دیزین پهناورترین پیست اسکی پایتخت چند روزی است که متاسفانه به علت عدم استانداردسازی بسته شده است.

کلهر ادامه داد: طی دو سال گذشته که افتخار خدمت رسانی در مجموعه دیزین را داشتیم با مشکلاتی که در حال حاضر هم وجود دارد روبه رو بودیم. علت اینکه در دو سال گذشته پیست را بهره برداری و حفظ کردیم این بود که با کمک پرسنل زحمتکش دیزین بحث استانداردسازی را با جدیت دنبال می کردیم.

وی افزود: از تابستان سال گذشته بعد از پایان بازدید گلها با حضور کارشناسان فنی موارد عدم انطباق ها را که شرکت های بازرسی زمستان قبل به ما اعلام کردند در نظر گرفته و با هماهنگی با پرسنل زحمتکش و مدیران فنی و تهیه و خرید لوازم و موارد مورد نیاز شرایط برای رفع عدم انطباق ها انجام شد. تیم را به ۵ گروه کاری تقسیم کردیم و تا پایان مهرماه و اوایل آبان عدم انطباق ها را برطرف کردیم .

کارشناس خبره فدراسیون بیان کرد: در واقع سال قبل هم قبل از بازگشایی پیست مجموعه پلمپ شده بود ولی با تلاش و پیگیری قبل از بازگشایی رفع پلمپ صورت گرفت و برای اولین بار ۴ خط از کابلراه ها استاندارد شد و اجازه ندادیم در فصل بهره برداری مشکلی پیش بیاید.

کلهر تاکید کرد: مشکل اصلی اینجاست که این عدم استانداردسازی که از طرف شرکت توسعه مطرح می شود در پی اختلافی که شرکت توسعه با شرکت تله کابین دربندسر دارد رخ داده و کار به اینجا رسید که برخی دوستان به خاطر پاک کردن صورت مسئله شیطنت می کنند و می خواهند میان افرادی که در مجموعه دیزین با پتانسیل و تاثیرگذار هستند اختلاف بیاندازند.

کارشناس خبره فدراسیون ادامه داد: سیاست اینها این است که می خواهند بین افرادی که بخشی در شورا حضور دارند و برخی در هیات استان البرز هستند و بنده که کارشناس خبره هستم، چند دستگی و اختلاف بیاندازند.

وی تاکید کرد: باید عنوان کنم که دیزین خط قرمز عوامل هیات اسکی و شورای ولایترود است. همه ما در دیزین رشد کردیم و مدیون دیزین هستیم. در این پیست تلاش کردیم و زحمت کشیدیم و چندین دوره نماینده این کشور بودیم. دیزین با خون و جان ما آمیخته شده است و نمی توانند با این شایعه پراکنی ها بین ما اختلاف بیاندازند.

کلهر بیان کرد: با جدیت و قطعیت می گویم که ما اتحاد داریم و با همدلی که بین ما وجود دارد ان شاالله دوباره دیزین را به روزهای اوج باز می گردانیم.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا