درهم برهم

آیا صندلی‌های هواپیما کوچک‌تر شده‌اند؟

آیا صندلی‌های هواپیما کوچک‌تر شده‌اند؟

آیا صندلی‌های هواپیما کوچک‌تر شده‌اند؟

امروزه پرواز با هواپیما بسیار رایج است و به معنای واقعی کلمه روزانه میلیون ها نفر سوار هواپیما می شوند و تقریباً به هر نقطه از کره زمین سفر می کنند. برخی سواری خود را کمی ناراحت می کنند، زیرا صندلی های هواپیما کمی کوچکتر هستند. ابعاد متوسط ​​صندلی‌ها بین 17.2 تا 18 اینچ (43.68 تا 45.72 سانتی‌متر) است که به این معنی است که هر کسی که اندازه باسنش بیش از 36 اینچ (91.44 سانتی‌متر) باشد، احتمالاً در هنگام نشستن کمی احساس فشار می‌کند. برخی از خطوط هوایی اصرار دارند که اندازه‌گیری صندلی‌های هواپیما اصلاً تغییر نکرده است، و تعداد بیشتری از افراد – به‌ویژه در آمریکای شمالی – به سادگی بزرگ‌تر هستند و باعث می‌شود صندلی‌ها کوچک‌تر به نظر برسند.

در اندازه نسبتاً کوچک استثنائاتی وجود دارد که برخی از خطوط هوایی از صندلی های بزرگتر خود به عنوان نقطه فروش استفاده می کنند. پروازهای فرست کلاس و بیزینس یا اجرایی ممکن است صندلی های پهن تری نیز ارائه دهند.

Business class on an airplane tends to have more room than coach seating.

کلاس تجاری در هواپیما فضای بیشتری نسبت به صندلی های مربی دارد.

یک تفاوت دیگر و شاید مهم‌تر در صندلی‌های هواپیما ناشی از اندازه‌گیری بین صندلی‌های تراز عمودی است. این اندازه‌گیری که به آن گام می‌گویند، به‌طور قابل‌توجهی تغییر کرده است. در حالی که افراد کمی پهن تر هستند، به طور متوسط ​​​​به طور قابل توجهی بلندتر از زمانی هستند که بودند. بسیاری از ناراحتی ها در پروازهای طولانی ناشی از ناتوانی در حرکت صحیح پاها به دلیل زمین های کوچک است.

Since the needs of each carrier vary, aircraft manufacturers usually allow their customers to select from several different seating arrangements, which are often displayed at industry trade shows.

از آنجایی که نیازهای هر ناو هواپیمابر متفاوت است، سازندگان هواپیما معمولاً به مشتریان خود اجازه می‌دهند تا از چند ترتیب صندلی مختلف که اغلب در نمایشگاه‌های تجاری نمایش داده می‌شوند، انتخاب کنند.

در کلاس اول، گام به ندرت مشکل ساز است، و بیشتر آنها دارای یک زمین سخاوتمندانه 80 اینچی (203.2 سانتی متر) هستند. در هواپیماهای کلاس اکونومی یا مربی، گام تقریباً 31 اینچ (78.74 سانتی متر) است. برخی از شرکت ها گام بزرگتر 33-34 اینچ (83.82-86.36 سانتی متر) را ارائه می دهند و بوئینگ در واقع، گام 33 اینچی (83.82 سانتی متر) را برای 777s خود استاندارد کرده است. احتمالاً هواپیماهای کوچک‌تر کوچک‌ترین زمین را ارائه می‌دهند و پروازهای بین‌المللی بزرگ‌ترین.

آیا آمازون واقعاً به شما قیمت رقابتی می دهد؟ این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد.

First class seats are comfortable, and commonly offer reclining options.

صندلی‌های درجه یک راحت هستند و معمولاً گزینه‌های درازکش را ارائه می‌کنند.

در مجموع، با این حال، زمین هنوز هم از نظر بسیاری از حساب ها بسیار کوچک است، که به نوبه خود باعث می شود صندلی های هواپیما خیلی کوچک به نظر برسند. فردی با قد بیش از 6 فوت (1.82 متر) و باسن پهن تر از 3 فوت (0.91 متر) احتمالاً روی کوچکترین صندلی ها با کمترین گام، هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی فشرده می شود. هر کسی که تجربه لگد زدن به صندلی توسط یک کودک کوچک روی صندلی مستقیماً پشت او را داشته باشد، متوجه خواهد شد که زمین کوچکتر این امکان را فراهم می کند.

Coach and economy seats can feel cramped because of their low pitch.

صندلی‌های مربی و اکونومی به دلیل زمین کم‌شان ممکن است تنگ باشد.

صندلی‌های هواپیما اغلب مورد انتقاد قرار می‌گیرند زیرا افزودن صندلی‌های بیشتر به هواپیما اغلب به معنای کاهش زمین است. حتی زمانی که هواپیما فقط نیمه پر است، فاصله بین ردیف ها همچنان در پروازهای طولانی و شاید در پروازهای کوتاه نیز باعث ناراحتی می شود. برخی از شرکت ها تلاش می کنند زمین را افزایش دهند، اما این منجر به افزایش قیمت بلیط می شود، زیرا همان مقدار سوخت افراد کمتری را جابجا می کند.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا