آشپزی

چگونه مربای توت فرنگی را در خانه درست کنیم؟ نکاتی برای درست کردن مربای توت فرنگی

چگونه مربای توت فرنگی را در خانه درست کنیم؟ نکاتی برای درست کردن مربای توت فرنگی

Evde çilek reçeli nasıl yapılır? Çilek reçeli yapmanın püf noktaları

از آنجایی که فصل مربای توت فرنگی کاملاً طبیعی و 3 ماده ای و انگشت گزنده در راه است، “چگونه مربای توت فرنگی را در خانه درست کنیم؟” ما اینجا هستیم تا به سوال شما پاسخ دهیم. طرز تهیه مربای توت فرنگی کاربردی، آسان و متعادل با طعم آن در اخبار دستور مربای توت فرنگی با تمام ترفندها قرار دارد.

ما یک دستور العمل فوق العاده و در عین حال کاربردی برای دوستداران مربای توت فرنگی معطر داریم. دستور مربای توت فرنگی که اندازه و قوام مناسبی دارد را می توانید با خیال راحت امتحان کنید. مربای توت فرنگی بدون شک محبوب ترین مربای است که برای صبحانه های ما ضروری است. این مربا را می توانید در خانه درست کنید که روی نان خود می پاشیم و حتی بچه ها هم دوست دارند بخورند.

دوست دارید مربای با طعمی بیشتر از توت فرنگی هایی که با فرا رسیدن فصل بهار در کشور ما از فروردین ماه جای خود را روی پیشخوان ها باز کرده اند چگونه بپزید؟ اگرچه هنوز برای تهیه مربا چندان مناسب نیست، اما تا چند هفته دیگر می توانند جای خود را در گلدان های مربای غول پیکر باز کنند. اگر می‌خواهید چگونه مربای توت‌فرنگی درست کنید؟، حتماً باید دستور پخت ما را بررسی کنید!

çilek reçeli

مربای توت فرنگی

دستور پخت مربای توت فرنگی:

مواد

2 کیلو توت فرنگی
2 کیلو شکر گرانول (8 فنجان)
آب نصف لیمو

Saksıda çilek nasıl yetişir? En pratik çilek yetiştirme yöntemiاخبار مرتبطچگونه توت فرنگی را در گلدان پرورش دهیم؟ کاربردی ترین روش پرورش توت فرنگی

da86daafd988d986d987 d985d8b1d8a8d8a7db8c d8aad988d8aa d981d8b1d986daafdb8c d8b1d8a7 d8afd8b1 d8aed8a7d986d987 d8afd8b1d8b3d8aa daa9d986 6475def1cde54

ساخت و ساز

توت فرنگی ها را تمیز کرده و خوب بشویید. سپس دو کیلو شکر روی آن بریزید و بگذارید 1 شب بماند.

سپس کف ها را با برداشتن با قاشق روی حرارت متوسط ​​به جوش بیاورید.

بعد از 45 دقیقه جوشاندن، لیمو را تا زمانی که آن را از روی اجاق گاز بردارید، اضافه کنید و در شیشه ها قرار دهید.

با محکم بستن دهان خود را محکم بچرخانید.

می توانید مربای توت فرنگی را بعد از سرد شدن میل کنید.

اشتهاتون مبارک…

çilekli tarifler

دستور پخت توت فرنگی

Çilekli tatlılar nelerdir? Çilekle hangi tarifler yapılır? En kolay çilekli tatlı tariflericlaspans مرتبط content”>اخبار مرتبطدسرهای توت فرنگی چیست؟ چه دستور العمل هایی با توت فرنگی درست می شود؟ ساده ترین دستور العمل های دسر توت فرنگی

ضخامت درست کردن مربا

اول از همه، میوه هایی که در مربا استفاده می کنید باید میوه های فصل باشند. از میوه های له شده یا له شده نباید استفاده کرد. این باعث می شود مربا بد جلوه کند. میوه ها باید حدود یک ساعت در آب سرکه نگهداری شوند تا از آفت کش ها پاک شوند.

  • بعد از این کار، اگر میوه ای که قرار است با آن مربا درست کنید، میوه آبدار نیست، باید صبر کنید تا در شکر آب شود. با این حال، اگر میوه های شما آبدار هستند، می توانید با استفاده از آب خود مربا را بدون صبر کردن در شکر درست کنید. می توانید آب آن را روی میوه هایی که در شکر نگهداری می شوند بریزید و آب آنها را آزاد کنید. اما نباید زیاد آب بریزید، این مزه مربای من را خراب می کند.

reçel nasıl yapılır

نحوه درست کردن مربا

مربا باید در حین تهیه با قاشق چوبی تمیز مخلوط شود. مربا را هرگز نباید زیاد بجوشانید. این امر باعث تغییر شکل میوه های موجود در مربا می شود. میوه های تغییر شکل داده طعم و شکل خود را از دست می دهند که برای مربا نامطلوب است.

مربائی که خیلی غلیظ شده بوی سوختگی می دهد و این باعث از بین رفتن میوه موجود در آن می شود. همچنین اگر مربا خیلی آبکی باشد نامطلوب است. مربای خیلی مایع زود خراب می شود و کپک می زند. در حالی که مربا در حال جوشیدن است، حباب هایی روی آن ایجاد می شود، این حباب ها باید هر بار با صبر کردن در ابتدای مربا تمیز شوند.

  • آب لیموترش را باید در حال جوشیدن به داخل مربا کوبید تا شیرین نشود. برای اینکه بفهمید مربا کاملاً غلیظ شده است، یک قاشق چایخوری مربا بردارید و آن را داخل نعلبکی بریزید. اگر مربا به اطراف پخش نشد یعنی غلیظ شده است.

مربا را نباید بدون سرد شدن در شیشه ریخت. اگر داغ داخل کوزه ها گذاشته شود در جاهای خالی شیشه عرق می کند. این کار باعث خراب شدن مربا می شود. مرباهای قرار داده شده در شیشه ها باید محکم بسته شوند.

1 haftada 10 cm incelten kahve tarifi!Zayıflatan Kakaolu sütlü ve tarçınlı kahve nasıl yapılır?

اخبار مرتبط

دستور پخت قهوه ای که در عرض 1 هفته 10 سانتی متر نازک می کند! چگونه با شیر کاکائو و دارچین قهوه لاغری درست کنیم؟

Eriği tuzla yemenin zararı var mı? Yeşil eriği tuzlayarak yemeyi sevenler dikkat!

اخبار مرتبط

آیا خوردن آلو با نمک ضرر دارد؟ به کسانی که دوست دارند آلو سبز با نمک بخورند توجه کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا