فناوری

چیپست Realme GT 6، جزئیات باتری به طور رسمی قبل از عرضه در هند فاش شد

چیپست Realme GT 6، جزئیات باتری به طور رسمی قبل از عرضه در هند فاش شد

مشخصات کلیدی Realme GT 6 فاش شد

  • تأیید شده است که Realme GT 6 با پردازنده Qualcomm Snapdragon 8s Gen 3 عرضه می شود که گفته می شود برای گوشی های هوشمند مقرون به صرفه خوب است، در مقایسه با Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 SoC در Realme GT 5 که وارد هند نشد.
  • >به‌علاوه، این شرکت می‌گوید Realme GT 6 به سیستم خنک‌کننده دوگانه VC مجهز خواهد شد که ادعا می‌شود راندمان خنک‌کننده را افزایش می‌دهد و عملکرد پایدار را بدون گرم شدن بیش از حد دستگاه، حتی در حین بازی تضمین می‌کند.
  • GT 6 دارای یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با شارژر 120 واتی SUPERVOOC است که می تواند ظرف نیم ساعت آن را به طور کامل شارژ کند. در همین حال، GT 5 در دو نوع عرضه می‌شود: باتری 5240 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 150 واتی و باتری 4600 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 240 واتی که نشان‌دهنده کاهش پشتیبانی از شارژ سریع در گوشی‌های سری GT آینده است.
  • به گفته این شرکت، ویژگی شارژ هوشمند شارژ ایمن را حتی در شرایط سخت تضمین می کند. گفته می شود باتری تا 46 ساعت مکالمه و 8 ساعت گیم پلی PUBG را ارائه می دهد.

آنچه قابل ذکر است این است که همه این ویژگی ها گزارش هایی را تایید می کنند که Realme GT 6 یک تغییر نام تجاری نوع Realme GT Neo 6، همانطور که نسخه Neo اخیرا در چین عرضه شد با همان Snapdragon 8s Gen 3 و باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ SUPERVOOC 120 واتی.

جزئیات معرفی Realme GT 6 در هند

در کنار بازارهای جهانی، Realme GT 6 قرار است در ماه جاری در هند عرضه شود و از طریق Flipkart در هند برای خرید در دسترس خواهد بود. . انتظار می رود این گوشی هوشمند در رنگ های سبز، نقره ای و بنفش نیز عرضه شود. برای جزئیات بیشتر در مورد Realme GT 6 آینده همراه باشید.

همچنین، برند گوشی های هوشمند اخیرا اعلام کرده است که Realme GT 6 دارای چندین ویژگی هوش مصنوعی است، از جمله حالت دید در شب هوش مصنوعی برای ویدیوهای واضح تر، هوش مصنوعی. حذف هوشمند برای حذف اشیاء ناخواسته از تصاویر، و حلقه هوشمند هوش مصنوعی که محتوای انتخاب شده و کشیده شده توسط کاربر را برای اشتراک‌گذاری سریع با برنامه‌های شخص ثالث، در میان چندین مورد دیگر، شناسایی می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا