اخبار روز

حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر شهید جمهور یک رفراندوم عملی برای انقلاب اسلامی بود

حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر شهید جمهور یک رفراندوم عملی برای انقلاب اسلامی بود

 آیت‌الله مصطفی محامی  نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه شهید مطهری زاهدان گفت: شهیدآیت‌الله رئیسی هیچ‌گاه تعطیلی نداشت‌ و همواره‌ مشغول خدمت به مردم بود و پس از شهادت ایشان جمع زیادی از مردم هم به صورت خودجوش به مراسم‌های عزاداری این شهید بزرگوار آمدند چرا که مردم از پرکاری و تلاش این شهید آگاه بودند و در واقع این حضور یک رفراندوم عملی برای نظام اسلامی بود.

وی اظهار کرد: باید اهل کار خیر باشیم و مردم را به غیر از زبان بلکه در عمل به کار خیر دعوت کنید تا مردم پرکاری، صداقت و پرهیزکاری شما را ببینند که در این صورت برای آن‌ها الگویی خواهی بود و دعوت کننده آن‌ها به سوی خیر خواهید بود.
وی افزود: انسان با تنبلی به جایی نخواهد رسید و ویژگی علم این است که اگر تمام خود را در اختیار علم قرار دادی او بخشی از خود را در اختیار تو قرار خواهد داد و اگر بخشی از وجود خود را در اختیار علم قرار دهی علم هیچ چیزی از خود در اختیار تو قرار نخواهد داد.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: درس خواندن ما باید رنگ و بوی خدایی داشته باشد تا خداوند متعال به کار و عمر ما برکت دهد و مهم این است که انسان دنبال انجام وظیفه باشد.
وی ادامه داد: شهیدآیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در یک خانواده فقیر چشم به جان گشود سپس یتیم شد و با سختی‌های زیادی دست پنجه نرم کرد و توانست رشد کند و در جایگاه‌های مختلف کشور مسوولیت داشته باشد و چون با خداوند متعال معامله کرد خداوند نیز دست او را گرفت و به او عزت داد.
آیت‌الله محامی تصریح کرد: امیدواریم ما هم توفیق پیدا کنیم تا بتوانیم در مسیر ولایت به درستی سربازی کنیم و رضایت ولی را کسب کنیم و خداوند کارهای ما را قبول بفرماید که به تعبیر امام علی(ع) کم نیست کاری که مورد قبول خداوند متعال قرار بگیرد.

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا