اقتصاد

یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های کشاورزی کریپتو، عنوان جدیدی را معرفی کرد

یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های کشاورزی کریپتو، عنوان جدیدی را معرفی کرد

Presented by CropBytes

CropBytes، یک بازی Web3 که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا یک کسب‌وکار کشاورزی ایجاد کنند، از طرح‌هایی پرده برداری کرده است تا این تجربه را بیش از پیش تقویت کند. CropBytes Conquest را معرفی می کنیم، عنوانی نوآورانه که در آن NFT های ابرقهرمانی محبوب بازی اصلی درگیر نبردهای جذاب PvP می شوند و بعد آدرنالین را به جهان CropBytes تزریق می کنند.

یک href=”https://cointelegraph.com/news/crypto-bull-run-web3-gaming-play-to-earn”>رونق اخیر در بازی Web3 نشان داده است که چگونه دارایی های مجازی می توانند دنیای واقعی را داشته باشند. ارزش و سودمندی — تحت مالکیت واقعی است.

به‌ویژه بازی‌های کشاورزی در این پیشرفت‌ها آرامش پیدا کرده‌اند و تجربه‌ای درمانی را ارائه می‌دهند که در آن بازیکنان می‌توانند زمین‌های مجازی را پرورش دهند، تمایل به شکوفایی محصولات کشاورزی داشته باشند و پیشرفت مداوم را آغاز کنند. ادغام ارزهای دیجیتال و توکن های غیرقابل تعویض (NFT) لایه بیشتری از تعامل را القا کرده است، و این بازی ها را در فضای مجازی همهجانبه تقویت می کند. قلمروها.

دنیایی را تصور کنید که در آن میوه‌های برداشت شده را می‌توان به ارز دیجیتال فروخت و موادی را که حیوانات شما تولید می‌کنند – شیر، پشم و تخم‌مرغ – با سایر بازیکنان معامله کرد. NFTها همچنین می‌توانند به کشاورزان مشتاق کمک کنند تا بازدهی خود را افزایش دهند و درآمدی را که هر روز به دست می‌آورند افزایش دهند.

یک بازی مبتنی بر رمزنگاری، CropBytes، چنین مفاهیم دگرگون کننده ای را به واقعیت تبدیل کرده است – ترکیبی از شبیه سازی واقع گرایانه با استراتژی، سرگرمی و اصول اقتصادی دنیای واقعی. در Android، iOS و وب موجود است، تا به امروز بیش از 800000 ثبت نام جمع آوری کرده است — با پیشرفت های مستمر در طول پنج سال فعالیت خود.

CropBytes بخشی از یک اکوسیستم در حال گسترش است که در قلب آن پایداری دارد – و همراه با ویژگی‌های آینده که بازی پرچم‌دار آن را حتی بهتر می‌کند، بازی‌های جدید در افق هستند.

برنامه‌های کاربردی جدید.

از ابتدا، NFT های Polygon که به عنوان ابرقهرمانان شناخته می شوند، نقش مهمی در تجربه CropBytes داشته اند. آنها بهره وری را افزایش می دهند و به بازیکنان اجازه می دهند به دستاوردهای بیشتری دست یابند.

اکنون، آنها در یک بازی اکشن PvP کاملاً جدید به نام CropBytes Conquest بازی می کنند – توانایی ها و نقاط قوت منحصر به فرد خود را در نبردهای نفس گیر آزمایش می کنند. توسعه دهندگان می گویند که این یک گام مهم در مسیر قابلیت همکاری است، جایی که یک دارایی مجازی می تواند چندین کاربرد در محیط های مختلف داشته باشد.

جهان سازی استراتژیک یکی دیگر از ویژگی های آن است که کلاس جدیدی از دارایی ها به نام Biomes را معرفی می کند. که به زودی در یک رویداد پیش فروش اهدا خواهد شد. Biomes کاشی‌های مناظر از جمله آب، جنگل‌ها، ساختمان‌ها و صخره‌ها هستند که توسط بازیکنان برای افزایش سلطه خود در دنیای بازی استفاده می‌شود.

جزئیات وسوسه‌انگیز درباره بازی آینده مرتباً به اشتراک گذاشته می شود در رسانه‌های اجتماعی — به بازیکنان مشتاق مزه این را می‌دهد که در ژانویه 2024 چه انتظاراتی را داشته باشند.

CropBytes همچنین توسط یک توکن بومی به نام CBX پشتیبانی می‌شود که اقتصاد مبتنی بر بازیکن را ارائه می‌کند که مطابق با عرضه و تقاضا در نوسان است. مشابه Bitcoin، CBX از یک مکانیسم کاهش تورم تبعیت می کند و عمداً عرضه خود را در طول زمان از طریق فعالیت بازیکن کاهش می دهد. تیم CropBytes هیچ کنترلی بر سوزاندن توکن نخواهد داشت. هدف این استراتژی بالا بردن ارزش CBX است و آن را به عنوان یک دارایی با ارزش برای بازیکنان و سرمایه گذاران قرار می دهد.

CBX علاوه بر موارد استفاده، به عنوان یک ابزار آموزشی نیز عمل می کند – دروازه ای به دنیای پر جنب و جوش ارائه می دهد. ارزهای رمزنگاری شده برای تازه واردان.

فشار مرزها

ساندیپ کومار بنیانگذار و مدیر عامل بازی است. او مصمم است تا مرزهای ممکن را در فضای بازی و بلاک چین:

 “هدف ما ترکیب هیجان بازی با جنبه های عملی اقتصاد دنیای واقعی است و استاندارد جدیدی را در صنعت. در CropBytes، ما فقط یک بازی نمی‌سازیم – ما در حال ساختن یک اقتصاد پر رونق و یک جامعه پر جنب و جوش هستیم، همه در یک دنیای مجازی که پیچیدگی‌ها و فرصت‌های دنیای واقعی را منعکس می‌کند.»

سلب مسئولیت. Cointelegraph هیچ محتوا یا محصولی را در این صفحه تایید نمی کند. در حالی که هدف ما ارائه تمام اطلاعات مهمی است که می‌توانیم در این مقاله حمایت‌شده به دست آوریم، خوانندگان باید قبل از انجام هر اقدامی در رابطه با شرکت، تحقیق خود را انجام دهند و مسئولیت کامل تصمیمات خود را بر عهده بگیرند، و همچنین نمی‌توان این مقاله را به عنوان توصیه سرمایه‌گذاری در نظر گرفت. .

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا