اقتصاد

پایان هفته: فدرال رزرو با اخراج ماشینسکی، هک کریپتو کارائوکه و موارد دیگر مبارزه می کند

پایان هفته: فدرال رزرو با اخراج ماشینسکی، هک کریپتو کارائوکه و موارد دیگر مبارزه می کند

دادستان ها استدلال می کنند که اتهامات ماشینسکی باید باقی بماند

دادستان های فدرال ایالات متحده مدیر عامل سابق سلسیوس را رد کرده اند پیشنهاد الکس ماشینسکی برای رد اتهامات تقلب در کالاها و دستکاری بازار، با بیان استدلال های خود از نظر قانونی مرتبط نیستند.

در 26 ژانویه پرونده به دادگاه ناحیه نیویورک، دادستان ها ادعاهای مطرح شده در 12 ژانویه Mashinsky را رد کردند پیشنهاد اخراج که می خواستند این دو اتهام به دلیل ناهماهنگی و عدم “اخطار منصفانه” کنار گذاشته شود، به همراه اطلاعات مربوط به ورشکستگی سلسیوس از کیفرخواست.

دادستان ها مدعی شدند که ماشینسکی کیفرخواست را اشتباه خوانده است و هنگام استدلال برای رد اتهام کلاهبرداری در کالاها، قانون قضایی مربوطه را اشتباه تفسیر کرده است.

آنها استدلال کردند زیرا کلاهبرداری ادعا شده “در ارتباط با قرارداد فروش یک کالا (بیت کوین) بوده است، این تقلب در کالاها است” و افزودند “هیچ متناقض یا حتی غیرعادی در این نتیجه وجود ندارد.”

در پاسخ به درخواست ماشینکی مبنی بر حذف نام ورشکستگی سلسیوس، دادستان ها گفتند: “حقایق مربوط به پرونده ورشکستگی سلسیوس به جرایم متهم مرتبط است.”

محاکمه ماشینسکی است. برای سپتامبر 2024 تنظیم شده است.

Goledo Finance به مهاجم: با پاداش یا با پلیس روبرو شوید

پروتکل مالی غیرمتمرکز (DeFi) Goledo Finance در 27 ژانویه X تأیید شد پست مبنی بر اینکه اخیراً مورد حمله وام فلش قرار گرفته است و اکنون به بهره‌بردار گفته است که برای تماس با جایزه 10٪ یا با “اقدامات قانونی بیشتر” روبرو خواهد شد.

پیش از این در 27 ژانویه، Goledo به X پست کرد که در حال بررسی “برخی بی‌نظمی‌ها در استخر وام‌دهی” است. شرکت امنیتی بلاک چین MetaTrust بعداً گزارش داد که مهاجم با 1.7 میلیون دلار رمزنگاری شده است.

در یک سری پست‌های بعدی X، Goledo گفت که تمام آدرس‌های کیف پول بهره‌بردار را شناسایی کرده و با صرافی‌های رمزنگاری تماس گرفته است تا حساب‌های ارسال‌شده مرتبط را مسدود کند – که گفته شد برای جلوگیری از نقدینگی آنها مسدود شده‌اند.

این پروژه افزود: “سازمان های اجرای قانون محلی مطلع شده اند و فعالانه درگیر هستند.” برای بازگرداندن وجوه دزدیده شده 10 درصد جایزه ارائه کرد.

در همین حال، گلدو گفت استخر وام و بهره وام تحت تاثیر قرار موقتاً مسدود می‌ماند.

برخی به قیمت 11.5 میلیون دلار

پلت‌فرم کارائوکه با پشتیبانی بلاکچین Somesing افشا شد مورد سوء استفاده قرار گرفت به مبلغ 11.5 میلیون دلار، با سرقت 730 میلیون توکن SSX آن در هک 27 ژانویه.

بعضی ها گفت که 504 میلیون توکن SSX هنوز توزیع نشده است، با برنامه ریزی برای انتشار برای سال آینده، در حالی که 226 میلیون توکن دیگر که توسط شرکت نگهداری می شد و در گردش بود به سرقت رفت.

«طبق بررسی های انجام شده تا کنون، تایید شده است که حادثه هک مربوط به هیچ یک از اعضای تیم SOMESING نیست. این شرکت نوشت. “فرض می شود که توسط هکر(های) حرفه ای متخصص در هک دارایی های مجازی با در نظر گرفتن روش ها انجام شده است.”

شرکت مستقر در کره جنوبی این حادثه را برای بررسی توسط واحد تحقیقات سایبری گزارش داد. آژانس پلیس ملی کشور و افزود که با اینترپل تماس خواهد گرفت.

همچنین گفت صرافی های رمزنگاری که SSX فهرست شده اند به طور موقت سپرده گذاری و برداشت توکن را به حالت تعلیق درآورده اند و در حال کار برای ردیابی نقل و انتقالات زنجیره ای برای یافتن محل وجوه هستند. به پایان رسید و احتمالاً مهاجمان را شناسایی کرد.

گزارش شده است که OpenSea برای اکتساب OpenMinded است

رئیس بازار توکن غیرقابل تعویض (NFT) OpenSea گزارش شده است که “رویکردی با دید باز” به خریدها و خریدها دارد. حتی اکتسابی

در 27 ژانویه DL News گزارش، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران OpenSea دوین فینزر گفت که این شرکت به دنبال خریدار نیست و “برنامه ای برای خرید ندارد”، اما “اگر شراکت درست پیش می‌آید، پس این چیزی است که ما باید حتماً در نظر بگیریم.”

OpenSea زمانی بر حجم معاملات NFT و سهم بازار تسلط داشت، اما اکنون پشت سر رقیب Blur قرار دارد. در اوج خود، OpenSea بین 60000 تا بیش از 80000 تراکنش روزانه را مشاهده کرد که اکنون به حدود 20000 تراکنش در روز کاهش یافته است، داده.

مرتبط: سرمایه گذار OpenSea سهام پلتفرم را تا 90 درصد کاهش داد

حجم معاملات آن نیز کاهش یافته است، حجم معاملات آن در 27 ژانویه به کمی بیش از 2.8 میلیون دلار رسید – 98 درصد نسبت به 144.5 میلیون دلار آن در مقایسه با زمان مشابه در سال 2022.

کیف‌پول‌های فعال منحصربه‌فرد (سفید) OpenSea (سبز). منبع: DappRadar

در همین حال، در 27 ژانویه، Blur با وجود داشتن کمتر از نیمی از نزدیک به 11000 کیف پول فعال منحصر به فرد OpenSea، 15 میلیون دلار حجم معاملات را ثبت کرد.

اخبار دیگر

راستین بهنام، رئیس کمیسیون معاملات آتی کالا، گفت: تأیید صندوق‌های قابل معامله بیت‌کوین (BTC) با خطر مواجه است. (ETFs) توسط سرمایه گذاران اشتباه تفسیر می شود به عنوان نشانه ای از اینکه دارایی تحت نظارت است در صورت وجود برای نظارت بر دارایی‌های دیجیتال “هیچ چیز محکمی در جای خود نیست”.

کمیسیون اوراق بهادار و آتی هنگ کنگ (SFC) در مورد برنامه های احتمالی ریسک پذیری هشدار داد وابسته به اکوسیستم Floki که ادعا می کنند تا 100٪ بازده سالانه را ارسال می کنند. با این حال، تیم Floki گفت که شکایت SFC این است که برنامه‌های staking بسیار خوب عمل می‌کنند.

Web3 Gamer: ‘Axie moment’ for Shrapnel & Star Atlas? دستور العمل بازی، بررسی Nine Chronicles

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا