سلامت

گل های خوراکی را در منو قرار دهید

گل های خوراکی را در منو قرار دهید

گل های خوراکی را در منو قرار دهید

Mettre les fleurs comestibles au menu

گل‌ها در باغ‌های ما یافت می‌شوند، اما می‌توانند برای برخی از آن‌ها در بشقاب‌های ما قرار بگیرند و به این ترتیب طعم آن را به ارمغان بیاورند. جوانه ها و مردمک ها.

یافتن گل در بشقاب های رستوران ما غیرعادی نیست: سرآشپزها می دانند چگونه از آنها استفاده کنند و با خلاقیت و ظرافت از آنها استفاده کنند. ما نیز می توانیم با مبتکر بودن و داشتن حداقل دانش در مورد هر یک از آنها استفاده از آنها را در آشپزخانه یاد بگیریم.

اولین دامی که باید از آن اجتناب کرد سمیت است، برخی از گل‌ها خوراکی یا حتی سمی نیستند، از این رو اهمیت یافتن در مورد اثرات احتمالی آنها بر سلامت در صورت بلعیدن . مراقب گیاهانی باشید که علیرغم زیبایی و عطرشان حاوی سم هستند: برای مثال، زنبق دره، آکونیت، سیکلامن، گل نرگس یا حتی پیچ امین الدوله این گونه است.

دومین دامی که باید از آن اجتناب کرد، زیاده روی است، گل ها به قدری در آشپزخانه استفاده می شوند. آنها می توانند به عنوان یک تزیین ساده (در حالی که خوراکی باقی می مانند)، یک غذا را با طعم های خاص و مکمل تقویت کنند یا حتی به عنوان یک ماده اولیه در دستور العمل های خاصی مانند شوربت، سالاد یا دونات استفاده شوند.

کدام گل ها خوراکی هستند؟

برای قرار دادن گل در منو بدون خطر، روی گل هایی که خوراکی هستند شرط بندی کنید. خواص به طور گسترده ای شناخته شده است. این مورد در مورد اسطوخودوس، گل گاوزبان، بنفشه، قاصدک، سنجد، گل کدو یا گل گاوزبان است. پیازچه یا گل برخی از گیاهان معطر مانند آویشن را می توان برداشت کرد. گل های آویشن به طرز شگفت انگیزی با پنیرهای نرم با پوست شکوفه مانند کاممبر یا بری هماهنگ می شوند. پیازچه طعمی تند مانند پیاز به سالاد می دهد.

گل‌هایی را که بدون کود یا آفت‌کش رشد می‌کنند، با مهر «ارگانیک» ترجیح دهید، حتی اگر خرید آنها گران باشد. همچنین از لبه‌های جاده، جایی که دود اگزوز خودرو خارج می‌شود، اجتناب کنید.

اگر این امکان را دارید، مقرون به صرفه‌تر است که خودتان گل‌های خود را در یک مکان پرورش دهید. تکه سبزیجات کوچک یا به سادگی در گلدان. آنها باید با بریدن آنها در پایه، بدون ساقه آنها جمع آوری شوند.

تازه، سپس باید به سرعت مصرف شوند. به طور کلی، آنها را می توان بین 2 تا 4 روز پس از چیدن خورد.

در غیر این صورت، بهتر است اجازه دهید آنها در هوا خشک شوند و در یک ظرف نگهداری شوند. شیشه بدون هوا به دور از سرما، گرما و رطوبت.

حتما بخوانید : 5 نشانه کمبود تغذیه

توجه این مطلب نمی تواند جایگزین نشخه پزشکی شود و رسانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا