سلامت

کجا و چگونه سریع واکسینه شویم؟

کجا و چگونه سریع واکسینه شویم؟

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

کجا و چگونه سریع واکسینه شویم؟

Où et comment se faire vacciner rapidement ?

از زمان معرفی اقدامات محدودتر در مورد Health Pass در 9 اوت، واکسیناسیون تقریباً ضروری شده است. پس از اجباری شدن برای پرسنل پرستاری و همچنین تقریباً در همه مکان‌های عمومی (به ویژه بارها، رستوران‌ها، سینماها و غیره)، آزمایش‌های PCR به اصطلاح «راحتی» دیگر به زودی بازپرداخت نمی‌شوند.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین
مراکز واکسیناسیون تنها جایگزین نیستند

به دلایل حرفه ای یا شخصی، مسابقه واکسیناسیون انجام شد یک روز پس از اعلامیه‌ها، که تأثیر معوقه‌ای برای مراکز واکسیناسیون داشت. با این حال، این تنها مؤسساتی نیستند که مجاز به توزیع واکسن هستند.

شما می توانید به سادگی با پزشک خود وقت ملاقات بگیرید که اگر داوطلب شده باشد، هر هفته فرصت های اختصاصی برای واکسیناسیون نگه می دارد. فقط مانند هر مشاوره دیگری، مستقیماً از طریق تلفن یا از طریق یک پلتفرم قرار ملاقات بگذارید. دوز را می توان توسط پزشک معالج یا پزشک متخصص تجویز کرد.

همچنین امکان واکسیناسیون در داروخانه ها توسط داروسازان آموزش دیده وجود دارد. نسخه ضروری نیست، فقط کارت حیاتی مورد نیاز است. قبل از آن، یک فرم باید تکمیل شود، سپس اگر داروساز در دسترس باشد، واکسیناسیون می تواند بلافاصله انجام شود. در صورت لزوم، داروساز شما را در لیست انتظار قرار می دهد و قرار ملاقات بعدی را به شما پیشنهاد می دهد.

در محل کار، پزشکان کار مجاز به تجویز واکسن هستند. بنابراین کارگران بالای 55 سال بدون هیچ شرایط خاصی می توانند برای دریافت دوز واکسن خود از فوریه به طب کار خود مراجعه کنند. از آنجایی که واکسیناسیون برای همه در 31 مه تمدید شد، اکنون هر کسی می تواند به آنجا برود.

مراکز واکسیناسیون مکان مورد علاقه برای واکسیناسیون هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک قرار ملاقات بگذارید یا مستقیماً با کارت حیاتی خود به سایت بروید زیرا برخی از آنها اسلات را بدون قرار ارائه می دهند.

سکوهای رزرو نوبت پزشکی آنلاین

سکوهای رزرو آنلاین نوبت پزشکی همچنین یک راه سریع و کارآمد برای واکسیناسیون هستند.

با وارد کردن نام خود شهر یا با انتخاب گزینه «در اطراف من»، برنامه به طور خودکار نزدیک ترین سایت های واکسیناسیون به شما را در اسرع وقت پیشنهاد می کند.

برای افرادی که مایل به انجام این کار هستند. در اسرع وقت واکسینه شوند، این پلتفرم تصمیم گرفته است فضایی ایجاد کند که امکان قرار ملاقات در عرض 24 ساعت را فراهم کند. این دسترسی از 12 می در دسترس بوده است.

سایت ViteMaDose یک برنامه کاربردی است که به افرادی که قبلاً در مورد در دسترس بودن دوزها ثبت نام کرده اند هشدار می دهد. Vite Ma Dose یک راه حل سریع، ساده و قابل اعتماد برای یافتن قرار واکسیناسیون علیه کووید ارائه می دهد: هنگامی که فردی در این پلت فرم ثبت نام می کند، هنگامی که یک دوز در نزدیکی خانه اش در دسترس است، بلافاصله به او هشدار داده می شود.

هدف از این نوع کاربرد، امکان دسترسی به واکسن، تسریع واکسیناسیون و جلوگیری از هدر رفتن دوزهای استفاده نشده است.

توجه این مطلب نمی تواند جایگزین نشخه پزشکی شود و رسانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا