درهم برهم

آیا می توانید مردی را که در تصویر در 7 ثانیه زنگ ها را به صدا در می آورد پیدا کنید؟

آیا می توانید مردی را که در تصویر در 7 ثانیه زنگ ها را به صدا در می آورد پیدا کنید؟

آیا می‌توانید مرد پنهانی را که زنگ‌ها را در تصویر به صدا در می‌آورد در 7 ثانیه پیدا کنید؟

Resimde çanları çalan

ما اینجا هستیم با یک تصویر توهم نوری سرگرم کننده که به شما کمک می کند از استرس شدید روز خلاص شوید. فقط افراد با هوش بالا می توانند این تست توهم نوری را به راحتی حل کنند. آیا می‌توانید مردی را که زنگ‌ها را در تصویر به صدا در می‌آورد در ۷ ثانیه ببینید؟

شما باید انواع بسیاری از توهمات نوری مانند توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی و شناختی را دیده باشید. توهم نوری تصویری شگفت انگیز، بسیار مسحورکننده و تغییر شکل از یک شی یا نقاشی یا افراد است که نحوه درک مغز از اشیاء را به چالش می کشد. یکی از این نمونه های هوشمندانه را می توان در تصویر مردی که زنگ ها را در جایی در تصویر به صدا در می آورد، مشاهده کرد.

تصویر بالا یک پازل سرگرم کننده است که شما را به چالش می کشد تا مردی را که زنگ ها را به صدا در می آورد، پیدا کنید. در این تصویر پرندگان زیادی را می بینیم که روی زنگ ها نشسته اند و گربه ای را که روی پله ها نشسته است.

این فیلم باعث شد که هزاران بزرگسال در تلاش برای یافتن مردی که زنگ‌ها را به صدا درآورد، سر خود را خاراندند. مطالعات نشان می‌دهد که هر چه بیشتر مغز خود را با پازل‌های دشوار تمرین دهید، باهوش‌تر می‌شوید.

پاسخ

اگر در یافتن مرد پنهان در تصویر مشکل دارید، باید گوشه سمت راست بالای تصویر را با دقت نگاه کنید. مردی که زنگ ها را به صدا در می آورد از پله ها بالا می رود. اگر هنوز نمی توانید مرد پنهان شده را پیدا کنید، می توانید به تصویر زیر نگاه کنید.

çanlar

ابتدا در تصویر چه چیزی را می بینید؟ زن یا درخت؟ تست شخصیت برای نشان دادن درون گرا یا برون گرا بودن شما

<پانویس>

مرکز خبری مجله ایندیگو | مجله Indigo یک سازمان رسانه ای مستقل است که 18 سال است که منتشر می کند. با رویکرد انتشار بی طرفانه بدون به خطر انداختن اصول آن کار می کند.
مجله İndigo که در سال 2005 تأسیس شد، روزانه در یک محیط کاملا دیجیتالی از طریق وب سایت indigodergisi.com منتشر می کند. در حالی که این اولین مجله خبری اینترنتی ترکیه است، به طور مداوم همراه با تمام تحریریه ها و خوانندگان خود در حال توسعه است. هدف مجله Indigo این است. برای افزایش آگاهی با زیر سوال بردن روند و تابوها و ایجاد افکار عمومی. چشم انداز؛ برای کمک به تغییر مثبت جامعه با توسعه آگاهی مسئولیت اجتماعی در خوانندگان آن. ارزشهای اصلی؛ صادق، محتاط، صلح طلب و آگاه به مسئولیت های اجتماعی.
مجله Indigo به عنوان یکی از نشریات معتبر اینترنتی ترکیه؛ آزادی ارتباطات را به عنوان حق عموم برای آگاهی از حقایق می پذیرد. این سازمان متعهد می شود که از اصول حرفه ای مطبوعات و اعلامیه حقوق و مسئولیت های روزنامه نگاران ترکیه پیروی کند. علاوه بر این، اعلامیه جهانی حقوق بشر را پذیرفته و در محتوای انتشار خود این اعلامیه را مورد توجه قرار می دهد. بر این اساس، به برابری و آزادی همه افراد بدون در نظر گرفتن نژاد، رنگ، جنسیت، زبان، مذهب، سیاسی یا هر خاستگاه ملی یا اجتماعی دیگر، ثروت، تولد یا هر تمایز دیگر معتقد است.
مجله نیلی بر خلاف منافع جمهوری ترکیه؛ این شامل هیچ مقاله ای نمی شود که حیثیت و ارزش های ملی ما را تحقیر، تحقیر کند یا ممکن است به آن لطمه بزند. از یک رویکرد انتشار شفاف پشتیبانی می کند که اصول آن را به خطر نمی اندازد. هر گروه ذینفع، سازمان، ایدئولوژی، سیاسی یا مذهبی؛ بخشی از هیچ تشکیلاتی نیست. ایده هایی که ستون نویسان ما نوشته اند، افکار آزاد خودشان است. مجله Indigo در محدوده خط مشی انتشار خود ارزیابی می شود و تا زمانی که با اصول نشر مغایرت نداشته باشد با تشویق آزادی اندیشه و بیان منتشر می شود. مجله Indigo صحت تمام اطلاعاتی را که ارائه می کند تایید و بررسی می کند. اهمیت زیادی برای اعتبار این اطلاعات قائل است.

< meta itemprop ="datePublished" content="2022-12-11T12:22:18+03:00"/>< meta itemscope="" itemprop="mainEntityOfPage" itemtype="https://schema.org/WebPage" itemid="https://indigodergisi.com/2022/12/resmde-canlari-calan-adami-bulılır- misiniz/ "/>

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا