سلامت

چگونه در زمان بیماری همه گیر مهمانی کنیم

چگونه در زمان بیماری همه گیر مهمانی کنیم

چگونه در زمان بیماری همه گیر مهمانی کنیم

Comment faire la fête en période de pandémie

به‌رغم همه‌گیری ویروس کرونا، مهمانی‌ها همچنان در ذهنیت‌ها ریشه دارند. تعطیلات بخشی از سنت است، آنها لحظه ای برای اشتراک گذاری و شادی هستند. برای جشن ایمن، در اینجا چند نکته و ترفند وجود دارد.

تعداد مهمان را محدود کنید

گردهمایی امکان پذیر است، اما در شرط رعایت گیج 6 نفری سر میز بدون احتساب بچه ها. اجتماعات بزرگ و همچنین کلیه مراسم جشن در اتاق های اجاره ای ممنوع است.

قاعده 6 حتی اگر مبنای علمی نداشته باشد، حفظ شده است. در هر صورت، باید درک کرد که هر چه تعداد افراد بیشتر باشد، خطر آلودگی بیشتر است.

کودکان بخشی از قانون 6 نیستند، زیرا در حال حاضر، تعدادی از مطالعات نشان می‌دهند که هر چه کودک کوچک‌تر باشد، کمتر مسری است. این برای کسانی است که به آن نزدیک هستند. تجزیه و تحلیلی که 32 مطالعه در مورد این موضوع را گردآوری کرد و توسط مجله علمی Jama Pediatrics منتشر شد، نتیجه گرفت که احتمال ابتلای کودکان و نوجوانان زیر 20 سال به کووید در مقایسه با بزرگسالان 20 ساله و بیشتر، 44 درصد کمتر است.

اقدام بر محیط آن

برای محدود کردن انتشار ویروس، حرکات مانع باید تقویت شوند. در طول دوره جشن دست های خود را مرتب بشویید یا ژل هیدروالکلی بزنید، نبوسید، فاصله خود را با دیگران حفظ کنید (در بهترین حالت یک متر یا حتی دو متر) و ماسک بزنید. ماسک حتی و به خصوص در طول تعطیلات ضروری است. شما باید نقاب زده وارد شوید و آن را قبل از غذا نگه دارید، زیرا وقتی صحبت می‌کنید، پراکنده‌هایی با ویروس ایجاد می‌کنید. هنگامی که ماسک خود را برای غذا خوردن سر میز برمی دارید، فراموش نکنید که در پایان غذا آن را دوباره روی میز بگذارید.

باید حواستان به لیوان و احتمالا کارد و چنگال و بشقابتان هم باشد تا گیج نشوید و غذای مهمان دیگری را نگیرید. حتی بهتر از آن، می‌توانید غذاهای خود و غذای خود را در حالت “Spanish Inn” بیاورید، که در زمان قابل توجهی برای میزبان خانه صرفه‌جویی می‌کند. اگر این امکان وجود ندارد، مطمئن شوید که فقط یک نفر غذا را سرو می کند و میز را تمیز می کند.

برای اینکه روی محیط خود عمل کنید، به طور منظم دمای اتاقی را که در آن دریافت می‌کنید بررسی می‌کنید: هرچه بیشتر گرم شود، خطر ابتلا به این بیماری بیشتر می‌شود. گردش ویروس ها بلند است. بهتر است اتاق را چندین بار در یک روز تهویه کنید زیرا گردش ضعیف هوا در مکان های بسته خطر آلودگی را افزایش می دهد. هوا باید در مواقع همه‌گیری گردش کند، حتی اگر افراد وجود داشته باشند. حرکتی ساده و موثر که با توجه به گرمای محیط برای بیشترین افراد مفید است.

بعد از اینکه مهمانان را ترک کردند، این حرکت است. مراقبت از ضدعفونی و پاک کردن سطوحی که بیشتر لمس می شوند مانند سینک ظرفشویی، دستگیره درها، سیفون توالت، کلیدها و غیره ضروری است.

اشتراک شوید!

و بهترین توصیه ما را در صندوق پستی خود دریافت کنید تا از سلامتی خود مراقبت کنید!

*آدرس ایمیل شما توسط خدمات دیجیتال M6 برای ارسال خبرنامه شما حاوی پیشنهادات تجاری شخصی استفاده خواهد شد. همچنین ممکن است به برخی از شرکای ما به شکل مستعار منتقل شود، اگر شما در بنر کوکی ما پذیرفته‌ایم که داده‌های شخصی شما از طریق ردیاب‌ها جمع‌آوری شده و برای اهداف تبلیغاتی شخصی‌سازی شده استفاده می‌شود. در هر زمان، می‌توانید با استفاده از پیوند لغو اشتراک موجود در خبرنامه لغو اشتراک کنید و/یا از استفاده از ردیاب‌ها از طریق پیوند «اولویت‌های کوکی» در سرویس ما خودداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از حقوق خود، منشور رازداری ما را بخوانید.

توجه این مطلب نمی تواند جایگزین نشخه پزشکی شود و رسانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا