سلامت

نکات ما برای تعقیب احساسات منفی

نکات ما برای تعقیب احساسات منفی

نکات ما برای تعقیب احساسات منفی

Nos conseils pour chasser les émotions négatives

اضطراب، ترس، گناه، خشم، حسادت… احساسات منفی می توانند زندگی ما را خراب کنند. با این حال، راه حل نادیده گرفتن آنها نیست، بلکه درک و پذیرش آنها برای مدیریت بهتر آنهاست.

احساسات منفی بخشی از زندگی ما هستند

بهزیستی از طریق پذیرش احساسات منفی ما می گذرد. آنها بخشی از زندگی هستند و به ما کمک می کنند تا آنچه را که در درون ما اتفاق می افتد شناسایی کنیم. ما نمی‌توانیم تصمیم بگیریم که کدام احساسات به سراغ ما می‌آیند، اما می‌توانیم سعی کنیم آنها را درک کنیم، ابراز کنیم و آنها را اهلی کنیم. از آنجا که مسدود شده، سرکوب شده، حفظ شده است، می توانند ما را بیمار کنید.

بدانید چگونه آنها را تشخیص دهید

ممکن است احمقانه به نظر برسد، می توانیم به خود بگوییم “از البته من می دانم چگونه احساساتی را که در من می گذرد، تشخیص دهم.” اما آنقدرها هم واضح نیست. آیا من واقعا عصبانی هستم یا می ترسم؟ آیا من فقط معده درد دارم یا مضطرب هستم؟ مهم است که به بدن و احساسات خود گوش دهید تا بفهمید چه چیزی به شما می گویند.

پذیرش احساسات منفی /h3>

حسادت، عصبانیت، اضطراب… پذیرش آسان نیست! ما ترجیح می دهیم بتوانیم به همان سرعتی که ناخوشایند هستند از شر آنها خلاص شویم و اعتراف به تابع بودن آنها بسیار دشوار است. اما حضور آنها را انکار نکنید. برای آگاه شدن وقت بگذارید تا برده احساسات خود نشوید. زندگی کردن با آنها را بپذیرید، آنها دلیل خود را برای بودن دارند و سهم خود را مثبت دارند.

برای مثال، عصبانیت یک سیگنال هشدار است، می تواند نشان دهد. شما که یکی از محدودیت های شما فراتر رفته است، یا یک ناامیدی را به شما منتقل می کند.

پذیرفتن احساس این احساسات منفی برای شکار ضروری است. چیزی که باید از آن اجتناب کنید، نشخوار فکری است: آن احساسات منفی که شما را همراهی می‌کنند، حتی در تمام طول روز شما را وسواس می‌کنند، تا زمانی که دیگر نخوابید. آنچه را که احساس می کنید بپذیرید، گوش دهید و مهربان باشید.

درک احساسات خود از طریق مدیتیشن

احساسات منفی خود را بروز دهد

هیچ چیز بدتر از یک احساس سرکوب شده نیست. همیشه به هر طریقی باز خواهد گشت. انکار احساسات منفی به معنای انکار بخشی از خود است که نیاز به ابراز وجود دارد. بنابراین، اکنون که به آنچه احساستان می‌خواهد به شما بگوید توجه کرده‌اید، باید آن را ابراز کنید.

برای این کار، می‌توانید به صورت کلامی بیان کنید. آن، انجام تمرینات تنفسی و یا تمرینات بدنی برای تخلیه. سوفرولوژی همچنین با ترکیب تمرینات تنفسی هدفمند برای تخلیه تنش ها و تجسم های مثبت برای تسکین احساسات منفی بسیار خوب عمل می کند.

حداکثر منفی را کاهش دهید.

وقتی فردی در معرض احساسات منفی قرار می‌گیرد، تلویزیون، شبکه‌های اجتماعی و رادیو، به‌ویژه اخبار، برنامه‌های گفتگو و نمایش‌های واقعیت می‌توانند به سرعت این احساسات را تقویت کنند. برای کاهش افکار منفی: تلویزیون را خاموش کنید، رادیو را خاموش کنید و برای مدتی از رسانه های اجتماعی دور شوید.

خودتان را خوب کنید.

اکنون که آن حواس‌پرتی‌های مضر را در مواقع شکنندگی عاطفی حذف کردید، به خودتان کمک کنید! و برای این کار، منابع خود را پیدا کنید: یک کتاب خوب بخوانید، ورزش کنید، شنا کنید، پیاده روی کنید، بنویسید، به موسیقی گوش دهید، برقصید، خلق کنید، پروژه های جدید توسعه دهید، و چرا که نه یک مجله سپاسگزاری داشته باشید تا روی موارد مثبت تمرکز کنید (حتماً مقداری وجود دارد!) منابع خود را داشته باشید، این شما هستید که تشخیص دهید چه چیزی به شما کمک می کند وقتی یک شلیک کمتر داشته باشید.

توجه این مطلب نمی تواند جایگزین نشخه پزشکی شود و رسانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا