درهم برهم

برای امروز زندگی کن، برای فردا آرزو کن، از دیروز بیاموز!

برای امروز زندگی کن، برای فردا آرزو کن، از دیروز بیاموز!

زندگی ما; ما همچنان به گذشته در حال و آینده در گذشته فکر می کنیم. در حالی که همه اینها را انجام می دهیم، نمی توانیم در لحظه حال زندگی کنیم. مثلا؛ وقتی زیاد می خندیم می گوییم «خیلی خندیدم، اتفاقی برایم می افتد»

Anı neden yaşayamıyoruz?

ما به کنسرت می رویم. می بینیم که آدم های جلوی ما، پشت سرمان موبایل هایشان را زمین نمی اندازند. آنها یا داستان به اشتراک می گذارند، پخش زنده می کنند، چک می کنند یا فیلم می گیرند. در حین انجام این کار، اطرافیان خود را به شدت ناراحت می کنند. تصور کنید فردی که در مقابل شما یا کنار شما قرار دارد در طول کل کنسرت تلفن همراه خود را رها نکرده باشد؟

متاسفانه ما سعی می کنیم با چنین نظمی به زندگی خود ادامه دهیم. افرادی که برای رهایی از استرس و تفریح ​​به کنسرت می آیند ممکن است به دلیل چنین رفتاری احساس تضعیف و تنش کنند. به غیر از افراد آشفته اطرافتان، آیا می توانید خودتان را هم مانند آن افراد تصور کنید؟ تصور کنید در حال رفتن به کنسرت هستید و در طول کنسرت گوشی خود را در دست دارید. شما نمی توانید آن لحظه را زندگی کنید. اگر قرار بود آن را با یک ویدیوی تلفن همراه تماشا کنید، احتمالاً به هر حال به کنسرت نخواهید رفت…

بیایید آن را به بعد بسپاریم، فقط به آن لحظه نگاه کنید، بیایید آن لحظه را زندگی کنیم

در واقع، این وضعیت فقط در کنسرت ها اتفاق نمی افتد. به طور کلی، ما در بسیاری از موارد این گونه رفتار می کنیم. ما باید خودمان را در این زمینه ارتقا دهیم. ما باید آن را به سبک زندگی تبدیل کنیم که وقتی خوشحالیم شاد باشیم و وقتی غمگین هستیم ناراحت باشیم. ما همیشه می گوییم “اما بعدا چه می شود”. بگذار به بعد، فقط به آن لحظه نگاه کن، بیا آن لحظه را زندگی کنیم. زیرا آن لحظه دیگر هرگز نخواهد آمد!

نکته ای که باید از آن ناراحت باشیم این است که؛ از آنجایی که بسیار به فناوری وابسته هستیم، نمی توانیم در تمام جنبه های زندگی خود بدون آن کار کنیم. مثلاً وقتی یک روز موبایلمان را در خانه فراموش می کنیم، دنیایمان به هم می ریزد. یا می‌بینیم تلفن‌هایی در دست هر کسی که وارد آسانسور می‌شود، و کسانی که از این سرویس استفاده می‌کنند در طول مسیر با تلفن‌هایشان دست و پنجه نرم می‌کنند.

با وجود اینکه ما با فناوری زندگی می‌کنیم و توسعه می‌دهیم، باید فناوری را از آن حذف کنیم. زندگی مان و لحظات مهمی برای خودمان در نظر بگیریم. مثلا؛ همان کنسرتی که رفتی دیگر برنمی‌گردد، نمی‌توانی کسی را که می‌خواهی هر وقت که بخواهی با او چت کنی پیدا کنی، کمی صبح بخیر، لبخند شاد گاهی مهم‌تر از آن چیزی می‌شود که ما به آن نگاه می‌کنیم. تلفن همراه.

همانطور که ضرب المثل ژاپنی می گوید:

برای امروز زندگی کن، برای فردا آرزو کن، از دیروز بیاموز…

6 پیشنهادی که درهای جدیدی را به زندگی ما باز خواهد کرد

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا