درهم برهم

سه نکته با ورود به فصل تابستان

سه نکته با ورود به فصل تابستان

«فصل تابستان در واقع بهترین نام برای اقدام درست پس از بیداری بهار است. این بدان معنی است که با انرژی کاملاً جدید برای آنچه دوست داریم، رویاهایی که می‌خواهیم، ​​آنچه را که به تعویق انداخته‌ایم اقدام کنیم.»

Yaz mevsimine girerken üç tavsiye

مهمت اوزل مربی زندگی سه توصیه مهم در مورد مدیریت استرس با ورود به فصل تابستان ارائه کرد:

«در حالی که شجاعت ترک برخی از عادت‌های خود را دارید، می‌توانید عادت‌هایی را نیز اضافه کنید که ممکن است برای شما مفید باشند. تابستان در مورد این است که انرژی و تعادل خود را در کنار هم قرار دهیم تا از خود و عزیزانمان به شیوه ای واقعی و لذت بخش مراقبت کنیم. وقتی تابستان فرا می رسد، می خواهم سه موضوع بسیار مهم را با شما به اشتراک بگذارم که سعی می کنم بر اساس نسخه معتبر این کلمه به خودم یادآوری کنم و سپس زنده نگه دارم:

1- ساده کردن

ماهیت این کار این است که کمی بیشتر “ساده” کنیم. به جای اینکه همزمان در مکان های زیادی باشید، بتوانید در مکان های کمتری به شیوه ای لذت بخش تر و عمیق تر باشید. به جای اینکه به تکه تکه شدن، کمی کامل تر بمانیم. درباره یک شاعر، یک نویسنده، یک نقاش واحد تحقیق کنیم و بتوانیم به روش خودمان و به سادگی از آثار او چیزی معنادار استخراج کنیم. به یک معنا، هر چه ساده تر باشید، روح و انرژی شما سازمان یافته تر خواهد بود. همانطور که یک ضرب المثل قدیمی آناتولی توضیح می دهد; «آب از یک چاه بیست متری می آید، نه از بیست چاه یک متری مجزا.» هرچه افراد، داستان ها و احساسات بیشتری درباره مکانی که اقامت دارید بدانید، سفر شما ساده تر خواهد بود. با این حال، درست مانند خود زندگی، می‌توانیم در لحظات بیداری و نگاه کردن در آنجا بخوابیم.

2- درک

چقدر از خود می‌پرسید که در چند سال گذشته، به‌ویژه در ماه‌های اول امسال، چه چیزی را از تجربیات خود فهمیده‌اید و یافته‌اید؟ آیا زندگی شما در خدمت لحظات گذرا است یا لحظه های بیشتری وجود دارد که نفس شما را بند می آورد؟ چه چیزی را می یابید که لحظه ها و روابطی که در آن بیشترین آرامش را پیدا می کنید حرف به حرف به شما می گوید؟ کسانی که مدام حرف می زنند و دیگران را سرزنش می کنند، کسانی هستند که زندگی خود را تلف می کنند و کسانی که مدام سعی می کنند بفهمند، کسانی هستند که زندگی خود را پر می کنند. همانطور که زندگی خود را پر می کنیم، می توانیم به دیگران کمک کنیم تا زندگی را درک کنند و با آنچه آنها می فهمند، زندگی شادتری بسازند. آیا تا به حال از خود می‌پرسید که در تابستان امسال چه چیزی را آماده یادگیری و درک می‌کنید که هرگز نمی‌دانستید؟

3- لذت بردن

درباره آن فکر کنید، فراموش نشدنی ترین تابستان زندگی شما چه زمانی بود که آثار خوشمزه ای در روح شما به جا گذاشت؟ برای تجربه چیزی مشابه یا حتی بهتر در تابستان امسال چه خواهید کرد؟ لذت منحصربه‌فردی که احساس می‌کنیم، گام به گام افزایش می‌یابد وقتی شب و روز می‌پرسیم که چگونه می‌خواهیم زندگی کنیم و سپس قدم‌های کوچک یا بزرگی به سوی آنچه می‌یابیم برمی‌داریم. از آنجایی که از چیزهایی که آرزو می کنیم نمی ترسیم و به سمت رویاهای خود حرکت می کنیم، می توانیم در مورد وضعیت ذهنی متفاوتی صحبت کنیم. لطفا به یاد داشته باشید که زندگی ما “فانی” است. قبل از اینکه خیلی دیر شود، زندگی تابستان دیگری را برای شما می فرستد که می توانید از آن لذت ببرید و به آن معنا ببخشید، نمی دانم واقعا متوجه آن هستید یا خیر. به جای کامل بودن یا کنترل بیش از حد، بیشتر و بیشتر به آنچه که کمی شادتر و لذت بخش تر می تواند به زندگی شما اضافه کند، نگاه کنید. پس شاید مسئولیت ما این باشد که به انرژی و زیبایی فصولی که در آن زندگی می کنیم، در این دنیای به سرعت در حال تغییر با هزاران فراز و نشیب، ایمان داشته باشیم، و حتی خودمان را با جریان آنها رها کنیم. اول از همه، با همه چیزهایی که داریم و ارزش ها و آثار زیبایی که می توانیم به زندگی اضافه کنیم. یکی از زیباترین انعکاس های “خوب زیستن” یک تابستان خوب است. این تابستان، باشد که “زندگی پر از آفتاب” در درون و بیرون داشته باشید، به طوری که زندگی شما قبل از هر چیز متعلق به شما باشد نه کس دیگری…”

چه فعالیت های ورزشی را می توان در تابستان انجام داد؟

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا