درهم برهم

دیدگاه منفی انرژی را تخلیه می کند!

دیدگاه منفی انرژی را تخلیه می کند!

دیدگاه منفی انرژی را از بین می برد! اولین قدم برای داشتن روانشناسی مثبت، باز بودن ذهن است. افراد با ذهن روشن روی راه حل هایی با ارزیابی درست تمرکز می کنند

Negatif bakış açısı, enerjiyi tüketiyor!
دیدگاه منفی انرژی مصرف می کند< figcaption

ییلدیز بورکویک روانشناس

دیدگاه منفی انرژی را از بین می برد!

خوشبختی احساسی است که در واقع هر فردی دارد، اما گهگاه از خود دور می‌شود و گاهی کاملاً از بین می‌رود.

«علامت این احساس خندیدن یا خندیدن است. چه فردی فکر کند یا با یک لبخند خفیف نگاه کند یا بی اختیار بخندد، آنچه در این فرآیند دریافت می کند یک قدرت مطلق است. می توان با داشتن محتوای فکری مثبت دائماً این قدرت را حفظ کرد. نگاه منفی به زندگی، برعکس خنده، ساختاری منفی است که انرژی را از بین می برد.

گام اول روانشناسی مثبت گرا: شفافیت ذهن

هیچ چیزی وجود ندارد که یک شخص نتواند به آن دست یابد، وقتی که قدرت مطلق را در دست دارد. قدرت مطلق برای برخی به معنای داشتن ذهن سالم، برای برخی به معنای استفاده مناسب از منطق و برای برخی به معنای داشتن ذهن و روح آرام است.

«خداوند روشنی ذهن عنایت فرماید»

کسی که همه چیز را دارد. او نگاه مثبتی به زندگی دارد. اولین قدم برای داشتن روانشناسی مثبت، باز بودن ذهن است. کسی که ذهن باز دارد کل را می بیند. وقتی بچه بودیم، وقتی ما را به مدرسه می فرستادند، پدر و مادرمان می گفتند: «خدا به ما شفافیت بدهد». فردی با ذهن باز ارزیابی های درستی انجام می دهد.

یک فرد راه حل گرا، مثبت اندیش است

هنگام ارزیابی اشتباهی که در یک فرآیند منفی رخ داده است، بدون گیرکردن در موقعیت روی راه حل تمرکز می کند. یک فرد راه‌حل‌مدار، مثبت‌اندیش است. بنابراین، باید به جای مشکل‌محور بودن، به راه‌حل‌محور بودن گرایش داشت.

پایدار باشید!

ثابت بودن نیز بسیار مهم است. باید روی این موضوع پافشاری کرد، البته اصرار باید برای پیشرفت باشد. اصرار بر اطلاعات صحیح و دریافت و حتی انتشار اطلاعات صحیح نه تنها انگیزه فرد را افزایش می دهد بلکه دیدگاه مثبت او را نیز تقویت می کند.

یادگیری ایجاد جایگزین ضروری است!

«فرار از مشکلات به جای مقابله با آنها به معنای استفاده نکردن از فعالیت واقعی مغز است. بنابراین، لازم است از ذهن به درستی استفاده کرد تا همیشه به جلو حرکت کرد و جایگزین‌های مختلف پیدا کرد.

او کسی است که از ذهن خود در جهت درست استفاده می کند و جایگزین می سازد. یادگیری ایجاد جایگزین‌ها و دستیابی به آن بخش‌های ضروری روان‌شناسی مثبت است. یادگیری و تبدیل یادگیری به یک عادت، از هر نظر به فرد و زندگی او ارزش می بخشد.

هدف گذاری مثبت و مثبت اندیشی کسی است که تمام تلاش خود را می کند تا خود را ارزشمندتر کند. بنابراین، یادگیری باید یک هدف باشد. اطمینان از اینکه هیچ روزی بدون یادگیری وجود ندارد، یکی از مهم ترین فرآیندها در سالم تر کردن مغز ما است.

موفقیت همه فرآیندها نیز به شخصی که با آن سازگار است مرتبط است. همه فرآیندهای مثبت و داشتن دیدگاه مثبت کلیدهایی هستند که درهای خوشبختی را باز می کنند.

از خود در برابر این 6 فرد منفی محافظت کنید!

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا