اقتصاد

در حالی که F1 به جذب شرکت‌های ارز دیجیتال ادامه می‌دهد، OKX قرارداد مک لارن را دو برابر می‌کند

در حالی که F1 به جذب شرکت‌های ارز دیجیتال ادامه می‌دهد، OKX قرارداد مک لارن را دو برابر می‌کند

صرافی ارزهای دیجیتال OKX همکاری خود را با تیم مک‌لارن مسابقه فرمول 1 گسترش داده است و برندسازی پرطرفداری را تضمین می‌کند. فضایی روی خودروهای مسابقه‌ای خود برای فصل F1 2024.

لوگوی OKX برای 20 مسابقه از 24 مسابقه فصل آینده، روی غلاف‌های کناری خودروهای F1 مک‌لارن قرار خواهد گرفت. پوشش اولیه خودرو در سال 2024 از طراحی OKX-McLaren “Stealth Mode” در مسابقات جایزه بزرگ سنگاپور و ژاپن در سال 2023 الهام گرفته شده است.

مک لارن ریسینگ F1 ماشین با رنگ OKX روی پایه خود. منبع: مک لارن ریسینگ

مدیر ارشد بازاریابی OKX، حیدر رفیق، به کوین تلگراف گفت که گسترش قرارداد حمایت مالی خود با مک لارن گام بعدی طبیعی است. با توجه به افزایش آگاهی از برند که از طریق مشارکت به دست آورده است. ساید پادها همچنین به عنوان قابل مشاهده ترین نقطه در اتومبیل های مسابقه F1 در نظر گرفته می شوند و آنها را به فضای تبلیغاتی اصلی برای شرکای تیم تبدیل می کند.

«نتایج چشمگیر بوده است. رفیق گفت: مشارکت ما با تیم مک‌لارن F1 به ایجاد آگاهی و شناخت برند OKX از طریق تأثیرگذاری (بیش از سه میلیارد) از طریق تلویزیون و قرار گرفتن در معرض آنلاین کمک کرده است. >این قرارداد همچنین به OKX اجازه می دهد تا از طریق رویدادهای انحصاری که شامل رانندگان F1 تیم می شود، از طرفداران مک لارن استفاده کند. رفیق گفت که رویداد حضوری OKX Race Club در گرندپری سنگاپور در سال 2023، که راننده لاندو نوریس برای دیدار با هواداران در آن شرکت کرد، بیش از 7000 شرکت کننده را به خود جلب کرد.

OKX همچنین 3000 کیف پول OKX Web3 را ثبت کرد که در طول این رویداد ساخته شده اند، که Rafique معتقد است که گواهی بر ارزش فعال سازی هایی است که از طریق این مشارکت امکان پذیر شده است. یک نظرسنجی پس از این رویداد نشان داد که 80٪ از شرکت کنندگان علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد تبادل هستند، که نشان می دهد که طرفداران مک لارن به کاوش در Web3 و امور مالی دیجیتال کشیده شده اند:

“این کاملاً با مأموریت ما برای دسترسی به اقتصاد رمزنگاری برای همه و آموزش عموم در مورد مزایا و فرصت‌های موجود در این فضا مطابقت دارد.”

رفیق همچنین پیشنهاد کرد که این صرافی به دنبال مشارکت بلندمدت با مک لارن است و اظهار داشت که این مشارکت‌ها ارزش را از طول عمر و رشد در طول زمان می‌گیرند.

مرتبط: تنظیم‌کننده دبی مجوز رمزگذاری مشروط را به OKX

«من مشارکت مک لارن-OKX را به‌طور بالقوه دهه‌ها و نسلی می‌دانم. رفیق افزود، من می‌خواهم بچه‌های امروزی OKX و Web3 را با F1 و مک لارن مرتبط کنند، همانطور که من در جوانی عاشق آیرتون سنا و مک لارن شدم.

مدیر اجرایی OKX تأیید کرد که نام تجاری ساید پاد خواهد بود. برای تقویم مسابقه آتی در نظر گرفته شده است، اما جزئیات مالی معامله یا برنامه های آن برای سال 2025 و پس از آن را فاش نمی کند.

OKX یکی از معدود صرافی‌های ارزهای دیجیتال و کسب‌وکارهایی است که در معاملات حمایت مالی و تبلیغاتی با تیم‌های F1 و خود برند F1 شرکت دارند. همانطور که Cointelegraph در 2 ژانویه گزارش داد، پلتفرم شرط‌بندی و کازینو در ارزهای دیجیتال Stake حقوق نام‌گذاری Sauber’s F1 را تضمین کرد. تیم تا سال 2026.

مرتبط: دانیل ریکاردو از F1 در Token2049 به کریپتو می رود

با تأمل در افزایش مشارکت بخش ارزهای دیجیتال در F1 در سال های اخیر، Rafique گفت که این ورزش یک پدیده جهانی است که مورد علاقه مخاطبان طیف وسیعی از گروه های سنی، جمعیتی و پیشینه های اجتماعی-اقتصادی است.

«کریپتو زمانی یک جنبش مردمی خاص بود. اما اکنون نیز به طور پیوسته در حال رشد است و ابزار جدیدی را اضافه می کند و ارتباط و جذابیت خود را برای مخاطبان اصلی گسترش می دهد – به عنوان مثال تأیید ETF بیت کوین در ایالات متحده را در نظر بگیرید.

OKX برای اولین بار در می 2022 با مک لارن به عنوان شریک اصلی تیم F1 خود شریک شد و نام تجاری آن در ماشین مسابقه ای MCL60 در سال 2023 به نمایش درآمد.

Crypto.com یک حامی برجسته بوده است. فرمول 1 از سال 2021، با لوگوی آن در پیست های جایزه بزرگ در اطراف جهان در طول چند تقویم مسابقه گذشته. اپراتور کیف پول و صرافی ارزهای دیجیتال همچنین حامی مالی Aston Martin Aramco Cognizant F1 است. تیم.

مجله: 10 بهترین خواندن طولانی در مورد کریپتو در سال 2023

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا