اقتصاد

تایلند درها را به روی سرمایه گذاری های خرده فروشی در توکن های دیجیتالی با پشتوانه زیرساخت باز می کند

تایلند درها را به روی سرمایه گذاری های خرده فروشی در توکن های دیجیتالی با پشتوانه زیرساخت باز می کند

کمیسیون بورس و اوراق بهادار تایلند (TSEC) محدودیت‌هایی را برای سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی که توکن‌های دیجیتالی را با پشتیبانی پروژه‌های املاک و مستغلات یا زیرساخت‌ها خریداری می‌کنند، برداشته است. پیش از این، سرمایه گذاران خرد محدود به سرمایه گذاری حداکثر 300000 بات (8500 دلار) در این نوع توکن ها بودند.

قوانین به روز شده، منتشر شده در Royal Gazette در 16 ژانویه 2024، این محدودیت را حذف کنید، و به سرمایه گذاران خرد اجازه می دهد تا آزادانه تر در بازار املاک و مستغلات و رمز دیجیتالی مبتنی بر زیرساخت (REIT) سرمایه گذاری کنند.

تصمیم TSEC برای برداشتن محدودیت سرمایه گذاری در حالی صورت می گیرد که بازار ارزهای دیجیتال در این کشور در حال افزایش است. در سپتامبر 2023، بزرگترین بانک تایلند، KBank، کسب و کار مبادلات رمزنگاری Satang را خریداری کرد که نشان دهنده رشد روزافزون آن است. پذیرش دارایی های دیجیتال در سیستم مالی تایلند.

قوانین جدید همچنین امکان ایجاد کیف پول های نگهبانی محلی را فراهم می کند که راه حل های ذخیره دیجیتال امن برای نگهداری دارایی های دیجیتال هستند. کیف پول‌های نگهدارنده در صورتی می‌توانند در تایلند کار کنند که توسط شرکت‌های سهامی عام با تجربه در ذخیره‌سازی دارایی‌های دیجیتال اداره شوند. TSEC همچنین مسئول صدور مجوز برای ارائه دهندگان خدمات دارایی دیجیتال (DASP) برای شروع فعالیت در خطوط تجاری جدید خواهد بود.

موارد مرتبط: KBank تایلند کسب و کار صرافی رمزارز را تصاحب کرد. انتصاب سرتا تاویسین سرمایه دار املاک و مستغلات به عنوان نخست وزیر تایلند در آگوست 2023. تاویسین، مدیر عامل سابق Sansiri، یکی از بزرگترین توسعه دهندگان املاک و مستغلات تایلند، یک سرمایه گذار فعال در دارایی های دیجیتال است و دارای توکن دیجیتالی خود به نام SiriHub Token است.

علاوه بر تغییرات قانونی، دولت تایلند همچنین discount0 بات (274 دلار) به شهروندان بالای 16 سال از طریق شبکه کیف پول دیجیتال. این ابتکار با هدف تقویت اقتصاد و ترویج سواد دیجیتال، از زمان انتخاب تاویسین دو بار به تعویق افتاده است.

مجله: دکتر که در Web3 محقق می شود. سفر تونی پیرس در زمان و مکان

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا