سریال و انمیشن

خرید هاست، دامنه و سرور از godaddy | راهنمای کامل خرید از گوددی

خرید هاست، دامنه و سرور از godaddy | راهنمای کامل خرید از گوددی

آیا می‌دانید گوددی چیست؟ با مزایای گوددی تا چه حد آشنایی دارید؟ در حقیقت سرویس های گوددی یکی از بهترین خدماتی هستند که به صاحبان کسب‌وکار و مدیران دیجیتال مارکتینگ ارائه می‌شوند. شما نیز اگر بخواهید وبسایت خود را به بهترین شکل راه اندازی کنید، استفاده از گوددی را توصیه می‌کنیم. مطالعه این مقاله از پلازا شما را با نحوه خرید از گوددی و مزایا و خدمات آن آشنا می‌کند.

در توضیح کامل‌تر باید بگوییم که Godadday یکی از بزرگ‌ترین ارائه دهنده‌های خدمات ثبت دامنه و هاستینگ در دنیاست. شاید اقدام به خرید از گوددی و پرداخت هزینه‌های سفارش را موانعی برای خود فرض کنید. اما باید بگوییم که اصلاً جای نگرانی نیست. با وجود تحریم‌ها علیه ایران، هنوز هم روش‌هایی وجود دارند که امکان طراحی سایتی باکیفیت را برای دارندگان کسب‌وکارها و مدیران مارکتینگ آسان می‌کنند. چنانچه از این مطلب غافل شوید، روش آسان و امن خرید از Godadday را فرا نخواهید گرفت. در ادامه همراه ما باشید تا بدانید که گوودی چیست، مزایای گوددی را به طور کامل متوجه شوید و برای خرید آن، آسان‌ترین روش را انتخاب کنید.

فهرست مطالب

خرید هاست، دامنه و سرور از Godaddy

Godadday یکی از بزرگ‌ترین ارائه دهنده‌های خدمات ثبت دامنه و هاستینگ است که شهرت جهانی دارد. برای کسب‌وکارهایی مانند فروشگاه‌های اینترنتی که قصد طراحی سایتی حرفه‌ای هستند، گوددی می‌تواند منبع منحصربه‌فردی باشد. اما باید بدانید که بدون اطلاع داشتن درباره سرویس های گوددی، مزایا و روش‌های خرید از آن، نمی‌توان سایت حرفه‌ای را به درستی راه‌اندازی کرد.

گوددی چیست؟

گوددی چیست؟

گوددی Godaddy چیست؟ این سؤالی است که با شنیدن نام گوددی به ذهن خیلی‌ها خطور می‌کند. در پاسخ نیز باید بگوییم که گوددی یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین ارائه‌دهندگان دامنه، هاست و سرور است. افرادی که بخواهند سایت خود را به صورت حرفه‌ای و کامل راه‌اندازی کنند، با گوددی بستر مناسب و فوق‌العاده‌ای را در اختیار خواهند داشت. بعد از اینکه در گوددی عضو می‌شوید، پنل‌های مختلفی در اختیار شما قرار می‌گیرد. سرویس های گوددی در پنل‌ها شرایط مختلفی دارند. شما با توجه سطح دسترسی به هر کدام از امکانات می‌توانید گزینه مورد نظر را پرداخت کنید. سپس برای ادامه خرید از گوددی و پرداخت هزینه‌های آن اقدام نمایید.

اعتبار گوددی

اعتبار گوددی ، مرهون سرویس های گوددی است. در واقع کیفیت بالای خدمات ارائه شده از سوی گوددی است که صاحبان کسب و کارهای آنلاین را به خرید از گوددی ترغیب می‌کنند. از سال 1997 که گوددی فعالیت می‌کند؛ رضایت مشتریان و رتبه‌بندی آنها باعث شد که اکنون شهرت جهانی داشته باشد و مردم از کشورهای مختلف از جمله ایران برای خرید هاست، دامنه، سرور و وردپرس از گوددی خرید کنند.

انواع خدمات و سرویس های گوددی

پیش از این اشاره کردیم که خدمات و سرویس های گوددی باعث جلب توجه و رضایت مشتریان و شهرت جهانی آن شده است. خدمات Godaddy عبارتند از:

1- خرید دامنه از گوددی

خرید هاست از گوددی

برای متقاضیان این امکان وجود دارد که کار خرید و ثبت دامنه را با قیمت‌های مناسب انجام دهند. علاوه بر این ابزارهای مختلفی برای جستجوی دامنه‌های موجود در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا بتوانند پنل مورد نظر را خریداری کنند. باید به این نکته توجه داشته باشید که در صورت ثبت دامنه‌های مختلف با یک اسم، گوددی تخفیف قابل توجی در حدود 69% قیمت برای سفارش‌دهنده دامنه قائل خواهد شد.

2- طراحی وبسایت WebSites

در این بخش از امکانات گوددی ابزارهای لازم برای ساخت، طراحی و مدیریت وبسایت در اختیار شما قرار می‌گیرند به این ترتیب بدون اینکه جستجو انجام دهید، ابزارهایی با کیفتی بالا در خدمت شما خواهند بود. البته این امکان برای شما وجود دارد که طراح وب یا گرافیستی برای انجام و تکمیل پروژه استخدام کنید.

3- وردپرس WordPress

وردپرس یکی از مهم‌ترین سرویس‌های گوددی است که ابزارهای مناسبی برای طراحی سایت، آماده کردن قالب سایت و محتواهای آن در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

4- خرید هاست از گوددی

بخش دیگری از خدمات و سرویس های گوددی وجود دارند که برای تهیه سرور مجازی، سرور اختصاصی و یا میزبانی دامنه وب، سرورهای مبتنی بر ابر (Cloud Server) و همچنین نرم افزارهای مبتنی بر ابر در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

5- امنیت Web Security

امنیت یکی از مهم‌ترین فاکتورها در سایت گوددی است. به این ترتیب اطلاعاتی که روی هاست و سرور خریداری‌شده قرار می‌گیرند، امن هستند. خریداری خدمات و سرویس‌ها نیز بدون بروز مشکلات امنیتی و حریم خصوصی انجام می‌شوند.

6- خرید ایمیل از گوددی

خرید ایمیل از گوددی

در قسمت Email & Office گوددی، گزینه‌هایی برای مدیریت حرفه‌ای ایمیل وبسایت‌های خریداری و طراحی شده وجود دارند. البته نرم‌افزارهای اداری در این قسمت برای کاربران وجود دارند که در هدایت امور وبسایت و ایمیل آن مفید هستند.

مزایای خرید از Godaddy در ایران

مزایا خرید از گوددی عبارتند از:

  • استفاده آسان: رابط کاربری مناسبی دارد و این باعث می‌شود که کاربران به سهولت از تمام سرویس های گودی استفاده کنند.
  • عملکرد: سرعت در پاسخگویی به درخواست‌های ثبت شده یکی از مهم‌ترین مزایای گوددی به حساب می‌آید.
  • ذخیره‌سازی اطلاعات روی سرور: تمام پرونده‌ها و اطلاعات طبق هاستی که انتخاب کرده‌اید و یا سروری که خریداری کرده‌اید، ذخیره می‌شوند.
  • پهنای باند: پهنای باند بالا باعث می‌شود که سایت شما پذیرای ترافیک بالایی از بازدیدکنندگان باشد.

نحوه خرید از Godaddy از ایران

خرید از گوددی چگونه است

هنگامی که تصمیم به خرید هاست، سرور، دامنه و سایر امکانات از گوددی می‌گیرید، باید به آدرس اینترنتی گوددی بروید. اما یادتان باشد که ایران تحریم است و اسم آن را در میان کشورهایی که می‌توانند کار خرید از گوددی را انجام دهند، پیدا نخواهید کرد. اما نباید نگران باشید. به این دلیل که شما می‌توانید با کمک خدماتی که سایت‌های واسط انجام می‌دهند، هزینه سفارش خود را پرداخت کنید.

استفاده از گوددی در ایران

در سال‌های اخیر، استفاده از هاست و دامنه‌ها برای طراحی سایت رواج یافته، بسیاری از کسب‌وکارها ترجیح می‌دهند از سرویس های گوددی برای طراحی سایت خود استفاده کنند تا پلتفرمی عالی برای عرضه خدمات و محصولات خود داشته باشند. اما در ایران با کمک سایت‌های واسط می‌توان خدمات مختلف گوددی را خریداری کرد. در واقع پرداخت سفارش شما در گوددی با عضویت و پرداخت حق اشتراک در این سایت‌های واسط امکان‌پذیر است. در ضمن مقداری کارمزد هنگام پرداخت هزینه خدمات گوددی در سایت واسط به مبلغ سفارش شما افزوده خواهد شد.

با توجه به تحریم‌ها استفاده از گوددی در ایران کمی چالش‌برانگیز است. بهتر است با روشن کردن فیلترشکن یا VPN را پیش از استفاده روشن کنید تا ساختن اکانت، ورود به حساب کاربری و ثبت سفارش به سهولت انجام شود.

  • در گوگل عبارت «شرکت‌های واسط پرداخت ارزی» را تایپ کنید.
  • سپس در میان نتایج جستجو یک سایت را انتخاب کنید.
  • گزینه «خرید هاست خارجی» را برای ثبت درخواست انتخاب نمایید.
  • روی «خرید از Godaddy» را انتخاب نمایید تا سفارش خود برای پرداخت هزینه سرویس گوددی را ثبت کنید.
  • در نهایت میزان هزینه را به دلار وارد کرده و دکمه ثبت درخواست را بزنید.
  • در این حالت نوبت به وارد کردن اطلاعات حساب بانکی شما می‌رسد.
  • با انجام کامل سفارش، شما باید منتظر انجام ادامه کار از سوی کارشناسان سایت واسط باشید.
  • به محض تکمیل سفارش، از سوی سایت واسط و سایت گوددی برای شما پیام ارسال خواهد شد و سرویس در اختیارتان قرار می‌گیرد.

البته شما داشتن کارت های اعتباری بین المللی مانند ویزا کارت و مستر کارت و همچنین حساب های بین المللی قادر خواهید بود خرید خود را از گوددی انجام دهید. برای خرید این کارت ها و یا ساخت حساب بین المللی نیز شرکت های پرداخت ارزی به شما کمک خواهند کرد.

همچنین بخوانید :

نکات مهم هنگام خرید و استفاده از گوددی

باید توجه داشته باشید که امکانات متعددی در هنگام خرید از گوددی در اختیار شما قرار می‌گیرند. هر پنل سطح مشخصی از امکانات و سرویس های گوددی را در اختیار شما قرار می‌دهند. اما هنگامی که تصمیم گرفتید که با خرید از این سایت از مزایای گوددی استفاده کنید، به فکر تغییر آی‌پی باشید. برای سهولت پرداخت هزینه‌ها با کارت اعتباری یا حساب سیستم‌های پرداخت ارزی می‌توانید از خدمات شرکت‌های واسط بهره‌مند شوید.

امنیت خرید از گوددی

پیش از این گفتیم که گوددی برای اینکه کاربران بدون دغدغه از سرویس‌های این سایت بهره‌مند شوند، فاکتورهای مختلفی رعایت می‌شوند تا بستر امنی به وجود آید. اما خرید از گوددی از بسیاری موارد مهم‌تر است. به این معنی که اطلاعات کارت اعتباری و حساب پرداخت ارزی کاربران ایرانی و غیرایرانی محفوظ بماند و تراکنش‌های مالی در بستری امن انجام شوند.

سوالات متداول خرید هاست و دامنه از گوددی

استفاده از گوددی در ایران چگونه است؟

با توجه به تحریم‌ها استفاده از گوددی در ایران کمی چالش‌برانگیز است. بهتر است با روشن کردن فیلترشکن یا VPN را پیش از استفاده روشن کنید تا ساختن اکانت، ورود به حساب کاربری و ثبت سفارش به سهولت انجام شود. علاوه بر این باید در سایت‌های واسط حساب کاربری داشته باشید تا پرداخت هزینه‌ها را بدون دردسر انجام دهید.

انواع خدمات و سرویس های گوددی چیست؟

خرید هاست، خرید سرور، خرید دامنه، خرید ایمیل و خرید وردپرس از امکانات گوددی هستند.

گوددی چیست؟

گوددی یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین ارائه‌دهندگان دامنه، هاست و سرور است. افرادی که بخواهند سایت خود را به صورت حرفه‌ای و کامل راه‌اندازی کنند، با گوددی بستر مناسب و فوق‌العاده‌ای را در اختیار خواهند داشت.

مزایای خرید از Godaddy چیست؟

استفاده آسان، عملکرد سریع، ذخیره‌سازی اطلاعات روی سرور و پهنای باند بالا از مزایای گوددی هستند.

کلام آخر

در این مطلب از پلازا توضیح دادیم که سرویس های گوددی کدامند. سپس شما را با مزایای گوددی آشنا کردیم و توضیح دادیم که استفاده از امکانات این سایت برای طراحی سایتی حرفه‌ای انتخاب دقیقی است. اگر هم نگران پرداخت هزینه‌های سفارش خود از ایران هستید، سایت‌های واسطی وجود دارند که فرآیند پرداخت را با کارت‌‌های اعتباری یا حساب پرداخت ارزی آسان می‌کنند. در نتیجه خرید از گوددی را یکی از اولویت‌های خود قرار دهید.

شما کدام یک از سرویس های گودی را برای طراحی سایت خود انتخاب خواهید کرد؟

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا