اقتصاد

تنظیم کننده مالی هنگ کنگ درها را برای ETF های رمزنگاری نقطه ای باز می کند

تنظیم کننده مالی هنگ کنگ درها را برای ETF های رمزنگاری نقطه ای باز می کند

هنگ کنگ در حال آماده شدن برای استقبال از ETF های رمزنگاری لحظه ای است، زیرا تنظیم کننده مالی آن در 22 دسامبر اعلام کرد که آماده دریافت برنامه های آنها است.

در یک اطلاعیه مشترک امروز، کمیسیون اوراق بهادار و آتی (SFC) و اداره پولی هنگ کنگ، بانک مرکزی بالفعل شهر، اعلام کردند که هر دو سازمان سیاست فعلی خود را برای واسطه‌های درگیر در فعالیت‌های مرتبط با دارایی‌های مجازی بررسی کرده‌اند.

SFC آمادگی خود را برای دریافت درخواست‌های مجوز برای صندوق‌های مختلف، از جمله صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل مبادله دارایی مجازی (VA Spot ETF)، در کنار ETF‌های آتی ارزهای دیجیتال موجود، اعلام کرد.

در بخشنامه‌ای دیگر صادر شده در 22 دسامبر، SFC معیارهایی را برای وجوه برای “سرمایه گذاری مستقیم در توکن های یکسان دارایی مجازی (VA) در دسترس عموم هنگ کنگ در پلت فرم های تجارت دارایی مجازی دارای مجوز SFC (VATP) مشخص می کند.

SFC تاکید کرد که تراکنش های ارز دیجیتال انجام شده توسط این ETF ها باید از طریق پلتفرم های رمزنگاری دارای مجوز SFC یا موسسات مالی مجاز انجام شود. رگولاتور اضافه کرد که اشتراک غیرنقدی و نقدی و بازخرید برای ETFهای مجاز دارایی مجازی (VA) مجاز SFC مجاز است.

در رابطه با نگهداری، SFC تصریح کرد که متولی یا متولی صندوق فقط باید تفویض اختیار کند. عملکرد نگهبانی کریپتو آن به یک پلتفرم تجارت دارایی مجازی (VATP) دارای مجوز SFC یا آنهایی که استانداردهای نگهداری رمزارز تعیین شده توسط HKMA را دارند.

مرتبط: BlockShow با BlockDown برای جشنواره کریپتو در هنگ کنگ متحد می شود.

برای ارزیابی دارایی مجازی نقطه‌ای، شرکت‌های مدیریت صندوق «باید یک رویکرد نمایه‌سازی بر اساس حجم تجارت VA در پلت‌فرم‌های اصلی معاملات VA اتخاذ کنند». در بخشنامه آمده است وجوهی که قصد دارند بیش از 10 درصد ارزش دارایی خالص خود را در معرض کریپتو قرار دهند، باید با SFC مشاوره قبلی انجام دهند.

بر خلاف سرکوب گسترده فعالیت های ارزهای دیجیتال در سرزمین اصلی چین، هنگ کنگ امسال پذیرای شرکت های رمزنگاری بوده است. ، تشویق فعالانه همکاری با بانک ها.

بیانیه های سیاستی در مورد ارزهای دیجیتال برای ارتقای جایگاه خود به عنوان یک مرکز مالی جهانی. در ماه ژوئن، این شهر خود را راه اندازی کرد. سیستم صدور مجوز برای پلتفرم‌های تجارت دارایی‌های مجازی، که صرافی‌های دارای مجوز را قادر می‌سازد تا خدمات تجارت خرده‌فروشی را ارائه دهند.

مجله: آزاردهنده جدید “قانون سفر” هنگ کنگ، 1.14 میلیارد دلار از دارایی های 3AC مسدود شد : آسیا اکسپرس

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا