اقتصاد

تحلیلگران پیش بینی می کنند که کاربران کریپتو در سال 2024 به یک میلیارد نفر خواهند رسید

تحلیلگران پیش بینی می کنند که کاربران کریپتو در سال 2024 به یک میلیارد نفر خواهند رسید

در حالی که سال 2023 کریپتو را در شرایط سختی قرار داد، تحلیلگران همچنان مثبت هستند که صنعت به رشد خود ادامه خواهد داد. برخی پیش بینی می کنند که تعداد کاربران در سال 2024 به یک میلیارد نفر خواهد رسید. 

تحلیلگران صرافی رمزارز Bitfinex در گزارشی تاکید کردند که تا 1 دسامبر، صاحبان ارزهای دیجیتال جهانی به 575 میلیون نفر رسیده بودند. این رقم در ابتدای سال 432 میلیون بود.

تعداد کل تخمینی کاربران کریپتو در سراسر جهان. منبع: Bitfinex

تحلیلگران Bitfinex گفت این تعداد ممکن است “به بین 850 تا 950 میلیون افزایش یابد.” تحلیلگران پیش بینی کردند که اگر شرایط فعلی بازار صعودی تا سال 2024 ادامه پیدا کند، به راحتی می توان به این رشد دست یافت. آنها نوشتند: 

“با نگاهی به سال 2024، و مشروط به شرایط بازار پیش‌بینی می‌کنیم که تعداد دارندگان ارزهای دیجیتال جهانی می‌تواند به بین 850 تا 950 میلیون افزایش یابد […] این پیش‌بینی بر افزایش علاقه جهانی و پذیرش ارزهای دیجیتال تأکید می‌کند.»

تحلیلگران همچنین تاکید کردند که فعالیت های سرمایه گذاری همچنان در این فضا رشد می کند. آنها خاطرنشان کردند که اگر ETF بیت کوین لحظه ای تایید شود، بازار می تواند از جریان های ورودی پیش بینی شده بر اساس نمودارها پیشی بگیرد.

مرتبط: روندهای بازی وب 3 در سال 2024: مدیران اجرایی آینده بازی های بلاک چین را بررسی می کنند

در 20 دسامبر، مدیر عامل Grayscale مایکل سوننشاین در مصاحبه ای با CNBC گفت که تایید بیت کوین ETF نقطه ای می تواند بیت کوین را تقویت کند. مدیر اجرایی گفت که می تواند به بیت کوین اجازه دهد تا به بازار مشاوره در ایالات متحده برسد که است. به ارزش حدود 30 تریلیون دلار.

به غیر از Bitfinex، وب سایت آمار Statista نیز پیش بینی های خاص خود را دارد. برای رشد کاربران کریپتو طبق آمار Statista، تعداد کاربران رمزارز ممکن است در سال 2024 به 833 میلیون نفر برسد و تا سال 2028 به حدود 992 میلیون نفر برسد. 

مجله: توصیه های ویلیام کلمنته سوم برای بیت کوین تا پایان سال 2024 شش رقمی خواهد شد: تالار شعله

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا