اقتصاد

شناسه غیرمتمرکز، گواهی‌های ZK برای امنیت پناهندگان کلیدی هستند – آژانس سازمان ملل

شناسه غیرمتمرکز، گواهی‌های ZK برای امنیت پناهندگان کلیدی هستند – آژانس سازمان ملل

هویت غیرمتمرکز از طریق مدارک دانش صفر (ZK-proofs) برای تضمین ایمنی پناهندگان بسیار مهم است. خزانه دار یکی از آژانس های سازمان ملل می گوید که مجبور به عبور از مرزها شده اند.

کارمن هت، خزانه دار بخش

در حال حاضر ماموریتی برای کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد (UNHCR) است که یک زیرساخت هویتی ایجاد کند تا اطمینان حاصل شود که پناهندگان می توانند به سرعت با هویت تایید شده و دست نخورده مهاجرت کنند. مدیریت مالی و اداری برای UNHCR.

یکی از مستندات چالش‌های پیش روی پناهندگان این است که بتوانند ثابت کنند که چه کسی هستند، همانطور که اغلب اوقات، دولت آنها کلید تأیید هویت آنها را در دست دارد. .

کریستینا کورنر، سردبیر کوین تلگراف، در حال مدیریت میزگردی با مدیرانی از UNHCR، سازمان تجارت جهانی و اتحادیه بین‌المللی مخابرات است. منبع: خانه مرکزی

«خود را به عنوان یک پناهنده تصور کنید که از مرزها عبور می کند. همه قوانین در هر کشوری یکسان نیستند، بنابراین نکته کلیدی [داشتن] سیستمی است که بتواند اعتمادی را تضمین کند که می توانیم به عنوان کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل تضمین کنیم تا مطمئن شویم هویت واقعاً برای افراد در معرض خطر امن و ایمن است.” href=”https://www.youtube.com/watch?v=h3ByHC63ROY” target=”_blank” rel=”noopener nofollow”>توضیح داده شد هت در میزگردی در 14 دسامبر که توسط کریستینا کورنر از Cointelegraph در ژنو، سوئیس.

هت گفت که اجرای ZK-proof می تواند ایمنی پناهندگان را هنگام عبور از مرزها تضمین کند:

«در زمینه پناهندگی ، هویت، حفاظت از داده ها، اطمینان از اینکه بدون مرز است، ایجاد اعتماد، اطمینان از اینکه می توانیم مدارک دانش صفر را به کار ببریم، تکنیک های زیادی برای ایمن تر کردن این موضوع وجود دارد.»

طبق گزارش کنکوردیوم، پناهنده ای که نمی تواند هویت خود را ثابت کند، ممکن است در نهایت از دسترسی به حساب بانکی، فرصت های شغلی و سایر مزایا و خدمات در کشوری که به آن مهاجرت کرده است، محدود شود.

هت استدلال کرد که ZK-proof می تواند به عنوان یک راه حل بالقوه عمل کند. ZK-proofs یک پروتکل رمزنگاری است که به یک طرف اجازه می‌دهد صحت یک عبارت را بدون اشتراک‌گذاری محتوای بیانیه به طرف دیگر ثابت کند.

معمولاً در راه‌حل‌های هویت دیجیتال ادغام می‌شود تا اطمینان حاصل شود که هویت شخص می‌تواند بدون نیاز به مشاهده اسناد اصلی توسط تأییدکننده یا هر شخص دیگری ثابت شود.

اما خزانه‌دار کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل (UNHCR) تلاش بیشتری کرد. برای افزایش باید از سوی تنظیم‌کننده‌ها ارائه شود.

کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد موظف است به پناهندگان، جوامع آواره اجباری، و افراد بدون تابعیت کمک و محافظت کند و در بازگرداندن داوطلبانه آنها، ادغام محلی یا اسکان مجدد آنها به کشور جدید کمک کند. این آژانس در دسامبر 1950، در خلال عواقب جنگ جهانی دوم برای کمک به میلیون‌ها اروپایی که خانه‌های خود را ترک کردند، ایجاد شد.

آژانس سازمان ملل 0_NEPNyc. > پول نقد خلبان پروژه مداخله مبتنی بر در دسامبر 2022 که در آن سکه USD (USDC) استیبل کوین را در کیف پول های قابل دسترسی برای پناهندگان اوکراینی که آواره شده بودند تحویل داد. توسط جنگ اوکراین و روسیه.

هت توضیح داد که این پروژه به پناهندگان اوکراینی امکان دسترسی آسان به فیات را می دهد.

مرتبط: Stellar با کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد برای دادن پول نقد به پناهندگان اوکراینی از طریق USDC

همکاری می کند. >

هت سرعت، دقت و شفافیتی را که با آن می‌توان از سازمان ملل به نیازمندان در سرتاسر جهان انجام داد ستایش کرد:

“[ به دلیل بلاک چین] ما واقعاً می‌توانیم کمک‌ها را در عرض چند دقیقه تحویل دهیم.

هت گفت که کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل نیز بر تقویت سواد مالی و دیجیتال پناهندگان آواره.

“ما آنها را برای آینده آماده می کنیم تا زندگی خود را در مرزها انجام دهند و بتوانیم پول را با خود در انباری امن در کیف خود حمل کنند، بنابراین بسیار فریبنده است.”

“هر بار که دچار بحران می شویم، می خواهیم با کمک نقدی برای نیازهای اولیه پاسخ دهیم. داشتن یک کیف پول دیجیتالی قابل حمل می‌تواند ابزاری قدرتمند برای ارتقای شمول مالی و کمک به مردم برای مشارکت در سواد دیجیتال باشد.” – کارمن هت، @ پناهندگان #Consensus2023 pic.twitter.com/1rN7S3Dm9J

— Stellar (@StellarOrg) 27 آوریل 2023

مجله: میلیاردر زاغه نشین: داستان باورنکردنی کهنه به ثروت Polygon’s Sandeep Nailwal

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا