سریال و انمیشن

فیلم سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان ؛ داستان، بازیگران و نمرات

فیلم سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان ؛ داستان، بازیگران و نمرات

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

فیلم سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان ؛ داستان، بازیگران و نمرات

پس از مدت‌ها انتظار، بالأخره فیلم سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان اکران شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با این فیلم سینمایی جذاب آشنا شویم.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

بازی سیاه‌چاله‌ها و اژدهایان یا همان D&D یکی از آن بازی‌های نقش‌آفرینی محبوب و سرگرم‌کننده است که طرفداران زیادی دارد. اولین بار در سال 2013 بود که خبر ساخت فیلمی بر اساس این بازی توسط کمپانی برادران وارنر اعلام شد. البته پس از مدتی امتیازات این فیلم به پارامونت پیکچرز واگذار شد. طی این سال‌ها کارگردانان و نویسندگان متعددی به این پروژه پیوستند و از آن جدا شدند اما در نهایت، جاناتان گلدستین (Jonathan Goldstein) و جان فرانسیس دلی (John Francis Daley) با همکاری هم و با استفاده از ایده‌هایی که از کارگردانان و نویسندگان قبلی باقی مانده بود، فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves 2023 را ساختند.

اگر شما هم مثل ما از فیلم‌های فانتزی و اکشن خوشتان می‌آید و دوست دارید بدانید داستان این فیلم درباره چیست، نظر منتقدان درباره آن چه بوده و از همه مهم‌تر، چه کسانی در آن بازی می‌کنند، با معرفی فیلم سیاه چال ها و اژدهایان افتخار در میان دزدان پلازا را همراهی کنید. در ضمن اگر دوست دارید با سایر فیلم‌های جدید سال 2023 آشنا شوید، می‌توانید پس از مطالعه این مقاله به فهرست بهترین فیلم های 2023 سری بزنید.

فهرست مطالب:

تاریخ اکران فیلم سیاه‌ چال‌ ها و اژدهایان افتخار در میان دزدان

دانلود فیلم سیاه چال ها و اژدهایان

فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves 2023 برای اولین بار در 10 مارس 2023 (19 اسفند 1401) در جشنواره جنوب از جنوب غربی (South by Southwest) اکران شد. تاریخ اکران عمومی آن نیز 31 مارس 2023 (11 فروردین 1402) صورت گرفت.

همچنین بخوانید :

اولین تاریخ اکرانی که برای این فیلم مشخص شده بود، 23 جولای 2021 (1 مرداد 1400) بود. این تاریخ سپس به خاطر تسهیل در اکران فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One به نوامبر همان سال تغییر پیدا کرد. اما سیاه چال ها و اژدهایان نیز از دست ویروس کرونا در امان نبود و به‌خاطر مشکلاتی که این ویروس ایجاد کرد، اکران این فیلم به اوایل مارس 2023 موکول شد. در آوریل 2022 بود که نام اصلی فیلم یعنی Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves 2023 اعلام شد. چند ماه پس از آن نیز دوباره خبر رسید که اکران این فیلم به تعویق افتاده و قرار است در اواخر مارس 2023 منتشر شود.

خلاصه فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves 2023

فیلم سیاه‌چالها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان

مدت زمان فیلم سیاه‌ چال‌ ها و اژدهایان افتخار در میان دزدان 134 دقیقه و ژانر آن نیز اکشن، کمدی و ماجراجویی است. درباره داستان فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves 2023 نیز باید بگوییم همانطور که از نام فیلم پیداست، در این اثر با گروهی از دزدان همراه می‌شویم. آن‌ها به «یک آدم اشتباه برای دزدیدن یک چیز اشتباه» کمک می‌کنند و حالا باید اشتباه خود را جبران کنند و البته دنیا را نجات بدهند! شاید آن‌ها دزد باشند، اما قرار نیست بگذارند که اتفاقی بسیار وحشتناک برای جهانشان رخ بدهد. اعضای اصلی گروه نیز 5 نفر هستند: یک نقال به نام اجین، یک بربر به نام هولگا، یک شوالیه به نام زنک، یک جادوگر به نام سایمون و البته یک دروید به نام دوریک.

هنرپیشه‌های سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان

در سال 2016 صحبت‌هایی درباره پیوستن انسل الگورت (Ansel Elgort) به این فیلم سینمایی مطرح شده بود اما در دسامبر 2020، خبر رسید که کریس پاین (Chris Pine) به عنوان بازیگر اصلی این فیلم انتخاب شده است. اکثر بازیگران اصلی دیگر نیز در فوریه و مارس 2021 به گروه پیوستند. در سال 2022 نیز اعلام شد برخی از صداپیشگان مجموعه اینترنتی Critical Role در این اثر حضور افتخاری خواهند داشت. در ادامه معرفی و بررسی فیلم سیاه چال ها و اژدهایان: شرافت میان دزدان، با بازیگران این اثر آشنا می‌شویم.

کریس پاین در نقش اجین دارویس

معرفی فیلم سیاه چال ها و اژدهایان افتخار در میان دزدان

کریس پاین بازیگر آمریکایی متولد 26 آگوست 1980 برابر با 4 شهریور 1359 است. او با بازی در فیلم‌های عاشقانه‌ای چون  The Princess Diaries 2 محصول 2004 و Just My Luck محصول 2006 به شهرت رسید. برخی از آثار برجسته کارنامه کاری او، مجموعه فیلم‌های ریبوت Star Trek از 2009 تا کنون، فیلم‌های Wonder Woman و Wonder Woman 1984 به ترتیب محصول 2017 و 2020، فیلم اکشن تریلر حادثه‌ای Unstoppable محصول 2010 و فیلم درام جنایی نئو وسترن Hell or High Water محصول 2016 هستند.

همچنین بخوانید :

میشل رودریگز در نقش هولگا کیلگور

هنرپیشه‌های سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان

میشل رودریگز (Michelle Rodriguez) بازیگر آمریکایی متولد 12 جولای 1978 برابر با 21 تیر 1357 است. او بازیگری را در سال 2000 و با یک فیلم مستقل ورزشی به نام Girlfight آغاز کرد و از همان موقع توانست نظر بسیاری از منتقدان و بینندگان را به خود جلب کند. او پس از آن در فیلم‌های فرنچایز Fast & Furious و  Resident Evil به ایفای نقش پرداخت. برخی از دیگر آثار میشل رودریگز، بازیگر فیلم سیاه‌ چال‌ ها و اژدهایان افتخار در میان دزدان، فیلم تریلر جنایی S.W.A.T محصول 2003، فیلم علمی تخیلی حماسی آواتار محصول 2009، فیلم اکشن Battle: Los Angeles محصول 2011 و فیلم سرقتی نئونوآر Widows محصول 2018 هستند.

رگی-ژان پیج در نقش زنک یندار

تیزر سیاهچالها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان

رگی-ژان پیج (Regé-Jean Page) بازیگر انگلیسی-زیمبابوه‌ای متولد 27 آوریل 1988 برابر با 7 اردیبهشت 1367 است. او شهرت خود را مدیون نقش‌آفرینی در فصل اول سریال عاشقانه بریجرتون (2020) است. برخی از دیگر آثار این هنرپیشه عبارتند از سریال درام Waterloo Road محصول 2015، مینی سریال Roots محصول 2016، سریال درام حقوقی For the People محصول 2018-2019 و فیلم اکشن تریلر The Gray Man محصول 2022.

همچنین بخوانید :

جاستیس اسمیت در نقش سایمون

بازیگران سیاه چال ها و اژدهایان افتخار در میان دزدان ۲۰۲۳

جاستیس اسمیت (Justice Smith) بازیگر آمریکایی متولد 9 آگوست 1995 برابر با 18 مرداد 1374 است. او بازیگری را از سال 2012 آغاز کرد. برخی از مهم‌ترین آثار در کارنامه هنری این بازیگر فیلم سیاه‌ چال‌ ها و اژدهایان افتخار در میان دزدان، عبارتند از فیلم اکشن علمی تخیلی Jurassic World: Fallen Kingdom محصول 2018، فیلم کمدی فانتزی معمایی Pokémon: Detective Pikachu محصول 2019 و فیلم درام عاشقانه نوجوانانه All the Bright Places محصول 2020.

سوفیا لیلیس در نقش دوریک

نقد Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves

سوفیا لیلیس (Sophia Lillis) بازیگر آمریکایی متولد 13 فوریه 2002 برابر با 24 بهمن 1380 است. او بیشتر به خاطر ایفای نقش در فیلم‌های ترسناک It و It: Chapter Two به ترتیب محصول 2017 و 2019 و همچنین سریال طنز تلخ و بلوغ I Am Not Okay with This محصول 2020 از شبکه نتفلیکس شناخته می‌شود. لیلیس را در سال 2018 در مینی سریال تریلر روانشناختی Sharp Objects نیز دیدیم.

هیو گرنت در نقش فورج فیتزویلیام

خلاصه فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves 2023

هیو گرنت (Hugh Grant) بازیگر انگلیسی متولد 9 سپتامبر 1960 (18 شهریور 1339) نقش شخصیت منفی اصلی این فیلم را ایفا می‌کند. گرنت تا کنون جوایز و افتخارات متعددی را از آن خود کرده که از میان آن‌ها می‌توانیم به اسکار، بفتا، گلدن گلوب و سزار افتخاری اشاره کنیم. در سال 2022 مجله Time Out گرنت را به عنوان یکی از بهترین بازیگران تاریخ بریتانیا معرفی کرد.

برخی از آثار برجسته کارنامه هنری هیو گرنت عبارتند از فیلم عاشقانه کمدی Four Weddings and a Funeral محصول 1994، فیلم عاشقانه کمدی Notting Hill محصول 2000، فیلم عاشقانه Love Actually محصول 2003، فیلم بیوگرافی Florence Foster Jenkins محصول 2016، فیلم لایو اکشن انیمیشنی کمدی Paddington 2 محصول 2017، سریال کمدی درام A Very English Scandal محصول 2018 و مینی سریال تریلر روانشناختی و معمایی The Undoing محصول 2020.

همچنین بخوانید :

سایر بازیگران سیاه چال ها و اژدهایان افتخار در میان دزدان ۲۰۲۳ عبارتند از:

  • دیزی هد (Daisy Head) در نقش جادوگر سرخ
  • جیسون وانگ (Jason Wong) در نقش دارالاس
  • کلوئی کلمن (Chloe Coleman) در نقش کیرا دارویس
  • رایلان جکسون (Rylan Jackson) در نقش زنک جوان
  • بردلی کوپر (Bradley Cooper) مارلامین

نقد و نمرات فیلم سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان

حالا که کمی با داستان و بازیگران فیلم سیاه‌چالها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان آشنا شدیم، می‌خواهیم ببینیم که استقبال بینندگان و منتقدان از این فیلم به چه صورت بوده. این اثر پس از اکران مورد تحسین بسیاری قرار گرفت و با استقبال خوبی نیز مواجه شد. سیاه‌چال‌ها و اژدهایان موفق شد امتیاز 7.6 از 10 را از کاربران سایت IMDb بگیرد و رضایت 95 درصد کاربران گوگل را نیز جلب کند. سایت راتن تومیتوز 91 درصد از آراء 251 منتقد نسبت به این فیلم را مثبت ارزیابی کرده و میانگین امتیاز آن در متاکریتیک نیز 72 از 100 است. این در حالیست که 55 منتقد در سایت متاکریتیک درباره این فیلم نظر داده‌اند و 45 نفر آن‌ها نظری مثبت، 7 نفر  مثبت و تنها 3 نفر نظر منفی نسبت به آن داشته‌اند. در ادامه چند نقد Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves را می‌خوانیم.

Original-Cin / جان کرک: 100

اگر یک چیز در زندگی آدم‌های عشق کتاب، جادوگری و شمشیربازی کم بود، یک فیلم سیاه‌چال‌ها و اژدهایان خوب بود که آن را هم دیگر داریم.

The Atlantic / دیوید سیمز: 95

اکشن سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان به خوبی طراحی شده. هر کسی که اثر قبلی‌ای که گلدستین و دالی کارگردانی کرده بودند را پسندیده باشد (فیلم کمدی تریلر شب بازی) می‌داند که این دو نفر در رابطه با جغرافیای مکانی، نسبت به سایر فیلمسازان بلاک‌باستری با دقت بسیار بیشتری عمل می‌کنند. اما من واقعا در قسمت‌های فانتزی داستانی از خوشحالی در آسمان بودم (تاس 20 وجهی این بازی بر پایه هوش می‌چرخد و نه قدرت).

Polygon / رافائل موتامایور: 90

هم یک فیلم فانتزی خوب و هم اقتباسی عالی از یک جلسه بازی است. مانند دعوتنامه‌ای به یک دنیای جدید و بصری‌تر از جهانی است که بازیکنان قهار از پیش نیز عاشقش بودند و البته ظاهرا سازندگان فیلم نیز عاشقش بوده‌اند.

Slashfilm / جیکوب هال: 85

طبیعتا مانند سایر فیلم‌های بزرگ استودیویی که بر اساس موضوعی از پیش شناخته‌شده ساخته می‌شوند، این فیلم پر از صحنه‌های اکشن بزرگ و جلوه‌های ویژه‌ی عظیم است اما جذابیت آن هرگز از بین نمی‌رود.

Screen Daily / نیکی باگان: 80

با وجود جلوه‌های بصری فوق‌العاده‌اش، همچنان موفق‌ترین عنصر این فیلم، تعادل بین دنیای فانتزی ناشناخته و مسائل آشناست.

Total Film / کیت استیبلز: 80

در قلب فیلم و بازی رومیزی، یک حس عمیق جامعه و رفاقت وجود دارد که این چهار وصله ناجور را به خوبی باهم متحد می‌کند.

The Austin Chronicle / ریچارد ویتاکر: ‌ 78

سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان یک فیلم سرقت ارزشمند بزرگ، روشن و رنگارنگ در دنیایی فانتزی، پرشور و بی‌نظیر است.

CNN / برایان لوری: 75

در نهایت، سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان آنقدر خنده و هیجان با خود به ارمغان می‌آورد که ارزش رفتن به سینما را دارد. و در این زمینه‌ها بسیار موفق است.

The New York Times / ایمی نیکلسون: 60

بعد از یک دهه ماندن در پروسه تولید، پروژه‌ای که روی پرده رفته است یک ضربه پر سر و صدا و پیکسلی است که به خوبی ذات این بازی را به نمایش می‌گذارد.

کلام آخر

داستان فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves 2023

ممنون از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید. در این مقاله درباره جزئيات مربوط به فیلم سیاه‌ چال‌ ها و اژدهایان افتخار در میان دزدان صحبت کردیم. نظر شما درباره دانلود فیلم سیاه چال ها و اژدهایان چیست؟ آیا شما هم مثل ما پس از تماشای تیزر سیاهچالها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان بی‌صبرانه منتظر اکران آن بودید؟ این فیلم توانسته انتظاراتتان را برآورده کند؟ نظراتتان را در پایین این صفحه در بخش دیدگاه‌های پلازا با ما در میان بگذارید.

پاراگراف 30 آرون گروپس
منتخب کاربران

منبع:پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا