اقتصاد

با هضم معامله گران اقدام وزارت دادگستری ایالات متحده علیه Binance، CZ، بازارهای کریپتو با هم مخلوط شدند

با هضم معامله گران اقدام وزارت دادگستری ایالات متحده علیه Binance، CZ، بازارهای کریپتو با هم مخلوط شدند

بازارهای ارزهای دیجیتال در 21 نوامبر تحت نوسانات شدیدی قرار گرفتند زیرا وزارت دادگستری (DOJ)، کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) ) و وزارت خزانه داری یک تسویه حساب 4.3 میلیارد دلاری با بایننس را اعلام کردند و اینکه Changpeng Zhao، مدیرعامل سابق بایننس به عنوان بخشی از توافق بر سر پرونده های جنایی و مدنی با صرافی ارزهای دیجیتال، به یک اتهام جنایت اعتراف خواهد کرد.

دادستان کل مریک گارلند اعلام کرد که وزارت دادگستری به توافقی 4.3 میلیارد دلاری با Binance و CZ رسیده است. این توافق، CZ را ملزم می‌کرد که به دلیل نقض عمدی قانون رازداری بانکی اعتراف کند.

علاوه بر مجازات‌های مالی، گارلند اظهار داشت:

«بایننس باید گزارش‌های فعالیت مشکوک را ارائه کند. که طبق قانون لازم بود. شرکت موظف است تراکنش های گذشته را بررسی کرده و فعالیت های مشکوک را به مقامات گزارش دهد. این امر تحقیقات جنایی ما را در مورد فعالیت های مخرب سایبری و جمع آوری کمک های مالی تروریسم، از جمله استفاده از صرافی های ارزهای دیجیتال برای حمایت از گروه هایی مانند حماس، پیش خواهد برد.” ، با بیت کوین (BTC) 1.79% زیان را ثبت کرده و نزدیک به 36700 دلار معامله می شود، در حالی که آلت کوین ها بازیابی اندکی از ضررهای روزانه خود را نشان می دهند.

بازار رمزنگاری قیمت ها در بازه زمانی 1 ساعته منبع: Coin360

اقدام قیمت whipsaw در بازار نشان دهنده تلاش فعالان بازار برای هضم جزئیات اقدام اجرایی در 21 نوامبر علیه صنعت ارزهای دیجیتال است.

در حالی که بازار ارزهای دیجیتال مانند وال استریت زنگ افتتاحیه ندارد، فعالان بازار و معامله گران به طور گسترده ای از تسویه حساب آگاه بودند و قیمت ها قبلاً واکنش نشان داده بودند قبل از کنفرانس مطبوعاتی توسط گارلند، با اره کردن BNB (BNB) به بالاترین حد خود در پنج ماه گذشته قبل از اینکه حتی پیش از برگزاری کنفرانس مطبوعاتی، بیشتر دستاوردهای خود را بازگرداند.

مرتبط: قیمت BNB به دنبال اخبار تسویه حساب DOJ-Binance بالا می رود، سپس کاهش می یابد.

با وجود اخبار منفی در مورد بایننس، کاربران صرافی ها عجله ای برای خروج از پلتفرم یا به طور کلی از صرافی های متمرکز ندارند. طبق گفته گلس‌نود، تغییر موقعیت خالص بیت‌کوین در بایننس بسیار کمتر از رقم ژانویه و جولای است.

Binance Bitcoin جریان خالص منبع: Glassnode

علی‌رغم گزارش‌های منفی، جامعه کریپتو از این تصمیم به عنوان بسته شدن یک فصل استقبال می‌کند و امیدوار است که کل صنعت بتواند به شیوه‌ای مثبت به جلو حرکت کند.

Binance، که ریچارد تنگ را به عنوان مدیرعامل انتخاب کرد در 21 نوامبر پس از استعفای CZ، احساسات جامعه کریپتو در حرکت رو به جلو را تکرار کرد.

این مقاله حاوی توصیه یا توصیه های سرمایه گذاری نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است و خوانندگان باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی یا توهینی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید و توجه داشته باشید رسانه هیچ مسئولیتی در قبال ضرر مالی ندارد و این مطلب برای بالا بردن تجربیات مالی اطلاع رسانی میکند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا