اقتصاد

اکنون 48 هزار دلار هدف قیمت BTC «معقول» است – Filbfilb DecenTrader

اکنون 48 هزار دلار هدف قیمت BTC «معقول» است – Filbfilb DecenTrader

بیت کوین (BTC) همچنان در مسیر نزدیک است تحلیلگر قدیمی Filbfilb می گوید 50,000 دلار در مورد رویداد نصف کردن یارانه بلوک در سال آینده.

در آخرین مصاحبه خود با Cointelegraph، یکی از بنیانگذاران مجموعه معاملاتی DecenTrader نظرات خود را در مورد قیمت BTC به اشتراک می گذارد.

Filbfilb: بیت کوین “شاخص قوی” شکست بازار نزولی را ارائه کرده است

به عقیده Filbfilb، بیت کوین به خوبی و واقعاً خروج خود را از محدوده معاملاتی زیر 30000 دلار تثبیت کرده است، که مشخصه بازار برای بیشتر سال 2023 بود.< /p>

غلبه بر انبوهی از سطوح مقاومت، سوال برای روند صعودی بیت کوین اکنون به نصف شدن قیمت بیت کوین تبدیل می شود.

در آوریل 2024، کمتر از پنج ماه تا این رویداد باقی مانده است و Filbfilb استدلال می کند که یک هدف صعودی “معقول” می تواند دقیقاً پایین تر باشد. علامت 50000 دلار این منعکس کننده مفروضات مصاحبه قبلی او در اوایل سپتامبر است که BTC/USD در قیمت کمتر از 26000 دلار معامله شد.< /p>

گفته شد، کاهش سرمایه به راحتی می تواند اول باشد و روحیه کسانی را که ممکن است قبلاً به صعود قیمت بیت کوین عادت کرده اند، آزمایش کند.

برای کشف آنچه در ماه های آینده می تواند در اختیار داشته باشد، به خواندن ادامه دهید. برای بیت کوین از دیدگاه قیمت فنی.

Cointelegraph (CT): آیا فکر می کنید بیت کوین به طور قطع از محدوده قبلی خود به زیر 30000 دلار خارج شده است؟ چگونه می‌توانید قدرت میانگین‌های متحرک مختلف (MA) را که قبلاً به عنوان مقاومت عمل می‌کردند بسنجید؟

Filbfilb (FF): 20، 50، 100 و میانگین متحرک ساده 200 هفته ای در حال حاضر حدود 30000 دلار است. آنها همچنین در بالای محدوده معاملاتی زیر 30000 دلار و بالای 25000 دلار قرار دارند که بیت کوین 200 روز یا بیشتر در آن سپری کرده است.

این دو با هم نشان می‌دهند که علاقه خرید در زیر وجود خواهد داشت و با هم نشانگر قوی تغییر روند و شکست نسبت به بازار نزولی دو ساله است.

BTC/ نمودار USD با MA نمایش داده شده است. منبع: DecenTrader

CT: جدول زمانی شما برای تایید ETF بیت کوین چیست و فکر می کنید این رویداد برای قیمت گذاری چه خواهد کرد؟

FF: دیدگاه من در مورد ETF یکسان است، و آن این است که تا زمانی که ممکن است به تأخیر می افتد، اما ETF غیرقابل اجتناب است. بازیگران اصلی وقت خود را تلف نمی‌کنند، و بنابراین این موضوع همچنان به زمان بستگی دارد.

با توجه به موقعیت آنها در مورد دستکاری بازار، تعجب نخواهم کرد که ببینم تایید عمداً از سمت چپ آمده است.

CT: اکنون نقطه کنترل را در نمودار قیمت BTC از کجا ترسیم می کنید؟ چه سطوح مقاومت و حمایت (R/S) را تماشا می کنید؟

FF: این واقعاً به بازه زمانی بستگی دارد. چند سال گذشته نشان می دهد که 26000 دلار یک نقطه کنترل مهم است. در طول شش ماه گذشته، نزدیک به 27000 دلار را نشان می دهد.

مقاومت در حدود 38000 تا 41000 دلار وجود دارد. قبل از بسیاری از انفجارهایی که در بین نهادهای رمزنگاری شاهد بودیم، حجم زیادی در آنجا معامله شد. برخی از افراد خارج خواهند شد و برخی دیگر به فکر استقرار مجدد سرمایه در یک محیط جدید خواهند بود. این یک میدان مشاجره واضح است.

BTC/ USD با سطوح فنی کلیدی برجسته شده است. منبع: DecenTrader

CT: در آخرین مصاحبه ما، شما چشم به افزایش قیمت بیت کوین به عنوان بخشی از اقدام قبل از نصف شدن در سه ماهه چهارم داشتید. آیا این دیدگاه از آن زمان بسیار تغییر کرده است؟ برخی نگران هستند که سه ماهه اول 2024 ممکن است اثر معکوس داشته باشد.

FF: فکر می کنم منصفانه است که بگوییم ما شاهد افزایش قیمت در سه ماهه چهارم بوده ایم. مدل چرخه‌ای نشان می‌دهد که Q1 2024 می‌تواند قبل از یک بار دیگر به نیمه‌شدن عقب‌نشینی کند.

مرتبط: نرخ های تامین مالی بازتاب قیمت 69 هزار دلار بیت کوین است – 5 نکته که در این هفته در بیت کوین باید بدانید

افزایش 61.8% فیبوناچی در بازار نزولی — 46000 تا 48000 دلار – به نظر من یک فرض هدف فنی معقول از منظر صعودی خواهد بود.

بیت کوین نمودار مقایسه بازار منبع: DecenTrader

این مقاله حاوی توصیه یا توصیه های سرمایه گذاری نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است و خوانندگان باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی یا توهینی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید و توجه داشته باشید رسانه هیچ مسئولیتی در قبال ضرر مالی ندارد و این مطلب برای بالا بردن تجربیات مالی اطلاع رسانی میکند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا