اقتصاد

با فروش نهنگ های بیت کوین به 35 هزار دلار، قیمت بیت کوین به پایین ترین حد یک هفته اخیر جهش کرد

با فروش نهنگ های بیت کوین به 35 هزار دلار، قیمت بیت کوین به پایین ترین حد یک هفته اخیر جهش کرد

Bitcoin (BTC) پشتیبانی 35000 دلاری را در 14 نوامبر روزانه بسته می شود زیرا فشار سمت فروش باعث کاهش قیمت های چند روزه شده است.

BTC/USD. منبع: TradingView

قیمت بیت کوین 1000 دلار در یک ساعت کاهش می‌یابد

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView کاهش سریع قیمت بیت کوین را دنبال کرد که در یک شمع ساعتی بیش از 1000 دلار سقوط کرد.

بزرگترین ارز رمزنگاری شده در مرز 35000 دلار پشتیبانی شد و سکوی پرشی را برای بازگشت به حدود 35600 دلار در زمان انتشار تشکیل داد.

>

این نوسان ساعاتی پس از آن اتفاق افتاد که در ابتدا یک رویداد خبری مثبت برای بیت کوین و کریپتو به نظر می رسید، با تورم کاهش فراتر از انتظارات.

در همان زمان، با این حال، تحلیلگران خاطرنشان کردند که فراتر از سرمایه گذاران خرده کوچکتر، اشتهای کمی برای خرید BTC در سطوح قبلی وجود دارد بالاترین رکوردهای 18 ماهه.

«در 3 نوامبر، نهنگ‌های بیت‌کوین شروع به رزرو سود کردند، زیرا قیمت دلار بیت‌کوین از 35000 دلار به نزدیک به 38000 دلار افزایش یافت.

“بیش از 15 کیف پول با بیش از 1000 بیت کوین دارایی های خود را فروخته یا مجدداً توزیع کردند.”

نمودار همراه از شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای Glassnode نشان داد که پایین‌ترین همگروهی در حال حاضر در حال حاضر در حال حاضر پایین‌ترین وال است تعداد در حدود یک ماه دیگر.

کیف پول های بیت کوین با موجودی 1000 بیت کوین یا بیشتر. منبع: Glassnode

آپلود پرینت‌های کتاب سفارش Binance BTC/USDT در X (توئیتر سابق) به دنبال داده‌های تورم، در همین حین، شاخص‌های مواد نظارت بر منبع مجدداً بر نیاز به انتظار تأکید کردند. دوره‌های نزولی در یک روند صعودی گسترده‌تر بیت‌کوین.

بخشی از تفسیر قبلی: «به نظر می‌رسید که بازار گزارش تورم اصلی را دوست دارد، اما اجازه ندهید که شما را فریب دهد که فکر کنید «فقط بالا» پایدار خواهد بود». بخوانید.

«هیچ خط مستقیمی وجود ندارد. بازار در حال آزمایش صبر و اعتقاد شماست.»

یک پست بعدی نشان داد که حمایت از پیشنهاد قیمت به قیمت لحظه ای نزدیک می شود – از 33,000 دلار به 34,500 دلار – در حالی که نهنگ ها فروخته می شوند.

انحلال طولانی مدت به بالاترین حد خود در ماه ها رسید

به نظر می رسد خود معامله گران از تغییر قیمت BTC غافل شده اند.

موارد مرتبط: 48000 دلار اکنون هدف قیمت BTC “معقول” است — Filbfilb

داده های DecenTrader’s منبع نظارت زنجیره ای CoinGlass بیشترین حجم انحلال‌های طولانی مدت روزانه BTC را در چند ماه نشان داد. .

مجموعاً این مبلغ برای 14 نوامبر 120 میلیون دلار بود که تقریباً برابر با انحلال کوتاه مدت بیت کوین بود که با افزایش قیمت بیت کوین به 38000 دلار در هفته گذشته همراه بود. نزدیک به 300 میلیون دلار.

نمودار انحلال‌های رمزنگاری (نمایش). منبع: CoinGlass

این مقاله حاوی توصیه یا توصیه های سرمایه گذاری نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است و خوانندگان باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی یا توهینی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید و توجه داشته باشید رسانه هیچ مسئولیتی در قبال ضرر مالی ندارد و این مطلب برای بالا بردن تجربیات مالی اطلاع رسانی میکند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا