اخبار روز

قانون جوانی جمعیت یک برنامه جامع است

قانون جوانی جمعیت یک برنامه جامع است

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

قانون جوانی جمعیت یک برنامه جامع است

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین بانکی‌پور شامگاه پنجشنبه در جشن چندقلوها در اردستان، اظهار داشت: قانون جوانی جمعیت یک برنامه جامع است و با توجه به چند بعدی بودن مسئله جمعیت باید به همه ابعاد آن پرداخته شود و مسئولیت قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان‌ها با فرماندار است.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی افزود: طبق مصوبه ستاد ملی جوانی جمعیت در هر دستگاهی در شهرستان‌ها قرارگاه جوانی جمعیت تشکیل شده و باید در این قرارگاه، تمام گره‌ها و مشکلات برطرف شود همچنین یک برنامه پنج ساله نیز داشته باشیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس، خاطرنشان کرد: طبق سخنان مقام معظم رهبری باید تا پایان برنامه هفتم به نرخ باروری ۲/۵ دست پیدا کنیم و در اردستان باید سالی ۱۱ درصد نرخ باروری آن افزایش یابد تا به قانون و نرخ واقعی خود برسیم.

بانکی پور تصریح کرد: بطور ویژه مسئله زمین را دنبال کرده‌ام و خوشبختانه اردستان هیچ مشکلی در زمین ندارد همچنین مسئله زمین از اصلی‌ترین موضوعات در حوزه جوانی جمعیت است که باید در این خصوص پیگیری‌های لازم انجام شود.

وی یادآور شد: لازم است که اطلاع‌رسانی های لازم در ارتباط با مزایای قانون حمایت از جوانی جمعیت از سوی رسانه‌ها انجام شود تا مردم نسبت به این موضوع و قانون امیدوار باشند همچنین دستگاه‌هایی که در راستای اجرای قانون حرکت نکرده و مانع می‌شوند، باید در رسانه‌ها معرفی شوند.

کمبود فضاهای فرهنگی و تفریحی چالش بزرگ در اردستان

سید محمد هادی احمدی‌طبا، فرماندار اردستان نیز اظهار کرد: در حوزه جوانی جمعیت در طول یک‌سال گذشته رویدادهای خوبی را داشتیم و در راستای قانون جوانی جمعیت الحاق بیش از ۷۰ هکتار زمین در حال انجام است.

وی یادآور شد: کمبود فضاهای فرهنگی-تفریحی از اصلی‌ترین مشکلات اردستان است و در شهرستان اردستان سرانه فضای سبز کم بوده همچنین فضاهای تفریحی همچون شهربازی در این شهرستان وجود ندارد.

فرماندار اردستان بیان کرد: در حال حاضر آمار اشتغال خوبی در شهرستان اردستان موجود بوده و قانون جوانی جمعیت در دو حوزه ارشاد و ورزش در حال اجرا است.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا