درهم برهم

آیا شما “انسان” هستید یا “خارج”؟

آیا شما “انسان” هستید یا “خارج”؟

2012 مانند هر سال جدید، آبستن خوب و بد، درست و نادرست، تلخ و شیرین است. سال 2012 آبستن انسانیت و غیر انسانیت است. بنابراین، امسال کدام یک خواهید بود؟ انسان/انسان یا بیرون/سان؟

2012

از هیچ انسانی سوال نمی شود که آیا می خواهد به دنیا بیاید یا نه. والدین ما، برنامه ریزی شده یا بدون برنامه، ما را به دنیا می آورند. در اولین ثانیه هایی که با زندگی روبرو می شویم، اولین واکنش ما به آن گریه است. ما جای خود را در نظم موجود می گیریم تا بتوانیم نقش هایی را که بعداً به ما داده می شود، انجام دهیم.

صدها عامل ما را در این نظم شکل می دهند. برخی از این عوامل عبارتند از: عوامل خانوادگی، محیطی، اجتماعی و اقتصادی.

هر عاملی که در زندگی ما وجود دارد یا خواهد بود، شخصیت، خواسته ها، ارزش های اخلاقی، رشد فردی و سبک زندگی ما را ایجاد می کند.

>

هر کدام از ما بدون استثنا طعم شیرینی را در کنار درد، بی مهری را در کنار عشق، ناسالمی را در کنار سلامتی، از هم گسیختگی را در کنار صداقت، تنهایی در جمع، ناراحتی را در کنار شادی، خیانت را در کنار وفاداری می چشیم.

بسیاری از چیزها در زندگی، به غیر از دلایلی که کنترلی روی آنها نداریم، بسته به دست ما، یا گسترش می یابند یا بدون دلیل منحل می شوند.

به هر حال، مهم نیست که چگونه همه اینها پیشرفت می کنند، اگر روح پاکی در درون خود داشته باشیم

ما به خود اجازه نمی دهیم که از انسانیت خود بیگانه شویم یا بیگانه شویم. اینکه بتوانیم از اراده و اراده قوی خود یعنی اراده آزادمان استفاده کنیم، ما را هم قوی و هم نجیب می کند.

به نظر من، برخی از ویژگی‌های انسان بودن به شرح زیر است: دانستن اینکه فقط برای زندگی خود به دنیا نیامده‌اید، هرگز عشق درونتان را نکشید، توانایی استفاده از توانایی همدلی و پذیرش آن را داشته باشید. چیزی وجود دارد که می توانید از انواع موجودات یاد بگیرید. حقیقت در مجموع این صفات زیبا و مانند آن;

و به نظر من، برخی از ویژگی‌های بیرون/سان بودن عبارتند از: ارزش قائل شدن فقط برای وجود خود در جهان، توانایی ارائه عشق به مردم تنها در صورت تمایل، توانایی نادیده گرفتن وجود احساسی به نام همدلی، عدم علاقه به رویدادها و احساساتی است که موجودات زنده دیگر تجربه می کنند.

2012، مانند هر سال جدید، آبستن خوبی، بد، درست، نادرست، تلخ و شیرین است.

سال 2012 حامل انسان/انسان و بیرون/انسان است.

باشه!

امسال کدام یک خواهید بود؟

انسان یا خارج/سن؟

[تقسیم کننده]

نویسنده: سرپیل چاووش اوغلو   ‖  شماره ۷۶ | 01 ژانویه 2012 ساعت 00:00 UTC+2

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا