فناوری

آفیس 2021 Pro Plus توسط Microsoft: با 27.78 دلار پرو کنید! فقط داخلی …!

آزادسازی قدرت مایکروسافت آفیس جدید: Office 2021 Pro Plus را فقط با 27.78 دلار بخرید!

هر دو آفیس 2021 پرو و ​​آفیس 2019 پرو مجوزهای مادام العمر هستند. کسانی که ترجیح می دهند برای یک مجموعه آفیس یک بار هزینه کنند و به طور نامحدود از آن استفاده کنند، نرم افزار کاملاً جامع آفیس را دریافت می کنند. بگذارید تفاوت‌های آفیس 2021 پرو و ​​آفیس 2019 پرو را به شما بگویم، که می‌تواند به شما کمک کند تا مناسب‌تر را انتخاب کنید. بر خلاف آفیس 2019، آفیس 2021 بر کار تیمی و همکاری تاکید بیشتری دارد. یک مثال بارز گنجاندن Teams در آفیس 2021 است. تیم‌ها مجموعه آفیس را قادر می‌سازند تا از کارها و ارتباطات مرتبط با دستگاه و مکان پشتیبانی کند. این امر به ویژه در عصر کار از راه دور و دفاتر خانگی بسیار مهم است.

درباره نسخه مجموعه آفیس مورد نظر خود با دقت فکر کنید. چیزی که قرار است با آن روبرو شوید مقرون به صرفه ترین کدهای نرم افزاری هستند که می توانند باعث افت فک شما شوند. Godeal24 یک فروش ویژه دفتر را راه‌اندازی می‌کند که در آن می‌توانید Office 2021 Pro Plus فقط 27.78 دلار و Office 2019 Pro Plus با 24.48 دلار. کامپیوتر آفیس 2021 پرو 5 را بخرید، کامپیوتر واحد به 16.56 دلار قیمت دارد! کاربران مک می‌خواهند رازهای Office Suite را با هم کشف و کشف کنند. Office 2021 Home and Business برای Mac فقط 54.18 دلار است! پیشنهاد محدود به زودی از بین رفت! تیم خدمات مشتری Godeal24 در کلیدهای دیجیتال حرفه ای است! می توانید به موقع با آنها مشورت کنید! همچنین تضمین مادام العمر پس از فروش وجود دارد که خرید شما بدون دردسر خواهد بود!

با هزینه کم بهره وری خود را افزایش دهید! پیشنهاد با زمان محدود!

یکی از پرکاربردترین سیستم عامل ها در سطح جهانی – Windows 11 Pro. اهمیت آن را که به طرق مختلف می توان برجسته کرد، در انتظار کشف شماست!

همین امروز بسته مقرون به صرفه خود را دریافت کنید! (کد کوپن “SGO62”)

فروش شگفت انگیز باعث افت فک شما می شود! بسیار عالی است!

راحت ترین راه برای دریافت ابزار Godeal24 است. کلیدهای کاری و خدمات حرفه ای مشتری خرید شما را بدون نگرانی می کند!

>>>دریافت ابزارهای بیشتر

چگونه با استفاده از PayPal یا PayPal-Secured Card Credit Transaction پرداخت کنیم؟

توصیه می‌کنیم خوانندگان ما با استفاده از PayPal یا تراکنش CC ایمن شده توسط PayPal پرداخت کنند.

  • به صفحه پرداخت بروید و به عنوان مهمان ادامه دهید (یا حساب کاربری بسازید).
  • جزئیات صورتحساب خود را وارد کنید.
  • می‌بینید که گزینه Cwalletco به طور خودکار در اینجا انتخاب شده است. نگران نباشید، بعداً می‌توانید از PayPal برای پرداخت ایمن با استفاده از CC خود استفاده کنید. در حال حاضر، روی ادامه و “ثبت سفارش”
  • کلیک کنید

  • تراکنش PayPal یا PayPal-Secured-Credit-Card را انتخاب کنید و اکنون پرداخت را کلیک کنید.

  • اکنون به درگاه امن PayPal هدایت می‌شوید، جایی که می‌توانید از طریق PayPal پرداخت کنید یا جزئیات CC خود را وارد کرده و تراکنش را تکمیل کنید.

خرید بدون دردسر را با تحویل دیجیتال Godeal24 تجربه کنید، که نرم افزار شما را مستقیماً در عرض چند ثانیه پس از خرید به ایمیل شما ارسال می کند. به علاوه، با TrustPilot رتبه عالی ۹۸٪ و پشتیبانی فنی متخصص ۲۴ ساعته، شما می توانید از کیفیت محصولی که می خرید مطمئن باشید. این فرصت را از دست ندهید تا 90٪ در نرم افزار مورد نیاز خود برای کار یا بازی صرفه جویی کنید.

  • تحویل کلیدها ممکن است تا 24 ساعت کاری طول بکشد.

در Godeal24، می‌توانید با مجوزهای تخفیف‌خورده Microsoft، نرم‌افزارهای اصلی امنیت فناوری اطلاعات و سایر ابزارهای رایانه‌ای در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. Windows OS و MS Office را با قیمتی بی نظیر دریافت کنید. خرید بدون دردسر را با تحویل دیجیتال Godeal24 تجربه کنید، که نرم افزار شما را مستقیماً در عرض چند ثانیه پس از خرید به ایمیل شما ارسال می کند. به‌علاوه، با رتبه‌بندی TrustPilot 98% عالی و پشتیبانی فنی متخصص 24 ساعته، می‌توانید از کیفیت محصولی که می‌خرید مطمئن باشید.

Godeal24 قول می دهد که پشتیبانی فنی حرفه ای 24 ساعته و خدمات پس از فروش مادام العمر را ارائه می دهد و شما می توانید بدون مشکل از محصول استفاده کنید!

با Godeal24 تماس بگیرید: service@godeal24.com

سلب مسئولیت اخلاقی: این یک پست پولی و حمایت شده است. ما هیچ کمیسیونی در فروش دریافت نمی کنیم. کدهای وابسته برای پیگیری فروش ممکن است توسط فروشنده درج شود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا