اخبار روزاقتصاد

اولین دلار مصنوعی با پشتوانه بیت کوین که با بازدهی 25 درصدی عرضه شد

اولین دلار مصنوعی با پشتوانه بیت کوین که با بازدهی 25 درصدی عرضه شد

Hermetica از راه اندازی اولین دلار مصنوعی ایالات متحده با پشتوانه بیت کوین با بازدهی خبر داد. ایجاد قابلیت‌هایی در جدیدترین توسعه برای تامین مالی غیرمتمرکز بومی بیت‌کوین (DeFi).

بر اساس اعلام هرمتیکا، دلار مصنوعی جدید USDh که قرار است در ماه ژوئن عرضه شود، بازدهی تا 25% را به کاربران ارائه می‌دهد. با کوین تلگراف به اشتراک گذاشته شده است.

به گفته جاکوب شیلینگر، دلار مصنوعی جدید به بیت کوین داران امکان می دهد تا دلارهای آمریکایی خود را بدون نیاز به اعتماد به سیستم بانکی یا قرار گرفتن در معرض محصولات غیر مرتبط با بیت کوین نگه دارند و بازدهی کسب کنند. ، بنیانگذار و مدیر عامل آزمایشگاه هرمتیکا.

شیلینگر به کوین تلگراف گفت:

“دلار USD نقشی اساسی در افزایش نقدینگی و جدید خواهد داشت. موارد استفاده از بیت کوین DeFi، به بیت کوین داران امکان داد و ستد، وام دادن و تراکنش با یک دارایی دلاری را که کاملاً توسط بیت کوین پشتیبانی می شود، می دهد.

Hermetica یک پشته است. -پروتکل بومی DeFi در بیت کوین و بخشی از یک جنبش گسترده تر به نام بیت کوین دفای (BTCFi) که هدف آن آوردن قابلیت های DeFi به اولین شبکه بلاک چین در جهان است.

مرتبط:‘Mr. 100 برای اولین بار پس از نصف شدن، افت بیت کوین را می خرد – آیا بیت کوین پایین است؟

آیا بازدهی 25 درصدی در بلندمدت پایدار است؟

راه اندازی اولین بیت کوین (BTC) دو ماه پس از USDe اتنا راه اندازی شد با بازدهی 27.6 درصدی برای دارندگان، که نگرانی های گسترده ای در مورد پایداری پروتکل ایجاد می کند.

نگرانی های مشابهی می تواند برای USDh هرمتیکا ایجاد شود، زیرا بازده درصدی 25 درصدی سالانه (APY) به طور قابل توجهی بالاتر از بازدهی 20 درصدی است که توسط پروتکل لنگر در TerraUSD (UST) قبل از سقوط الگوریتمی ناشر استیبل کوین Terra در می 2022.

طبق گفته مدیر عامل هرمتیکا، بازدهی پایدار است و از نرخ های تامین مالی آتی ناشی می شود. شیلینگر توضیح داد:

“این بازده بومی بیت کوین با تقاضای بازار برای اهرم طولانی در نوسان است. داده های بک تست ما از ژانویه 2021 تا مارس 2024 میانگین APY 11.71٪ را نشان می دهد. در بازار صعودی سال 2022، بازده سالانه 26.11 درصد بود.”

شیلینگر افزود که تقاضا برای معاملات آتی بیت کوین بازده USDh را پایدار نگه می دارد:

“به دلیل تقاضای ساختاری برای اهرم طولانی مدت در بازارهای آتی بیت کوین، بازدهی پایدار است.”

به طور فزاینده ای، پروتکل های بیشتری در حال ایجاد قابلیت های کاربردی و DeFi بیشتر در اطراف بیت کوین، امن ترین شبکه بلاک چین در جهان هستند. شیلینگر معتقد است که معرفی Ordinals یکی از مهمترین کاتالیزورهای BTCFi بود. او گفت:

“ما معتقدیم بیت کوین DeFi در 5 سال آینده با اتریوم دیفای مطابقت خواهد داشت و آن را تحت الشعاع قرار می دهد. ما در حال حاضر شاهد ماه هایی هستیم که حجم معاملات Ordinals از مجموع حجم معاملات NFT های اتریوم و سولانا بیشتر است. بیت کوین DeFi با بیش از 1 تریلیون دلار سرمایه پنهان BTC، برای رشد انفجاری آماده شده است.بزرگترین نهنگ Friend.tech در حالی که کاربران در تلاش برای ادعای ادعا هستند، توکن ها را تخلیه می کند. airdrop

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا