سریال و انمیشن

معرفی بهترین آیتم‌ها و اسلحه‌های بازی فورت نایت

معرفی بهترین آیتم‌ها و اسلحه‌های بازی فورت نایت

بازی Fortnite از بهترین عناوین بتل آنلاین در پلتفرم‌های گوناگون بوده است که در آن آیتم‌های بسیاری وجود دارد. اگر به دنبال آن هستید تا با فهرستی از بهترین آیتم‌های بازی فورت نایت آشنا شوید، کافیست که در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

همچنین بخوانید :

گیمرهای حرفه‌ای خوب می‌دانند که با خریداری آیتم‌ها در بازی فورتنایت می‌توانند سطح بهتری از نبرد را ارائه دهند؛ زیرا در این زمینه، با قدرت بیشتری در ماموریت‌ها حضور خواهند یافت. در همین زمینه، آیتم های بازی فورت نایت برای خرید، فرصت مناسبی محسوب می‌شود تا بتوانید با ویژگی‌های بیشتری نسبت به سایر گیمرها در بازی Fortnite حضور پیدا کنید. در این زمینه، اگر با موارد خوبی در این خصوص آشنا نیستید و به نوعی می‌خواهید که بهترین اسلحه‌های بازی فورت نایت را بشناسید، کافیست که در ادامه سایت پلازا را دنبال نمایید.

فهرست مطالب

بهترین آیتم‌های بازی فورت نایت

با توجه به توضیحات ابتدایی که درخصوص بازی Fortnite و آیتم های بازی فورت نایت برای خرید قرار گرفت، در ادامه می‌توانید با اطلاعات و دانش بالاتری به سراغ خرید آیتم‌ها بروید. بدون شک استفاده از این گزینه‌ها، در کنار افزایش قدرت شما، می‌تواند روی سفارشی سازی کاراکترها و یا زیباسازی سلاح‌ها تاثیر مهمی داشته باشد. پیشروی در بازی براساس سلیقه‌ی شخصی بدون شک حس بهتری را به گیمر منتقل خواهد نمود. ناگفته نماند که برخی از این موارد، مربوط به بهترین اسلحه‌های بازی فورت نایت و برخی دیگر، مربوط به شخصیت‌ها است که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد.

1. تفنگ ساچمه ای سنگین

تفنگ ساچمه ای سنگین

شاتگان‌ها در فورتنایت بدون شک از بهترین سلاح‌ها بودند که قدرت شلیک بالای آنها می‌تواند در شرایط مختلفی این سلاح را به گزینه خوبی برای گیمرها تبدیل نماید. در کنار این موضوع، سرعت شلیک پایین ممکن است برای برخی کاربران که روش استفاده درست از آن را نمی‌دانند مشکل ساز باشد. این سلاح در مقایسه با تفنگ‌های معمولی می‌تواند تخریب بیشتری را به ثبت برساند اما باید حواستان به دشمنان باشد؛ زیرا در صورتی که نتوانید هدف را به درستی رهگیری کنید، این فرصت را به آنها داده‌اید تا آنها شما را با سلاح‌های خود زخمی و یا به مرگ بکشانند.

2. Hand Cannon

Hand Cannon

تپانچه‌ها یکی از ‌اصلی‌ترین سلاح‌های موجود در بازی‌های بتل آنلاین به ویژه فورتنایت بوده است که بد نیست بدانید این سلاح از دقت تیر بسیار عالی برخوردار بوده و می‌تواند برای گیمرهای حرفه‌ای که تیر سلاح اصلی شان به اتمام رسیده گزینه مفیدی باشد. قدرت تخریب پذیری و هدشات دو برابری این سلاح نسبت به گزینه‌های دیگر می‌تواند به شما این امکان را بدهد تا در شرایط دشوار بدون نیاز به شلیک‌های پیاپی بتوانید دشمنان خود را با تیرهای کمتر نابود نمایید.

3. Scoped AR

Scoped AR

Scoped AR یکی از اولین سلاح‌هایی بود که در بازی فورتنایت به نمایش گذاشته شد و در حقیقت یک نوع سلاح بسیار عالی برای مقابله با دشمنان در برد بلند و متوسط بوده است. یکی از ایراداتی که در این سلاح دیده شده، سرعت شلیک پایین آن بوده است. اما برخلاف این موضوع، نحوه کارکرد اتوماتیک آن می‌تواند بسیاری از مشکلات شما را تحت پوشش قرار دهد. این سلاح یک گزینه بسیار کشنده در مناطق با فضای آزاد بوده است که پیشنهاد می‌شود از به کارگیری آن در مناطقی که با تراکم پوششی محدودی مواجه است، خودداری نمایید تا مشکلی برای شما و نیروهای خودی ایجاد نشود.

همچنین بخوانید :

4. Impulse Grenade

Impulse Grenade

این آیتم که به نارنجک ضربه‌ای نیز معروف بوده، یکی از بهترین آیتم‌های موجود در بازی فورتنایت بوده که متاسفانه به شدت کمیاب بوده است. با استفاده از این سلاح می‌توانید حریفان را از خود دور کنید اما باید به این موضوع دقت داشته باشید که این سلاح هیچگونه آسیبی به دشمنان وارد نمی‌کند و فقط فاصله آنها با شما را بیشتر می‌کند. در مواقعی که چندین تن از نیروهای دشمن در حال نزدیک شدن به شما بودند استفاده از این سلاح می‌تواند موقعیت شما را بهینه نماید به نیروهای خودی بپیوندید و یا از دست دشمنان فرار کنید.

5. Port-A-Fort

Port-A-Fort

آیتم Port-A-Fort اساساٌ یک نوع سیستم پوششی قابل حمل به شمار می‌رود که در عرض چند ثانیه می‌توانید یک مانع مستحکم را ایجاد کنید و به نوعی با یک دژ ساده در برابر حملات دشمنان ایستادگی نمایید. این آیتم، که به نوعی یک سلاح برتر در میان آیتم‌های فورتنایت به شمار می‌رود، این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید از تیرها و سلاح‌های دشمنان در امان بمانید؛ زیرا ساختاری که این سلاح در اختیار شما قرار می‌دهد، نسبتاً محکم بوده اما در برابر حملات شدید دشمنان ممکن است به ویرانه تبدیل شود؛ پس گزینه مناسبی برای پنهان شدن طولانی نخواهد بود. اغلب گیمرهایی که از این سلاح استفاده می‌کنند، برای در امان ماندن از تک تیراندازها به سراغ پیاده‌سازی آن می‌روند که در موقعیت‌های مختلف می‌تواند بسیار مفید واقع شود.

6. Rift-To-Go

Rift-To-Go

این آیتم کمکی، با سرعت عمل بالای خود که کمتر از نیم ثانیه به طول خواهد انجامید، می‌تواند برای اکثر حریفان شما مشکلات بسیاری را ایجاد کند. با پرتاب نمودن این آیتم می‌توانید فرصت مناسبی را برای فرار پیدا کنید و در شرایطی که احساس می‌کنید بازی علیه شما و تیمتان است با استفاده از این سلاح می‌توانید موقعیت خود را به نوعی تحت پوشش قرار دهید تا فرصت بیشتری به فرار و یا پنهان شدن دسترسی داشته باشید. یکی از ایراداتی که در این سلاح دیده می‌شود، استفاده دشوار از آن بوده که در این زمینه باید حواستان حسابی به نحوه استفاده از آن باشد تا در محیطی که نیروهای خودی در آنجا حضور دارند این سلاح را به کارگیری نکنید.

همچنین بخوانید :

7. Grenade Launcher

Grenade Launcher

متاسفانه در بازی‌های بتل آنلاین نظیر فورتنایت گیمرهایی حضور دارند که توان مقابله مستقیم با کاربران دیگر را ندارند و به همین دلیل با پنهان شدن در ساختمان‌ها به دنبال آن هستند تا دشمنان خود را از پای در بیاورند. در این زمینه، سازندگان فورتنایت سلاحی تحت عنوان نارنجک انداز را طراحی و ارائه کردند که با دستیابی به آن می‌توانید از فاصله مناسب منطقه وسیعی از یک ساختمان یا اتاق را مورد انفجار قرار دهید تا نیروهایی که در آن حضور دارند با آسیب جدی مواجه شوند. برای این سلاح فرقی نمی‌کند که چه چیزی در مقابلش ایستاده است؛ زیرا قدرت تخریب پذیری بالای آن می‌تواند سازه‌های بسیاری را تخریب کند و نیروهایی که در پشت آنها پنهان شده‌اند را به کام مرگ بکشاند. سرعت شلیک کم، می‌تواند یکی از اصلی‌ترین محدودیت‌های این سلاح به شمار بیاید که نباید آن را نادیده بگیرید.

سخن پایانی

معرفی و بررسی بهترین آیتم‌های بازی فورت نایت به پایان رسید که در طول این نوشته به موارد مختلفی نظیر آیتم های بازی فورت نایت برای خرید، اشاره شد که مابین آن با بهترین اسلحه‌های بازی فورت نایت نیز آشنا شدید. شما عزیزان در ادامه این مقاله می‌توانید سهیم باشید و دیگر آیتم‌هایی که به نظرتان می‌تواند مفید واقع شود را برایمان ارسال نمایید. در کنار این موضوع، بدنیست بدانید که نقدهای شما می‌تواند برای افزایش سطح کیفی این مقاله نقش مهمی داشته باشد؛ پس با سایت پلازا همراه باشید.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا