کسب و کار

چرا شرکت شما باید در زمان رکود در فروش ورودی سرمایه گذاری کند [بینش کارشناسان]

چرا شرکت شما باید در زمان رکود در فروش ورودی سرمایه گذاری کند [بینش کارشناسان]

فرایند فروش موفق هنوز در دوران رکود اقتصادی امکان پذیر است، حتی اگر به نظر برسد که همه مشتریان بالقوه شما درهای خود را بسته اند. شما احتمالاً از روش فروش ورودی استفاده می‌کنید، جایی که فرآیند شما بر روی هر سرنخ خاص متمرکز و سفارشی‌تر می‌شود.

salesperson investing in inbound sales during a recession

در این پست، از دان تایر، یک بازاریابی HubSpot بشنوید همکار و متخصص در فروش ورودی، برای اطلاع از اینکه چرا استفاده از این روش در دوران رکود موثر و مهم است.

Free Download: Sales Plan Template

چرا سرمایه گذاری در فروش ورودی در دوران رکود مهم است؟

فروش ورودی روی نیازها و درد مشتری شما تمرکز می کند امتیاز و ایجاد یک فرآیند فروش خاص برای سفر خریدار فردی آنها.

درباره مشکلات و چالش‌های مشتریان احتمالی و اینکه آیا محصول یا خدمات شما مناسب است یا خیر، اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد، و پیشنهادات ارزشی ارائه خواهید کرد که دقیقاً نشان می‌دهد چگونه می‌توانید به آنها در دستیابی به اهدافشان کمک کنید.

فروش ورودی در دوران رکود مهم است زیرا افراد در مورد اولویت‌های خود گزینش‌تر هستند و فقط در راه‌حل‌هایی سرمایه‌گذاری می‌کنند که تضمین شده برای به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه هستند. ممکن است بودجه‌ها برای حفظ منابع محدودتر باشد، بنابراین فرآیند فروش ورودی ارزشی را که از تجارت با شما به دست خواهند آورد به مشتریان نشان می‌دهد.

بیایید به نکاتی برای فروش ورودی در دوران رکود اشاره کنیم.

فروش ورودی در دوران رکود

1. ارتباط با مشتریان فعلی را حفظ کنید.

Tyre می‌گوید یکی از کارهای مهم در دوران رکود این است که به مشتریان فعلی اجازه دهید بدانند که از کسب‌وکارشان قدردانی می‌کنید و رابطه را حفظ می‌کنید.

می توانید با اطمینان از برآورده شدن نیازهای خاص آنها توسط محصول یا خدمات شما، روش فروش ورودی را اعمال کنید. همچنین می‌توانید بررسی کنید و ببینید که آیا وضعیت اقتصادی کنونی آنها را ملزم می‌کند که استفاده از محصول شما را تغییر دهند، مثلاً باید برنامه فعلی خود را برای تمرکز بر اهداف کمتر و صرفه‌جویی در هزینه کاهش دهند.

2. چشم انداز صنایعی که کمتر تحت تأثیر آشفتگی اقتصادی قرار می گیرند.

هنگام جستجو و جستجوی سرنخ ها در طول یک رکود اقتصادی، نظارت بر صنایعی که کمتر تحت تأثیر آشفتگی اقتصادی هستند و احتمال بیشتری دارد که باز باشند و مایل به بررسی پیشنهاد شما هستند، مفید باشد. یک نکته ارزشمند این است که به دنبال کسب و کارهایی باشید که محصولات و خدماتی را ارائه می دهند که مردم همچنان به آنها نیاز دارند، صرف نظر از شرایط فعلی.

برای مثال، افراد همچنان به مراقبت‌های بهداشتی نیاز خواهند داشت و اگر کسب‌وکارها مجبور به تعطیلی شوند، ممکن است به دنبال ارائه‌دهندگان جدید باشند. بنابراین، اگر نرم‌افزار زمان‌بندی می‌فروشید، می‌توانید با ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی ارتباط برقرار کنید و با حمایت از محصول خود به عنوان ابزاری که نیازهای منحصربه‌فرد آن‌ها را برطرف می‌کند، از فروش ورودی استفاده کنید – رزروها و قرار ملاقات‌های مشتری را در مسیری که ممکن است هجوم بیماران جدید داشته باشند، حفظ کنید. .

3. آهنگ خود را برای هر سرنخ دقیق تنظیم کنید و بر نحوه ارائه ارزش تمرکز کنید.

Tyre همچنین می‌گوید: «با نصب اصلی کوچک‌تر شروع کنید و مفهوم را ثابت کنید، سپس گسترش دهید.» به عبارت دیگر، صرف نظر از اینکه به چه کسی می فروشید، تنظیم دقیق یک پیشنهاد ارزش برای تمرکز بر نیازهای خاص مشتری و اثبات اینکه چگونه می توانید قبل از برداشتن گام بعدی کمک کنید، می تواند مفید باشد.

همانطور که گفته شد، مشتریان بالقوه شما و مشتریان فعلی شما در دوران رکود اقتصادی در مورد سرمایه گذاری های خود انتخابی بیشتری خواهند داشت تا مطمئن شوند که نیازهای خود را بدون هدر دادن پول برآورده می کنند. می‌توانید فروش ورودی را اعمال کنید و همیشه بیانیه‌های ارزشی را ارائه دهید که منحصراً متعلق به آنهاست تا نیازهای کلی که محصول شما می‌تواند برطرف کند.

4. چرخه های فروش طولانی تر را مجاز کنید.

معمولاً به دلیل بودجه‌های کوچک‌تر، ممکن است چرخه جستجوی طولانی‌تری را مشاهده کنید، بنابراین کسب‌وکارها می‌خواهند قبل از تصمیم‌گیری از ارزشی که به آنها ارائه می‌دهید کاملاً مطمئن باشند.

Tyre می‌گوید، «تحرک تعداد لمس‌ها از چهار به حتی ۶ تا ۸ می‌تواند تأثیر مثبتی داشته باشد». شما به سرنخ‌ها اجازه می‌دهید تا در مورد ارزش پیشنهادی شما فکر کنند، نیازهای تجاری خود را مجدد ارزیابی کنند، و در یک جدول زمانی تصمیم بگیرند که عجله نداشته باشد.

برای شما

رکود اقتصادی به این معنی نیست که مشتریان نیازی به حل مشکلات ندارند. این فقط به این معنی است که آنها در مورد اهداف و اولویت‌های خود گزینش‌گرتر عمل می‌کنند و تاکید بیشتری بر ROI وجود دارد.

به عنوان یک فروشنده، یک استراتژی برای فروش موفق در دوران رکود، حمایت از فروش ورودی و ایجاد یک فرآیند مشتری محور است که ثابت می‌کند چرا سرمایه‌گذاری با شما سودمند است، حتی با صرفه جویی در منابع.

sales plan

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا