آشپزی

رول پاسور پرش به دستور غذا

رول پاسور
پرش به دستور غذا

این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. خط مشی افشای کامل من را بخوانید.

این رول‌های عید فصح به سبک پاپاور در اجاق بالا می‌آیند تا رول‌های بلند، ترد و طلایی بسیار زیبایی تشکیل دهند.

Basket of Passover rolls.

مادبزرگ من هر سال در هفته عید فصح، این رول های عید فصح را به سبک پاپاور تهیه می کرد. آنها با پودر ماتزو، روغن و تعداد زیادی تخم‌مرغ درست می‌شوند و در فر بیرون می‌آیند و رول‌های طلایی و بلندی را تشکیل می‌دهند که روی سطح ترد و ناهموار و درون آن نرم هستند. رول ها به روش قدیمی با استفاده از کاسه و قاشق چوبی درست می شوند. وقتی بازویم از مخلوط کردن خمیر غلیظ فرسوده می شود، به یاد می آورم که چگونه مادربزرگم در نیمه راه مخلوط کردن را پشت سر می گذاشت و سپس فریاد می زد: “عزیز!” تا پدرم بیاید و بقیه را مخلوط کند.

رولت‌های عید فصح به‌صورت گرم از فر و با کره نرم آغشته شده‌اند. همچنین می‌توان آن‌ها را با مربا یا پنیر خامه‌ای سرو کرد یا از وسط نصف کرد و به عنوان نان ساندویچی استفاده کرد. رول ها برای چند روز خوب نگه می دارند. برای بهترین نتیجه، آنها را دوباره گرم کنید و در فر یا فر با دمای 350 درجه فارنهایت به مدت 6 تا 8 دقیقه ترد کنید.

آنچه برای تهیه رول های عید فصح نیاز دارید

passover rolls ingredients

دستورالعمل های گام به گام

روغن، آب، نمک و شکر را در یک قابلمه متوسط ​​مخلوط کرده و بگذارید بجوشد.
boiling water, oil, salt, and sugar

شعله را کم کنید و غذای ماتزو را اضافه کنید.

adding the matzo meal

با قاشق چوبی هم بزنید تا یکدست شود. مخلوط بسیار غلیظ خواهد بود.

matzo meal mixed with wet ingredients

مخلوط را به یک کاسه بزرگ منتقل کنید و بگذارید خنک شود، گهگاهی هم بزنید تا زمانی که در لمس گرم شود، حدود 15 دقیقه.

passover roll mix in bowl

تخم مرغ های زده شده را کم کم اضافه کنید و بعد از هر بار اضافه کردن با قاشق چوبی خوب هم بزنید تا یکدست شود.

Eggs in a bowl of dough.

برای این کار مقداری گریس آرنج لازم است!

passover roll batter in bowl

از یک قاشق بستنی بزرگ یا دو قاشق بزرگ استفاده کنید تا خمیر را در تپه هایی به اندازه هلو، با فاصله مساوی از هم، روی ورقه های پخت آماده شده بریزید (باید 7 عدد در هر ورقه داشته باشید). اگر شکل آنها نامنظم است، نگران نباشید.

passover rolls ready to bake

رولت‌ها را حدود 40 دقیقه بپزید، تابه‌ها را از بالا به پایین و جلو به عقب در وسط جابجا کنید، تا زمانی که پف کرده، قهوه‌ای طلایی و روی سطح ترد شوند.

baked passover rolls

همانطور که در زیر می‌بینید، رول‌ها با سرد شدن کمی باد می‌شوند. این طبیعی است.

slightly deflated passover rolls

رولت های پاسور را گرم از فر با کره سرو کنید.

Basket of Passover rolls.

شما هم ممکن است بپسندید

پاسور رول

این رول‌های عید فصح به سبک پاپاور در اجاق بالا می‌آیند تا رول‌های بلند، ترد و طلایی بسیار زیبایی را تشکیل دهند.

مواد تشکیل دهنده

  • 1 فنجان روغن نباتی
  • 2 فنجان آب
  • 1¾ قاشق چایخوری نمک
  • 1½ قاشق غذاخوری شکر
  • 3 فنجان غذای ماتزو
  • 8 تخم مرغ بزرگ، زده شده

دستورالعمل ها

  1. فر را روی 400 درجه فارنهایت از قبل گرم کنید و دو قفسه فر را در وسط ترین موقعیت قرار دهید و حداقل 4 قفسه فر بگذارید. اینچ فاصله بین آنها دو ورقه پخت 13×18 اینچ را با کاغذ روغنی بپوشانید.
  2. روغن، آب، نمک و شکر را در یک قابلمه متوسط ​​با هم مخلوط کنید و بگذارید بجوشد. حرارت را کم کنید و غذای ماتزو را اضافه کنید. با قاشق چوبی هم بزنید تا یکدست شود. مخلوط بسیار غلیظ خواهد بود. مخلوط را به یک کاسه بزرگ منتقل کنید و اجازه دهید خنک شود، گاهی اوقات هم بزنید تا زمانی که در لمس گرم شود، حدود 15 دقیقه.
  3. تخم مرغ های زده شده را کم کم اضافه کنید و بعد از هر بار اضافه کردن با قاشق چوبی خوب هم بزنید تا یکدست شود. برای این کار مقداری گریس آرنج لازم است. از یک قاشق بستنی بزرگ یا دو قاشق بزرگ استفاده کنید تا خمیر را در تپه هایی به اندازه هلو، با فاصله یکسان از هم، روی ورقه های پخت آماده شده بریزید (باید 7 عدد در هر ورقه داشته باشید). اگر شکل آنها نامنظم است نگران نباشید. حدود 40 دقیقه بپزید، تابه ها را از بالا به پایین و از جلو به عقب در میانه تغییر دهید، تا زمانی که پف کرده، قهوه ای طلایی و روی سطح ترد شود. رول ها با سرد شدن کمی باد می شوند. آن طبیعی است. گرم سرو کنید.
  4. دستورالعمل‌های آماده‌سازی: رول‌ها را بهتر است در روزی که درست می‌کنید به‌صورت تازه سرو کنید، اما باقیمانده‌ها را می‌توان در یک ظرف دربسته در دمای اتاق تا 3 روز نگهداری کرد. رول ها را دوباره در فر 350 درجه فارنهایت به مدت 6 تا 8 دقیقه برای بهترین نتیجه گرم کرده و ترد کنید.

اطلاعات تغذیه

طراحی شده توسط Edamam

  • در هر وعده (14 وعده)
  • اندازه خدمت: 1 رول
  • کالری: 234
  • چربی: 19 گرم
  • چربی اشباع شده: ۲ گرم
  • کربوهیدرات: 11 گرم
  • شکر: 1 گرم
  • فیبر: 0 گرم
  • پروتئین: ۵ گرم
  • سدیم: 213 میلی گرم
  • کلسترول: 106 میلی گرم

این وب سایت فقط برای مقاصد اطلاعاتی نوشته و تولید شده است. من یک متخصص تغذیه معتبر نیستم و اطلاعات تغذیه ای موجود در این سایت توسط یک متخصص تغذیه یا سازمان غذا و دارو ارزیابی یا تایید نشده است. اطلاعات تغذیه ای به عنوان یک حسن نیت ارائه می شود و نباید به عنوان تضمین تلقی شود. داده ها از طریق یک ماشین حساب تغذیه آنلاین، Edamam.com محاسبه می شود. اگرچه من تمام تلاش خود را برای ارائه اطلاعات دقیق تغذیه ای انجام می دهم، اما این ارقام فقط باید به عنوان تخمین در نظر گرفته شوند. عوامل مختلفی مانند انواع محصول یا مارک های خریداری شده، نوسانات طبیعی در محصولات تازه، و نحوه پردازش مواد تشکیل دهنده، اطلاعات تغذیه موثر را در هر دستور غذایی تغییر می دهد. علاوه بر این، ماشین‌حساب‌های آنلاین مختلف بسته به منابع و الگوریتم‌های مربوط به تغذیه خود، نتایج متفاوتی را ارائه می‌دهند. برای به دست آوردن دقیق ترین اطلاعات تغذیه ای در یک دستور غذا، باید با استفاده از ماشین حساب تغذیه دلخواه خود، اطلاعات تغذیه ای را با مواد اصلی استفاده شده در دستور غذای خود محاسبه کنید.

مشاهده دستور العمل های بیشتر:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا