آشپزی

کلوچه های نان ذرتی پرش به دستور غذا

کلوچه های نان ذرتی
پرش به دستور غذا

این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. خط مشی افشای کامل من را بخوانید.

این مافین‌های نان ذرت لطیف برای هر غذای جنوبی یا جنوب غربی بهترین گزینه هستند. شما می توانید خمیر را در کمترین زمان شلاق بزنید!

کلاس

Cornbread muffins on a wire rack.

این مافین‌های نان ذرت لطیف و شیرین بهترین گزینه برای مرغ BBQ، دنده ها یا فلفل گوشت گاو. بچه های من آنقدر آنها را دوست دارند که من دائماً دست آنها را از سبد نان دور می کنم تا قبل از غذای اصلی پر نشوند. من می‌دانم که پخت در زمان شام ممکن است کمی جاه‌طلبانه به نظر برسد، اما این مافین‌ها بسیار آسان آماده می‌شوند. می توانید خمیر را در ده دقیقه هم بزنید، و من معمولا آنها را به جای نشاسته سرو می کنم. باقیمانده غذا برای صبحانه خوشمزه است، دوباره گرم می شود و با کره عسل یا مربا سرو می شود.

فهرست مطالب

“اجازه دهید به شما بگویم، این دستور غذا عالی است. خانواده حساس من آنها را دوست داشتند و شوهرم تقریباً تمام تابه را خورد.»

ملیسا

چیزی که برای تهیه کلوچه نان ذرت نیاز دارید

ingredients to make simple cornbread recipe.

دستورالعمل های گام به گام

با هم زدن تخم مرغ ها در یک کاسه متوسط ​​شروع کنید.

whisking the eggs

عسل و شیر را اضافه کنید و هم بزنید تا ترکیب شوند.

در یک کاسه بزرگ جداگانه، آرد، آرد ذرت، شکر، بکینگ پودر و نمک را با هم ترکیب کنید.

combining the dry ingredients in a mixing bowl

هم بزنید تا ترکیب شود.

whisking the dry ingredients

مخلوط تخم مرغ و کره ذوب شده را به مواد خشک اضافه کنید.

adding liquid ingredients and melted butter to dry ingredients

هم بزنید تا ترکیب شوند.

mixed cornbread muffin batter

خمیر را با قاشق به طور مساوی در قالب مافین بریزید و هر فنجان را تقریباً 3/4 پر کنید.

cornbread muffins ready to bake

به مدت 17 تا 20 دقیقه یا تا زمانی که رویه ها بسته و طلایی شوند، بپزید. توجه داشته باشید که آنها گنبدی نخواهند داشت.

baked cornbread muffins

مفین ها را چند دقیقه در تابه خنک کنید، سپس با کره نرم شده گرم سرو کنید.

سوالات متداول

آیا مافین های نان ذرت را می توان منجمد کرد؟

بله، مافین ها را می توان در یک ظرف دربسته یا کیسه پلاستیکی قابل مهر و موم کردن منجمد کرد؟ تا سه ماه قبل از سرو به مدت 3 ساعت به مدت 4 ساعت روی میز قرار دهید.

بهترین راه برای نگهداری کلوچه های نان ذرت چیست؟

بهتر است کلوچه ها را به صورت تازه از فر سرو کنید، اما مافین های باقی مانده را می توان نگهداری کرد. در ظرف دربسته در دمای اتاق تا 3 روز.

چگونه کلوچه های نان ذرت را دوباره گرم کنم؟

برای گرم کردن مجدد، آنها را در فویل آلومینیومی بپیچید و در فر 350 درجه فارنهایت گرم کنید تا داغ از طرف دیگر، می توانید مافین ها را در مایکروویو با قدرت 50 درصد به مدت 30 تا 45 ثانیه یا تا زمانی که فقط داغ شوند، گرم کنید. بیش از حد داغ نشوید وگرنه مافین ها سفت می شوند.

آیا می توانم خمیر را در یک ظرف پخت بپزم؟

بله، دستور پخت نان ذرت برای دستورالعمل.

Cornbread muffins on a wire rack.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مفین نان ذرت

این مافین‌های نان ذرت لطیف، طعم مناسبی برای هر غذای جنوبی یا جنوب غربی است. شما می توانید خمیر را در کمترین زمان شلاق بزنید!

مواد تشکیل دهنده

  • 1¼ فنجان آرد همه منظوره، قاشق شده در پیمانه اندازه گیری و صاف شده
  • ¾ فنجان آرد ذرت زرد
  • ¼ فنجان به علاوه 2 قاشق غذاخوری شکر
  • 1 قاشق غذاخوری بیکینگ پودر
  • 1 قاشق چایخوری نمک
  • 2 تخم مرغ بزرگ
  • 2 قاشق غذاخوری عسل
  • ¾ فنجان شیر (ترجیحاً کامل اما کم چرب نیز موثر است)
  • 1 چوب (½ فنجان) کره بدون نمک، ذوب شده و خنک شده

دستورالعمل ها

  1. فر را روی 350 درجه فارنهایت درجه گرم کنید. روی قالب مافین را با آستر کاغذی بپوشانید یا با اسپری نچسب آشپزی اسپری کنید. (من ترجیح می دهم از اسپری پخت نچسب استفاده کنم تا کلوچه ها روی لبه ها زیبا و ترد شوند.)
  2. در یک کاسه متوسط، تخم مرغ ها را با همزن خرد کنید. عسل و سپس شیر را با همزن بزنید. کنار بگذارید.
  3. در یک کاسه بزرگ، آرد، آرد ذرت، شکر، بکینگ پودر و نمک را با هم مخلوط کنید. مخلوط شیر و کره ذوب شده را به مواد خشک اضافه کنید. هم بزنید تا فقط مخلوط شوند. بیش از حد مخلوط نکنید؛ اگر چند توده وجود داشته باشد اشکالی ندارد. خمیر را به طور یکنواخت در قالب مافین آماده شده بریزید و هر فنجان را حدود ¾ پر کنید. به مدت 17 تا 20 دقیقه، یا تا زمانی که رویه ها سفت و طلایی شوند، بپزید. (توجه داشته باشید که مافین ها گنبدی نمی شوند.) مافین ها را چند دقیقه در تابه خنک کنید، سپس گرم سرو کنید.
  4. توجه: اگر ترجیح می دهید این نان ذرت را به جای مافین درست کنید، یک تابه مربعی 8 اینچی را با اسپری نچسب اسپری کنید و در دمای 350 درجه بپزید. 25 تا 30 دقیقه.
  5. دستورالعمل‌های مناسب برای فریزر: مافین‌های نان ذرت وقتی بیرون از فر سرو می‌شوند بهترین طعم را دارند، اما می‌توان آن‌ها را در ظرف دربسته یا کیسه پلاستیکی قابل مهر و موم تا 3 ماه منجمد کرد. قبل از سرو به مدت 3 ساعت به مدت 4 ساعت روی میز قرار دهید. برای گرم کردن مجدد، آنها را در فویل آلومینیومی بپیچید و در فر 350 درجه فارنهایت گرم کنید تا داغ شوند. همچنین، مافین ها را در مایکروویو با قدرت 50 درصد به مدت 30 تا 45 ثانیه یا تا زمانی که فقط داغ شوند گرم کنید. بیش از حد داغ نکنید وگرنه کلوچه ها سفت می شوند.

اطلاعات تغذیه

طراحی شده توسط Edamam

  • اندازه سرو: 1 مافین
  • کالری: 216
  • چربی: ۹ گرم
  • چربی اشباع شده: ۵ گرم
  • کربوهیدرات: 30 گرم
  • شکر: 12 گرم
  • فیبر: 1 گرم
  • پروتئین: 4 گرم
  • سدیم: 305 میلی گرم
  • کلسترول: 53 میلی گرم

این وب سایت فقط برای مقاصد اطلاعاتی نوشته و تولید شده است. من یک متخصص تغذیه معتبر نیستم و اطلاعات تغذیه ای موجود در این سایت توسط یک متخصص تغذیه یا سازمان غذا و دارو ارزیابی یا تایید نشده است. اطلاعات تغذیه ای به عنوان یک حسن نیت ارائه می شود و نباید به عنوان تضمین تلقی شود. داده ها از طریق یک ماشین حساب تغذیه آنلاین، Edamam.com محاسبه می شود. اگرچه من تمام تلاش خود را برای ارائه اطلاعات دقیق تغذیه ای انجام می دهم، اما این ارقام فقط باید به عنوان تخمین در نظر گرفته شوند. عوامل مختلفی مانند انواع محصول یا مارک های خریداری شده، نوسانات طبیعی در محصولات تازه، و نحوه پردازش مواد تشکیل دهنده، اطلاعات تغذیه موثر را در هر دستور غذایی تغییر می دهد. علاوه بر این، ماشین‌حساب‌های آنلاین مختلف بسته به منابع و الگوریتم‌های مربوط به تغذیه خود، نتایج متفاوتی را ارائه می‌دهند. برای به دست آوردن دقیق ترین اطلاعات تغذیه ای در یک دستور غذا، باید با استفاده از ماشین حساب تغذیه دلخواه خود، اطلاعات تغذیه ای را با مواد اصلی استفاده شده در دستور غذای خود محاسبه کنید.

مشاهده دستور العمل های بیشتر:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا